javascript:emoticon(':evil:')
Tele2 heeft Versatel overgemomen en zelfs de naam is nu officieel veranderd en komt ook op de site van Tele2 echter ik vind het byzonder onredelijk dat zij dan ook niet de voorwaardes van Versatel overnemen en de diensten je betaald tenslotte nu aan Tele2. Ik heb een Family pakket van Versatel ad 19,50 per maand voor een snelheid van 1mb met onbeperkte data limiet hetzelfde pakket bij Tele2 is ook 19,50 euro maar met 2 mb en ik vind dat zij dit ook gelijk moeten maken je bent nu tenslotte Tele2 klant en op deze manier ga ik zeker aan het einde van mijn contract naar een andere provider die eerlijker zaken doet als deze. Het vreemde is het pakket voetballen is bij Versatel 39,95 en bij Tele2 49,95 (maar ik ben hier niet in geinteresseerd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 en Versatel
-
Re: Tele2 en Versatel
Ik heb Tele2 digitaal pakket voor € 49.95.
Nu is er waarschijnlijk uit de Versatel stal het vergelijkbare Tele2 compleet voor € 29.95
Hoe besodemieterd denk je dat ik me voel (zeker gezien de kwaliteit van de aansluiting die ik nu heb: veel te traag en zeer instabiel)?
@Rob: 2Mbit is bij Tele2 slechts 1Mb dus daar hoef je niet jaloers op te zijn. Misschien is je 1Mbit nu dus nog sneller dan de 2Mbit die Tele2 aanbiedt.
Nu is er waarschijnlijk uit de Versatel stal het vergelijkbare Tele2 compleet voor € 29.95
Hoe besodemieterd denk je dat ik me voel (zeker gezien de kwaliteit van de aansluiting die ik nu heb: veel te traag en zeer instabiel)?
@Rob: 2Mbit is bij Tele2 slechts 1Mb dus daar hoef je niet jaloers op te zijn. Misschien is je 1Mbit nu dus nog sneller dan de 2Mbit die Tele2 aanbiedt.