deze mail heb ik gestuurd naar tweaknews maar ik krijg maar geen antwoordt echt waardeloos ik heb al ongeveer voor 15 euro gebeld maar de helpdesk zecht iedere keer dat de fout bij de boekhouding ligt
ik ben nu echt boos heel boos
Geachte heer/mevrouw,
Bij deze voor de tweede keer een berichtje terug i.v.m. volgens jullie een
openstaande factuur.
Verder vind ik het niet netjes dat jullie bij ons iedere keer om het minst geringste
de account afsluiten/blokkeren.
Wij hebben al diverse keren met jullie telefonisch contact gehad en dus ook met
heel veel verschillende mensen gesproken over dit terugkerend probleem.
Er werd zelfs gezegd dat bij jullie in de computer stond dat alle openstaande
facturen waren voldaan en dat het kwartje al wel was gevallen maar ze moesten
er nog iets mee doen.
Ten eerste zouden wij een abonnement afsluiten van 7,95 euro per maand,
maar door omstandigheden bij onze bank konden jullie dit niet afschrijven en
werd dit bedrag tot 2 keer toe al 10,45 euro.
Zoals jullie hierboven kunnen zien hebben wij een kopie van onze giroafschriften
gemaakt zodat jullie kunnen zien dat het daadwerkelijk naar jullie is overgemaakt.
23 december 2005 is er een bedrag van 7,98 euro d.m.v de girofoon betaald en
28 december 2005 is er een bedrag van 2,50 euro betaald. (samen 10,48 euro
dat is 3 cent teveel).
Wij hebben pas half november met jullie contact gehad over een abonnement dus
in iedere geval was dit tot en met 25 november 2005 gratis en daarna moest er
betaald worden dit is dus ook eind december gebeurd en die andere rekening
van 10,45 euro is 2 weken geleden per girofoon betaald dus volgens
onze administratie is alles betaald en hebben wij niets meer bij jullie open staan!!!!
Er is vorige week trouwens ook al een bedrag van 69,95 euro naar jullie
overgemaakt voor een abonnement voor een heel jaar.
Ik hoop dat dit hele gedoe onderhand eens bij jullie opgelost gaat worden en dat
wij niet weer iedere keer dat mailtje moeten blijven ontvangen over een
openstaande factuur.
Met vriendelijk groet M. Heuverling