Wanadoo
Geplaatst: 26 jan 2006 00:22
Enige tijd geleden heeft u een of meerdere uitzendingen aan de telefoon helpdesk van wanadoo besteed. Daarin beloofde ze beterschap. hiervan is tot nog toe niets terecht gekomen.De wachtijden zijn ongekent lang 1.5 tot 2 uur is normaal voordat je iemand aan de lijn krijgt. Je krijgt telkens de mededeling dat je ook per e.mail je probleem kan voorleggen aan wanadoo helpdesk. Dit is 2x gelukt, over het zelfde probleem. Toen dit probleem te groot werd en niet snel genoeg opgelost kon worden kreeg ik de mededeling dat op dit e-mail adres geen mail meer kon worden ontvangen vanwege de vele spam berichten die ze daarop ontvangen. Ook heb ik op mijn eigen computer een wanadoo spamfilter laten plaatsen. dit kost 1,95 euro per maand. ben ik mooi van die rommel af dacht ik. Maar dit is dus helemaal niet waar. Onlangs belde ik dus weer de helpdesk van wanadoo. deze heeft me toen uitgelegt hoe ik spam kan voorkomen via outlook express. Dit was toch heel netjes dacht ik. Maar daarmee werkt de spamfilter van wanadoo nog niet. Ik heb ook de vragenlijst ingevuld naar aanleiding van een telefoontje naar de helpdesk. Daarin heb ik duidelijk omschreven hoe ik de service vind van wanadoo, tevens heb ik daar mijn klantnummer bij geschreven. Dit had ik dus beter niet kunnen doen, sinds die tijd valt mijn internet verbinding regelmatig om de paar minuten weg. Dit ligt niet aan de adsl verbinding volgens KPN.
Opzeggen van dit abonnement is waarschijnlijk geen optie, welke provider is wel goed.
Toon
Opzeggen van dit abonnement is waarschijnlijk geen optie, welke provider is wel goed.
Toon