LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stichting Leaseverlies niet te vertrouwen?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Tedje van S.

Stichting Leaseverlies niet te vertrouwen?

Ongelezen bericht door Tedje van S. »

Heeft u reeds uitgerekend wat het kapitaal is waarover de Stiching kan beschikken? Laten we zeggen 50.000 leden vermenigvuldigd met 40 euro inschrijfgeld:

2.000.000 euro

Heeft u al een overzicht van deze Stichting ontvangen waarop uiteengezet wordt hoe dit geld wordt besteed??

Of zouden dit gewoon handige jongens zijn met een geweldig bedrijfsplan wat hun de komende 10 jaar van een riant inkomen voorziet (als ze hem voor die tijd niet al gesmeerd zijn).

Ik vroeg het me af.

rhr9

Re: Stichting Leaseverlies niet te vertrouwen?

Ongelezen bericht door rhr9 »

hoi

Weetje wat een advocaat kost, in iedere geval geen 45 euro
Wat denk je wat deze zaak kost , in iedere geval geen 45 euro.

Stel dat ze de zaak winnen dat is dan
50.000 X 10.000=50.000.000 euro
Het bedrag zal waarschijnlijk echter wel hoger zijn. Dan zal dat bedrag van 2.000.000 euro slechts 4% zijn van het totaal bedrag Ga daar de kosten dan nog maar van aftrekken die ze moeten maken.

Als zij zoveel mensen uit de problemen kunnen halen dan mogen ze voor met dat geld leuke dingen mee doen.

rhr9

bikkel

Ongelezen bericht door bikkel »

Het blijft inderdaad dubieus. Er zijn andere rechtsvormen dat stichting die meer vertrouwen geven. De stichting in niet bepaald het meest open en democratische vorm die er bestaat.
Ik heb de nare eigenschap om telefoontjes die interessant zijn op te nemen. Zo ook alle gesprekken die ik heb gevoerd met Legio Lease. Ik heb deze aangeboden aan de stichting, maar er is alleen door Dexia gereageert, terwijl ik ze alleen aan Leaseverlies heb aangeboden. Die gasten zijn niet te vertrouwen.

bram

Ongelezen bericht door bram »

Bikkel,
Kan jij aangeven hoe je dit aanbod aan SLV hebt gedaan. Schriftelijk? Zou ik daar dan een afschrift kunnen krijgen.
Ik wil de situatie die je noemt nl aankaarten bij SLV, hun vragen een verweer te geven.

Meisje

Ongelezen bericht door Meisje »

Tedje,

Je hebt er niets aan want jammer genoeg mogen die gesprekken niet als bewijs aangevoerd worden in deze zaak. Voordat je iemand opneemt op geluids- of videoband moet je dat vantevoren kenbaar maken.

Polisdirect doet dat bijvoorbeeld wel.

Astrid

Ongelezen bericht door Astrid »

Jij hebt wel erg weinig vertrouwen in iedereen.
Ik heb al een seerder iets meegemaakt met spaarplan van AEGON en daar was RADAR ook mee op t.v. en daar werd vervolgens ook een stichting in het leven geroepen en dat heeft wel degelijk vruchten af geworpen. Dus een beetje vertrouwen is op zijn plaats.
!

Gesloten