Onverwacht deurwaarder, wat te doen?
Geplaatst: 23 jan 2006 09:58
Een redelijk lang verhaal, graag helemaal lezen ikheb de hulp echt nodig.
Met vriendelijke groet,
Dhr. Stern
Het begin in augustus 2003:
wegens een gestolen toesttel (verzelerd) dat niet werd vergoed, heb ik om opheldering gevraagd bij vodafone(provider)
Zij hebben hierop geen oplossing kunnen geven( geen nieuw toestel of nieuwe simkaart aangeboden).
door deze zeer unfaire behandelwijze, heb ikd e betalingen van heb abbonement opgeschort.
Daarna is via het klachteninstituut bepaald dat ik in oktober 2004 een telefoon ter vervanging kon krijgen.
echter ik kon nog geen gebruikt maken van het vodafone netwerk, van wie ik ondertussen enkele aanmaningen heb ontvangen.
Naar aanleiding van de brief van het klachteninstituut heb ik 2 brieven verstuurd naar vodafone:
brief 1:
datum 10 okt 2004
Betreft :
Probleem met factuur nr: XXXXXX uw referentie XXXXXX
Geachte heer XXXXX,
Omdat ik nog niets van u heb vernomen nadat het probleem, met een onbetaalde factuur is aangekaart bij de geschillencommissie stuur ik u deze brief.
Na de ontvangst van de factuur heb ik de geschillencommissie ingeschakeld omdat mij tijdens de verkoop van een telefoontoestel mondelinge garanties zijn toegezegd, waarvan u plotseling niets meer wist toen ik u hiervan gebruikt wenste te maken.
Omdat ik al enkele maanden geen informatie meer ontvang m.b.t. de voortgang van deze zaak, wil ik graag zeker weten of deze is opgelost.
Mocht dit niet zo zijn dan zou ik graag enige opheldering willen hebben over deze zaak en daarbij uw voorstel over een oplossing
Indien u binnen 14 dagen niet reageert ga ik er dan ook van uit dat deze zaak tot beider tevredenheid is opgelost.
-------------------------------------------------
Hier heb ik geen antwoordt op ontvangen
dus ik schijf na 2 weken de volgende brief
-------------------------------------
Brief 2
Datum 25 oktober 2004
Betreft :
Probleem met factuur nr: xxxxxxx uw referentie xxxxxx
Geachte heer Albrecht,
Na mijn laatste brief van 10 oktober jl. heb ik geen reactie van u mogen vernemen. Het is inmiddels 2 weken later en ik denk dat ik hierdoor redelijkerwijs mag aannemen dat u dit geschil als opgelost beschouwd.
Omdat u hierbij aangeeft dat u deze zaak geseponeerd heeft ga ik ervan uit dat dit dossier gesloten wordt.
Met vriendelijke groeten,
Dhr stern
-------------------------------------------------------------------
Ook hier wordt niet opgreageerd.
Tot aan vandaag wanneer ik een brief krijg aangereikt van de gerechtsdeurwaarders van Tijhuis.
Wat kan ik doen?
Het komt me nogal rauw op mijn dak vallen dat ik na 15 maanden opeens zo'n kerel bij de deur heb staan.
Graag tips of info over wat kansen Zijn als het voorkomt.
Met vriendelijke groet,
Dhr. Stern
Het begin in augustus 2003:
wegens een gestolen toesttel (verzelerd) dat niet werd vergoed, heb ik om opheldering gevraagd bij vodafone(provider)
Zij hebben hierop geen oplossing kunnen geven( geen nieuw toestel of nieuwe simkaart aangeboden).
door deze zeer unfaire behandelwijze, heb ikd e betalingen van heb abbonement opgeschort.
Daarna is via het klachteninstituut bepaald dat ik in oktober 2004 een telefoon ter vervanging kon krijgen.
echter ik kon nog geen gebruikt maken van het vodafone netwerk, van wie ik ondertussen enkele aanmaningen heb ontvangen.
Naar aanleiding van de brief van het klachteninstituut heb ik 2 brieven verstuurd naar vodafone:
brief 1:
datum 10 okt 2004
Betreft :
Probleem met factuur nr: XXXXXX uw referentie XXXXXX
Geachte heer XXXXX,
Omdat ik nog niets van u heb vernomen nadat het probleem, met een onbetaalde factuur is aangekaart bij de geschillencommissie stuur ik u deze brief.
Na de ontvangst van de factuur heb ik de geschillencommissie ingeschakeld omdat mij tijdens de verkoop van een telefoontoestel mondelinge garanties zijn toegezegd, waarvan u plotseling niets meer wist toen ik u hiervan gebruikt wenste te maken.
Omdat ik al enkele maanden geen informatie meer ontvang m.b.t. de voortgang van deze zaak, wil ik graag zeker weten of deze is opgelost.
Mocht dit niet zo zijn dan zou ik graag enige opheldering willen hebben over deze zaak en daarbij uw voorstel over een oplossing
Indien u binnen 14 dagen niet reageert ga ik er dan ook van uit dat deze zaak tot beider tevredenheid is opgelost.
-------------------------------------------------
Hier heb ik geen antwoordt op ontvangen
dus ik schijf na 2 weken de volgende brief
-------------------------------------
Brief 2
Datum 25 oktober 2004
Betreft :
Probleem met factuur nr: xxxxxxx uw referentie xxxxxx
Geachte heer Albrecht,
Na mijn laatste brief van 10 oktober jl. heb ik geen reactie van u mogen vernemen. Het is inmiddels 2 weken later en ik denk dat ik hierdoor redelijkerwijs mag aannemen dat u dit geschil als opgelost beschouwd.
Omdat u hierbij aangeeft dat u deze zaak geseponeerd heeft ga ik ervan uit dat dit dossier gesloten wordt.
Met vriendelijke groeten,
Dhr stern
-------------------------------------------------------------------
Ook hier wordt niet opgreageerd.
Tot aan vandaag wanneer ik een brief krijg aangereikt van de gerechtsdeurwaarders van Tijhuis.
Wat kan ik doen?
Het komt me nogal rauw op mijn dak vallen dat ik na 15 maanden opeens zo'n kerel bij de deur heb staan.
Graag tips of info over wat kansen Zijn als het voorkomt.