LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PHILIPS 28PW9618/12 … laat me niet lachen!!

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
DRIFTER2006

PHILIPS 28PW9618/12 … laat me niet lachen!!

Ongelezen bericht door DRIFTER2006 »

PHILIPS 28PW9618/12… laat me niet lachen!!
Dit moet een TV voorstellen??
Ik dacht dat PHILIPS voor kwaliteit stond?

Eerst even over de surround boxjes.
Als ik de “TV” op standby zette gingen de surround boxjes zoemen.
Volgens de TD was dit een foutje van Philips en is later gerepareerd (foutje in de “TV”).

NU de beeldbuis.
De beeldbuis van deze “TV” lijkt mij de slechtste beeldbuis ooit van LG-PHILIPS!
Hebben ze daar geen kwaliteit controles of zijn mensen daar blind?
Zou helemaal geen beeldbuis mogen heten!
Ik heb de 28PW9618/12 nu ongeveer 2 jaar in mijn bezit en wou dat ik deze nooit gekocht had.
In de showroom leek alles goed, zowel beeld als geluid, maar na ongeveer een ½ jaar viel mij op dat er verticale gebieden in de beeldbuis was waarin de kleuren lichter zijn.
Volgens TD zijn hier al meer klachten van binnengekomen en werd mijn klacht op de stapel gegooid.
Even later begon de beeldbuis groen uit te slaan, beeldbuis kapot.
De beeldbuis is vervangen en wat schept mijn verbazing, nog steeds die verticale gebieden in de beeldbuis waarin de kleuren lichter zijn!

In totaal is mijn “TV” al 5 keer opgehaald wegens problemen, op naar de 6de keer.

Dus… pas goed op wat je koopt!
Laat deze “TV” links liggen en ga op zoek naar een ander model en merk!

FritzTheCat
Contacteer:

Re: PHILIPS 28PW9618/12 … laat me niet lachen!!

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

Volgens TD zijn hier al meer klachten van binnengekomen en werd mijn klacht op de stapel gegooid.
Je leverancier is al helemaal niet pluis als ik het zo lees. Je had gewoon recht op een nieuwe TV.

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

Ik heb deze tv nu al een jaar of 3, ook met de draadloze surround boxen.

Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

De problemen die jij beschrijft kan ik dus niet beamen, des ondanks vind ik wel dat je door de td slecht behandeld ben.

Kijk ook even op: http://www.kieskeurig.nl/review/325102D ... 4AADB2.htm, ga naar een opmerking van 26-01-2004 hierin wordt het probleem met de surroundspeakers besproken.

skippy

Ongelezen bericht door skippy »

op de beeldbuis zit 4 jaar garantie de vervanging zou behoudens eventuele transport.voorrijkosten niets moeten kosten omdat de beeldbuizen uit vooral de breedbeeldteleviesie toestellen van philips
een aanzienlijk hoger uitvalpercentage hebben.

Gesloten