Pagina 1 van 1

BCC betaalt reparaties niet

Geplaatst: 31 jan 2006 23:41
door natasjakuipers
Wanneer je bij BCC binnen de garantie een reparatie laat uitvoeren dient men eerst de reparatie te betalen en vervolgens deze kosten bij BCC te declareren.

Ik zit nu al maanden te wachten op een uitbetaling en bellen naar een duur 09xx nummer levert niets op.

Wie heeft er nog meer soortgelijke ervaring en is deze gang van zaken normaal?

BCC heeft in elk geval voor mij afgedaan. LOW SERVICE LOW QUALITY!!

Re: BCC betaalt reparaties niet

Geplaatst: 31 jan 2006 23:54
door inxsnl
U bedoeld waarschijnlijk verlengde garantie.

In dat geval moet eerst de verzekeraar het aan bcc uitbetalen.
En in Uw geval wacht bcc dat eerst af.
Wel slechte service hoor


Tim

Re: BCC betaalt reparaties niet

Geplaatst: 03 feb 2006 21:18
door Sjors_B
idiote service bcc, verlengde garantie aanbieden en de klant er zelf achteraan laten lopen. Maar goed BCC staat alleen bekend om goedkoop,waardeloze service en nors personeel.

Re: BCC betaalt reparaties niet

Geplaatst: 05 feb 2006 09:35
door crazycat
High service, low pricing..... High pricing, low service

Re: BCC betaalt reparaties niet

Geplaatst: 05 feb 2006 11:54
door bot321
Verrek staat het toch verkeerd bij BCC.
Had het wel gedacht maar wist het niet zeker.

Re: BCC betaalt reparaties niet

Geplaatst: 05 feb 2006 13:06
door sos
Het is inderdaad zo dat er een regel geld bij een verlengde garanties dat de kosten vooraf betaald moeten worden en later gedaclareerd kan worden. De uitbetaling geschied meestal binnen 2 weken, mits dit overschrijd is het raadzaam om langs de winkel te gaan om polshoogte te nemen vergeet niet uw bijlagen mee te nemen waar het om gaat! Betrefende mevr. Natasja die al maanden wacht op een uitbetaling in plaats van te zeuren zou ik met de betreffende bijlagen naar de dischtsbijzinde BCC winkel binnen stappen en polshoogte nemen hoogstwaarschijnlijk zal er administratief wat verkeerd gegaan zijn en als mensen denken dat BCC de enige is die op zo'n manier te werk gaat HELLAAS zelfs de Mediamarkt, Expert, Harense Smid werken in de zelfde principe. Ik heb al jaren eravring met BCC en het is altijd goed gekomen dus niet zeuren uitvoeren! :!:

ONTHOUDT DIT GOED ALLEN! GEEN EEN VAN DE ELEKTRONICA KETEN IN NEDERLAND IS HET GOEDKOOPSTE MET DE BESTE SERVICE! BESTAAT NIET! SERVICE? ELKE PERSOON ZAL ZIJN INDIVIDUELE SERVICE NAAR ZIJN MAATSTAVEN ANDERS ERVAREN! DE EEN ZAL EEN HOGERE EIS STELLEN EN DE ANDER ZAL MET EEN LAGERE EIS AL TEVREDEN ZIJN! OM NU METEEN EEN VOOROORDEEL TE GEVEN OVER EEN BCC OF EEN DERGELIJKE ELEKTRONIKA KETEN IK ZOU ZEGGEN HOU JE MENING VOOR JEZELF! OOK BIJ EEN ANDER IS EEN SLECHTE ERVARING ALTIJD OP DE LOER EN ZO BLIJF JE IN EEN CIRKEL!

TIP! WIL JE DE LOW PRICING VAN BCC ERVAREN MOET JE WEL JE HUISWERK GOED DOEN! KIJK EN EVRGLIJK ONDER DE WINKELKETEN POSTORDERBEDRIJVEN (GEEN INTERNET OF AFHAALWINKELS) ZORG DAT JE HET OP PAPIER HEBT LAAT HET ZE ZIEN EN ZE GAAN ONDER DE PRIJS ZITTEN! MEDIAMARKT VOOR DE LIEFHEBBERS GAAN OP DE PRIJS ZITTEN DUS ZE ZIJN ECHT NIET DE GOODKOOPSTE!!!!!!! MONDELING DOEN ZE 70% GEEN ZAKEN MET JE! EN ZIJ KUNNEN OOK NIET ALLES CONTROLEREN ER ZAL ALTIJD WEL HER EN DER VERSCHIL IN ZITTEN MELD HET EN 200% ALS ZE HET GEVERIFIEERD HEBBEN DAT ZE JE EEN LAAGSTE PRIJS PRIJS GEVEN!

WAAROM zeuren MENSEN ALTIJD! HIG SERVICE PURE MOTTO! 8)

Re: BCC betaalt reparaties niet

Geplaatst: 06 feb 2006 17:14
door martijnp
het is heel normaal dat je eerst contant afrekent bij de monteur van de fabrkant en dit later reclameert. Op www.bcc.nl zag ik dat je een vraagbank hebt, hier staat ook het adres waar je factuur, naam, rekeningnummer en kopie garantiebewijs en aankoopbon naartoe kan sturen (antwoordnummer dus kosteloos). Er staat dat er binnen 14 dagen na ontvangst wordt gecrediteerd als het defect onder de voorwaarden valt. Als er iets mis gaat kun je misschien even bellen of alles goed is ontvangen?

Re: BCC betaalt reparaties niet

Geplaatst: 21 feb 2006 04:44
door mstarr
probeer idd bcc website gedeelte vraagbaak en dan de stel een vraag sub.
uit ervaring kan ik vertellen dat een juiste claim absoluut wel wordt gehonoreerd ook al kan de gestelde tijd wel worden gepasseerd. Heeft u wellicht een bank of gironummer, kopie van het garantiebewijs of het reparatierapport niet meeverzonden?