LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met webhosting?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Ronny_W
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 jun 2005 20:17

Ervaringen met webhosting?

Ongelezen bericht door Ronny_W »

Ik wil mijn website met een echt domein op internet hebben, nu lees ik allerlei slechte verhalen over web-hosting her en der en iedereen biedt het aan.

Wie kan mij een goed webhosting bedrijf vertellen?

Hatsikidee
Berichten: 144
Lid geworden op: 27 mar 2004 23:39

Re: Ervaringen met webhosting?

Ongelezen bericht door Hatsikidee »

Ik heb drie domeinen bij www.deheeg.nl

Bevalt prima.

Flipipo
Berichten: 145
Lid geworden op: 13 dec 2005 19:57

Re: Ervaringen met webhosting?

Ongelezen bericht door Flipipo »

Dure pakket... ik zit bij www.mijndomein.nl voor maar 29 euro per jaar!! Ben uitermate tervreden. Als je vraag stelt heb je altijd binnen 1 dag antwoord. Mijn website is altijd goed te bereiken. Toen het van de week misging met uploaden(mijn fout!) herstelden ze na mijn vraag zelfs in 1x goed! Klasse bedrijf en dta maar voor 29 euro per jaar met 500 mb ruimte, onbeperkt emailadrssen, webmail etc.. kijk daar maar.....

gjvisser
Berichten: 310
Lid geworden op: 22 jun 2005 14:06

Re: Ervaringen met webhosting?

Ongelezen bericht door gjvisser »

Ik heb weer hele goede ervaringen met http://www.uniserver.nl
Klein bedrijf met uitstekende service en altijd heel erg persoonlijk. Heb zo'n 40 verschillende websites bij hun op de server staan. Echt bijna nooit storingen. Duurder dan mijn voorganger, maar je host je site al voor nog geen 6 euro per maand.

hires
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 jan 2006 19:03

Re: Ervaringen met webhosting?

Ongelezen bericht door hires »

Inderdaad veel hosting-bedrijven; wat ik daarom het belangrijkste vind is de garantie die je krijgt: zo krijg je bij FISH Internet (http://www.fish-internet.nl) de garantie dat als de lijn minder als 99,5% down is, dat je dan je geld terugkrijgt naar rato die maand. Daarbij krijg ik altijd snel antwoord op al mijn vragen en heb ik simpelweg nooit problemen. Standaard ondersteunen al hun pakketten van alles en nog wat.

Ook een aanrader is de site http://www.webhosters.nl waar je webhostingbedrijven kan vergelijken. Succes!

NLtrotter
Berichten: 24
Lid geworden op: 04 nov 2005 19:41

Re: Ervaringen met webhosting?

Ongelezen bericht door NLtrotter »

:lol: Ik heb ook niet zoveel verstand van webhosting, maar ik wilde ook een eigen domein en een simpele betaalbare. Die heb ik denk ik gevonden in Lycos Webhosting.. Werkt prima en bij vragen is er een goede klantenservice, enig nadeel daarvan is, dat het meeste in Engels gebeurt.. 8)
Laatst gewijzigd door NLtrotter op 03 feb 2008 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Geoffrey
Berichten: 251
Lid geworden op: 08 nov 2005 10:13
Locatie: Zwaag

Re: Ervaringen met webhosting?

Ongelezen bericht door Geoffrey »

www.webhosters.nl is een prima vergelijkingssite voor webhosting. Vul gewoon in wat je zoekt en hoeveel je bereid bent daarvoor te betalen en je vindt een mooi lijstje. En als je dan een webhost vindt die je wel iets lijkt, kun je ook ervaringen van anderen lezen. Bij webhosts met (bijna) alleen maar positieve beoordelingen kun je er wel vanuit gaan dat het wel goed zit.

Meghan
Berichten: 86
Lid geworden op: 05 feb 2007 21:45

Re: Ervaringen met webhosting?

Ongelezen bericht door Meghan »

ik zit bij www.10eurohost.nl . erg tevreden.

TagDaze
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 jan 2008 15:42

Re: Ervaringen met webhosting?

Ongelezen bericht door TagDaze »

Ik zit bij BlueHost. Kost wel iets meer, maar je hebt massa's, en ik bedoel MASSA'S webruimte. Not to mention ongelofelijk veel opties.

Gesloten