OXXIO-sukkels....
Geplaatst: 03 feb 2006 18:17
Wat een sukkels ik heb geen stroom maar gas van hun gehad, godzijdank ben ik daar 1 februari daar van af.
Nu melken ze over 7.99 euro en meteen een incasso buro, lekker dreigend zo!!!
Zie onder wat ik per mail kreeg.
Wij hebben uw e-mail ontvangen.Graag informeren wij u dat wij stroom geleverd hebben tot en met 01-02-2006.
Uw betaling hebben wij inderdaad ontvangen. Het bedrag dat u heeft overgemaakt staat in ons systeem en is verrekend met de oudste openstaande post. Daarnaast staat er echter nog een restbedrag open die u direct dient te betalen. Wij verzoeken u vriendelijk om het bedrag van ? 7,99 aan ons over te maken op 65.45.57.942 onder vermelding van uw klantnummer.
Graag informeren wij u dat onze incassoprocedure als volgt gaat:
Uw voorschotbedrag wordt maandelijks geļ®£asseerd door Oxxio. Wanneer deze incasso niet slaagt, ontvangt u na 10 dagen een betalingsherinnering. Hierin verzoeken wij u om het betreffende bedrag binnen 5 werkdagen aan ons over te maken.
Wanneer wij het betreffende bedrag niet binnen 5 werkdagen hebben ontvangen, ontvangt u een aanmaning over hetzelfde bedrag. Helaas moeten wij hier wel extra kosten voor in rekening brengen van ? 10,-. Deze eerste aanmaning wordt verstuurd door Intrum Justitia.
Neemt u contact op met ons incassobureau zodra u bericht van hen heeft ontvangen, middels het telefoonnummer 070-4528831.
Wij willen u erop attenderen dat u in het vervolg via de website www.oxxio.nl een bericht aan ons kunt sturen. Het door u gebruikte e-mailadres is niet meer in gebruik. Uiteraard zijn wij ook telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:30 uur tot 18:00 uur op het telefoonnummer: 0900-5566777 (15ct. per minuut).
Met vriendelijke groet,
Oxxio klantenservice
Oxxio Nederland bv
Nu melken ze over 7.99 euro en meteen een incasso buro, lekker dreigend zo!!!
Zie onder wat ik per mail kreeg.
Wij hebben uw e-mail ontvangen.Graag informeren wij u dat wij stroom geleverd hebben tot en met 01-02-2006.
Uw betaling hebben wij inderdaad ontvangen. Het bedrag dat u heeft overgemaakt staat in ons systeem en is verrekend met de oudste openstaande post. Daarnaast staat er echter nog een restbedrag open die u direct dient te betalen. Wij verzoeken u vriendelijk om het bedrag van ? 7,99 aan ons over te maken op 65.45.57.942 onder vermelding van uw klantnummer.
Graag informeren wij u dat onze incassoprocedure als volgt gaat:
Uw voorschotbedrag wordt maandelijks geļ®£asseerd door Oxxio. Wanneer deze incasso niet slaagt, ontvangt u na 10 dagen een betalingsherinnering. Hierin verzoeken wij u om het betreffende bedrag binnen 5 werkdagen aan ons over te maken.
Wanneer wij het betreffende bedrag niet binnen 5 werkdagen hebben ontvangen, ontvangt u een aanmaning over hetzelfde bedrag. Helaas moeten wij hier wel extra kosten voor in rekening brengen van ? 10,-. Deze eerste aanmaning wordt verstuurd door Intrum Justitia.
Neemt u contact op met ons incassobureau zodra u bericht van hen heeft ontvangen, middels het telefoonnummer 070-4528831.
Wij willen u erop attenderen dat u in het vervolg via de website www.oxxio.nl een bericht aan ons kunt sturen. Het door u gebruikte e-mailadres is niet meer in gebruik. Uiteraard zijn wij ook telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:30 uur tot 18:00 uur op het telefoonnummer: 0900-5566777 (15ct. per minuut).
Met vriendelijke groet,
Oxxio klantenservice
Oxxio Nederland bv