Heel boos over Oxxio call center
Geplaatst: 18 jan 2006 21:41
Onderstaande heb ik net meegemaakt en meteen een brief naar Oxxio gestuurd.
Geachte klantenservices,
Zojuist, woensdag 18 januari, 21.10 ben ik door iemand van jullie call center benaderd om over te stappen naar Oxxio. Zijn verhaal was op zich helder en duidelijk, en ik was geïnteresseerd, met de nadruk op was! Toen deze persoon klaar was met zijn verkoop verhaal wilde hij de mondelinge overeenkomst met mij doornemen. Deze vragen moest ik met een duidelijke ja beantwoorden. Alsof ik oud en seniel ben, luister ik zijn verhaal aan en kan de eerste vraag met ja beantwoorden. De tweede vraag, of ik per direct akkoord ga met de snel achter elkaar genoemde tarieven, kan en wil ik niet beantwoorden met ja omdat ik deze eerst rustig wil doornemen. De verkoper geeft aan dat ik hier ook rustig zeven dagen de tijd voor heb om deze overeenkomst te annuleren. Het verhaal ziet er nu heel anders uit. De mondelinge overeenkomst is bindend en als ik er vanaf wil moet ik zelf actie ondernemen binnen zeven dagen?!?!? Ik geef aan dat ik geen ja antwoord op zijn tweede vraag / stelling om de hiervoor genoemde reden. De verkoper is verbaasd en behoorlijk boos. Als ik hem aangeef dat hij me alles mag toesturen en mij daarna mag bellen voor om eventueel een contract af te sluiten, maar dat ik geen mondelinge overeenkomst aanga, zegt de verkoper dat het dat klaar is en wordt de verbinding abrupt verbroken.
Als dit jullie manier is om klanten te binden dan geef ik jullie weinig kans en zullen er veel mensen spijt krijgen dat ze ooit met Oxxio in zee zijn gegaan.
Tot slot eis ik dan mijn telefoonnummer per direct uit jullie bestand wordt gehaald en nooit meer door jullie benaderd te worden.
Hoogachtend,
Geachte klantenservices,
Zojuist, woensdag 18 januari, 21.10 ben ik door iemand van jullie call center benaderd om over te stappen naar Oxxio. Zijn verhaal was op zich helder en duidelijk, en ik was geïnteresseerd, met de nadruk op was! Toen deze persoon klaar was met zijn verkoop verhaal wilde hij de mondelinge overeenkomst met mij doornemen. Deze vragen moest ik met een duidelijke ja beantwoorden. Alsof ik oud en seniel ben, luister ik zijn verhaal aan en kan de eerste vraag met ja beantwoorden. De tweede vraag, of ik per direct akkoord ga met de snel achter elkaar genoemde tarieven, kan en wil ik niet beantwoorden met ja omdat ik deze eerst rustig wil doornemen. De verkoper geeft aan dat ik hier ook rustig zeven dagen de tijd voor heb om deze overeenkomst te annuleren. Het verhaal ziet er nu heel anders uit. De mondelinge overeenkomst is bindend en als ik er vanaf wil moet ik zelf actie ondernemen binnen zeven dagen?!?!? Ik geef aan dat ik geen ja antwoord op zijn tweede vraag / stelling om de hiervoor genoemde reden. De verkoper is verbaasd en behoorlijk boos. Als ik hem aangeef dat hij me alles mag toesturen en mij daarna mag bellen voor om eventueel een contract af te sluiten, maar dat ik geen mondelinge overeenkomst aanga, zegt de verkoper dat het dat klaar is en wordt de verbinding abrupt verbroken.
Als dit jullie manier is om klanten te binden dan geef ik jullie weinig kans en zullen er veel mensen spijt krijgen dat ze ooit met Oxxio in zee zijn gegaan.
Tot slot eis ik dan mijn telefoonnummer per direct uit jullie bestand wordt gehaald en nooit meer door jullie benaderd te worden.
Hoogachtend,