Castelli lost badkamerproblemen niet op
Geplaatst: 19 jan 2006 12:10
In oktober hebben we voor een aanzienlijk bedrag een nieuwe badkamer en toilet laten maken door Castelli in Eindhoven. Tijdens de plaatsing hebben wij overal zelf achteraan moeten bellen. Of er die dag gewerkt ging worden, of de afval ook opgehaald zou worden. Er waren wat communicatie problemen en afspraken werden niet nagekomen. Maar uiteindelijk werd de badkamer best netjes opgeleverd. Bij de oplevering was er nog een probleem met de knop van de badkraan, die zat los. Dat zou natuurlijk prima opgelost worden, maar of we wel de laatste 10% wilden betalen. Goed van vertrouwen heb ik dat gedaan.
Helaas daar flinke spijt van gekregen. Castelli heeft na meerdere telefoontjes van onze kant de kraanknop pas na 5 weken vastgezet. Helaas was de zware kraanknop in die 5 weken in het bad gevallen, waardoor er putjes in het bad zitten, precies waar je zit in bad. Ik vind dat Castelli dit moet maken, want je mag bij een nieuwe dure badkamer wel verwachten dat ze hem goed opleveren. Helaas worden we constant van het kastje naar de muur gestuurd, worden niet teruggebeld, iedere keer ligt het dosier bij iemand anders en er wordt niks opgelost... Ze beloven uiteindelijk dat de schade gerepareerd gaat worden en dat er door een ander bedrijf een afspraak gemaakt wordt, maar een maand later nog niks gehoord.
Ik heb een mail gestuurd met dit verhaal en dat ik het gevoel krijg dat ons vertrouwen beschaamd wordt. Of ze ze actie willen ondernemen. Maar weer geen enkele reactie hierop.Ik heb hier echt de balen van. Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Helaas daar flinke spijt van gekregen. Castelli heeft na meerdere telefoontjes van onze kant de kraanknop pas na 5 weken vastgezet. Helaas was de zware kraanknop in die 5 weken in het bad gevallen, waardoor er putjes in het bad zitten, precies waar je zit in bad. Ik vind dat Castelli dit moet maken, want je mag bij een nieuwe dure badkamer wel verwachten dat ze hem goed opleveren. Helaas worden we constant van het kastje naar de muur gestuurd, worden niet teruggebeld, iedere keer ligt het dosier bij iemand anders en er wordt niks opgelost... Ze beloven uiteindelijk dat de schade gerepareerd gaat worden en dat er door een ander bedrijf een afspraak gemaakt wordt, maar een maand later nog niks gehoord.
Ik heb een mail gestuurd met dit verhaal en dat ik het gevoel krijg dat ons vertrouwen beschaamd wordt. Of ze ze actie willen ondernemen. Maar weer geen enkele reactie hierop.Ik heb hier echt de balen van. Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?