Hoge telefoonrekening tele2
Geplaatst: 23 jan 2006 17:09
Ik heb het volgende probleem, op mijn telefoonrekening staat dat er vanaf de 10e maand bijna iedere dag verbinding is gemaakt met internet (tele2 mobiel) en dat iedere keer rond de klok van 11 uur terwijl mij is gezegd door tele2 dat het niet mogelijk was om te internetten met tele2 omdat ze de kosten voor de gebruiker zo laag mogelijk willen houden, tele2 wil niets van mijn klacht weten en zegt dat ik zelf de instellingen heb veranderd en op een bepaalde manier zo heb veranderd dat de gsm iedere dag automatisch verbinding maakt.
Ook heb ik contact opgenomen met sony ericsson en die vertelden mij dat het onmogelijk is om de gsm zo in te stellen dat de gsm bijna iedere dag rond de klok van 11 verbinding gaat maken met internet.
Op de rekening wordt het woord " Netsize " vermeld en de gespreksduur is 00.00.00 maar er wordt wel 0,92 eurocent in rekening gebracht.
Wie kan mij helpen
Groeten Peter Pool
Ook heb ik contact opgenomen met sony ericsson en die vertelden mij dat het onmogelijk is om de gsm zo in te stellen dat de gsm bijna iedere dag rond de klok van 11 verbinding gaat maken met internet.
Op de rekening wordt het woord " Netsize " vermeld en de gespreksduur is 00.00.00 maar er wordt wel 0,92 eurocent in rekening gebracht.
Wie kan mij helpen
Groeten Peter Pool