LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] side by side koelkast?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
yes

side by side koelkast?

Ongelezen bericht door yes »

In onze nieuwe keuken willen we graag een rvs side by side koelkast en dan vrijstaand. Nu vraag ik me af of het goedkoper is om deze te kopen bij de keukenleverancier of gewoon via internet. Hebben jullie tips en ervaringen die je met me wilt delen?

eagle

Re: side by side koelkast?

Ongelezen bericht door eagle »

niet via internet zou ik zo zeggen, levering niet altijd op gewenste tijdstip/datum. niet alle merken leverbaar via internet, wordt alleen maar minder met de afbraakprijzen welke gehanteerd worden. service wordt niet altijd verleend door fabrikant, let hier goed op! betrouwbaarder via witgoedleverancier, die is wel duurder dan internet, maar vaak wel voordeliger dan keukenwinkel.

gruizinh

Ongelezen bericht door gruizinh »

wij hebben ook zo.n koelkast. We hebben ons eerst georienteerd op internet wat we wilden zoals op kieskeurig en vergelijksite.nl. Daarna bij een witgoedwinkel onderhandeld over de prijs. Was wel wat duurder dan via internet. Maar de koelkast werd netjes bij ons afgeleverd en geinstalleerd. En je hebt de garantie om de deur. Zou zelf niet zo snel grote dingen via internet bestellen, wat hoe zit dat met de garantie ?
Dan kan goedkoop wel eens duurkoop worden.

gast500

Ongelezen bericht door gast500 »

Nogal LOGISCH!! Uiteraard goedkoper via internet. Daarhoef je geen topic voor te openen, dit kun je ook verzinnen of ontdekken door op internet te kijken (in dezelfde tijd als dat je deze onzin neertypt!)

Gesloten