| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wat respect voor elkaar zou wel aardig zijn!
-
johanne
wat respect voor elkaar zou wel aardig zijn!
Ik kom (helaas!) sinds gisteren op dit forum en het valt me op dat er zo vaak onaardig wordt gedaan: afzeiken, lullig doen, dat soort dingen.
Iedereen zit niet op z'n best achter z'n pc-tje jongens, dat snap ik ook wel, maar we zijn lotgenoten hoor, laten we elkaar steunen en zonodig wat humor gebruiken. Dan kun je ook wel zeggen dat je het ergens mee oneens bent.
Of ben ik de enige die er zo over denkt??????? Johanne
Iedereen zit niet op z'n best achter z'n pc-tje jongens, dat snap ik ook wel, maar we zijn lotgenoten hoor, laten we elkaar steunen en zonodig wat humor gebruiken. Dan kun je ook wel zeggen dat je het ergens mee oneens bent.
Of ben ik de enige die er zo over denkt??????? Johanne
-
dhr.a de croos
Re: wat respect voor elkaar zou wel aardig zijn!
johanne,groot gelijk hoor;helemaal mee eens,maar er zijn van die mensen die lopen naast hun schoenen en begrijpen
niet dat er ook minder geschoolde gedupeerde zijn(mavo).
vrgr.andre de croos
niet dat er ook minder geschoolde gedupeerde zijn(mavo).
vrgr.andre de croos
-
rob v.d.
Nee, Johanne. je bent niet de enige die er zo over denkt. Ik kom hier nu sinds een dag of 14 en tref, naast heel veel inhoudelijk heel goede bijdragen waar ik veel van leer, ook dingen aan die de sfeer hier geen goed doen. Zakelijk discussiëren, elkaar in de waarde laten en netjes bejegenen is kennelijk voor sommigen erg ouderwets.
gr. rob v.d.
gr. rob v.d.
-
rob v.d.
hr. De Croos,
Eigenlijk is er in zo'n geval maar één remedie: de wijste zijn, er boven staan, en niet reageren. Dan bloedt het vanzelf dood. Toch?
vr. gr. rob v.d.
Eigenlijk is er in zo'n geval maar één remedie: de wijste zijn, er boven staan, en niet reageren. Dan bloedt het vanzelf dood. Toch?
vr. gr. rob v.d.