Pagina 1 van 1

Service quicknet

Geplaatst: 29 jan 2006 21:55
door r.balk
Op maandag 23-01-06 was er een probleem met internet ,na contact met Quicknet a 0,03 p/m was het niet mogelijk om direct het probleem op te lossen.
Op dinsdag werd ik gebeld met de mededeling dat waarschijnlijk het modem defect was,en er een nieuw modem opgestuurd zou worden.
Dit modem heb ik op vrijdag ontvangen en was direct weer online.
Hiernbijde hulde aan de snelle service van Quicknet en de correcte afhandeling van de helpdesk.
Service bestaat nog . :D

Re: Service quicknet

Geplaatst: 30 jan 2006 10:50
door Wouter_Oud
Ik ben ook heel tevreden over Quicknet!

Re: Service quicknet

Geplaatst: 31 jan 2006 21:41
door wateenonzin
Ik ben ook heel tevreden over Multikabel/Quicknet. Het enige waar ik mij groen en geel aan erger (en niet alleen bij hun) is dat wanneer je ze nodig hebt, je een duur nummer moet bellen.
Ik vind dat ik genoeg betaal voor het abonnement. En wanneer er dan iets is, dan moet ik gewoon met een normaal nummer geholpen behoren te worden.Lees:niet duur
maar dit is intussen bij heel veel bedrijven, dus ik leg mij er maar bij neer.
Daar komt bij, zoveel storingen zijn er niet bij Quicknet/Multikabel. Maar vervelend blijft het wel.

Re: Service quicknet

Geplaatst: 01 feb 2006 00:58
door gjvisser
Ik geef je helemaal gelijk, maar ik denk dat bedrijven als multikabel niet bepaald zitten te wachten op Jan en alleman die problemen met hun computer hebben en gelijk quicknet gaan bellen (omdat het toch goedkoop is). Omdat je er nu flink voor moet betalen zullen veel mensen misschien niet meer zo heel snel bellen voor onzinnige vragen. Dus wat dat betreft kan ik multikabel wel begrijpen.

Ik ben trouwens ook een trouwe quicknet gebruiker!