Pagina 1 van 1

verwijderd

Geplaatst: 23 jan 2006 21:06
door brenda.lelie
verwijderd

Re: verwijderd

Geplaatst: 24 jan 2006 13:45
door Dilbert29
Misschien had je eerst moeten informeren voor je besloot om er zelf maar 1 te kopen?

Een vriend van me heeft dat ook gedaan en die kreeg toen een tijdelijke kaart tot dat de echte kaart klaar was.

Re: verwijderd

Geplaatst: 14 mar 2006 13:30
door simo
Ik heb ook voordeelurenkaart besteld begin februari en hij zou ingaan op de 15e maar, ik heb hem nog steeds niet gekregen terwijl het geld al van de rekening is. Hij zou paar dagen van te voren aankomen maar, nog niks gekregen.

Ik heb toen gebelt na de ns en voordat ik iemand eraan had was er weer een uur om :(! Toen vertelde ze dat ik de kaartjes van de trein maar, moest bewaren en ze maar, moest opsturen met een kopie van de kortingskaart. Ze hadden storing daar en daarom moet ik nu nog steeds op dat ding wachten grrrrrr :(!!!

Ik weet nou wel dat ik voortaan zo'n kaart op station koop want, dan kun je gelijk met korting reizen :(!!!

Tja ik heb hem online besteld omdat, ik ver van het station af woon en ik dacht dat , dat sneller was :(!!

Re: verwijderd

Geplaatst: 14 mar 2006 13:58
door Jelly
Mijn vriend heeft ook een voordeelurenkaart besteld via het internet.
Hij heeft de kaart eerder ontvangen dan de ingangsdatum, en pas daarna is het geld van zijn rekening gehaald, dus geen problemen mee.

Als ik Brenda was had ik eerst even geinformeerd bij de ns alvorens een nieuwe op het station te kopen.

Re: verwijderd

Geplaatst: 22 mar 2006 15:25
door Koektrommeltje
Gewoon een briefje sturen naar Klantenservice.
Daar zitten gewone mensen die alle problemen proberen op te lossen.
Als jij redelijk bent, zullen ze het daar ook zeker zijn.
Maar als je al een verleden hebt opgebouwd dan kan het wel eens zijn dat het geduld van NS op is.

Dus: Blijf kalm dan regelen ze dat allemaal bij NS Klantenservice

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: verwijderd

Geplaatst: 23 mar 2006 22:34
door hafever
Mijn voordeelurenkaart (verlenging) kwam door verhuizing niet op mijn nieuwe adres. Kan gebeuren.
Op station gewoon een nieuwe aangevraagd per 21 maart 2006.
Kreeg een tijdelijke kaart mee per die datum en, o hoe vlot, ik heb
inmiddels de echte kaart, ingaande....21 maart 2006.
Prima werk van de NS en deze keer thuisgestuurd op het nieuwe dus
goede) adres. Ook dat nog!
NS: Ga zo door. Nu alleen nog je treinen op tijd.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Re: verwijderd

Geplaatst: 17 apr 2006 20:00
door lindeboom
Jammer dat men uberhaupt eerst moet betalen om korting te krijgen. Waarom maken ze daluren niet standaard goedkoper om mensen in de treinen te krijgen? En waarom is tussen 5.30 uur en 7.30 uur geen daluur-tarief (druk desnoods een tijd van aankoop op het kaartje)...