ik schrok me vandaag te pletter ik ging bootschappen doen ging coca-cola halen en moest 40% meer betalen voor het drinken.ik heb al gemaild naar de coca-cola kijken wat ze voor antwoord geven ik moest dit even kwijt.
Deze absurde prijsstijging is niet meer te verklaren door eventuele hogere kosten. Daarbij bespaart de nieuwe flessen Coca Cola kosten doordat zij de flessen niet meer hoeven te hergebruiken. Ik denk dat een prijsverlaging meer op zijn plaats is...
Ik ben bang dat dit ze heel veel klanten gaat kosten, mij zijn ze in ieder geval kwijt!
Ik heb ook een mailtje gestuurd met daarin de opmerking dat de prijs 40% is gestegen. Dat had ik gedaan voor ik hier ging kijken.
Het is gewoon belachelijk van 0,89 naar 1,25
Bij Albert Heijn hebben ze nu verpakkingen van vier flessen en dan geldt 4 halen, 3 betalen. Je betaalt dan 3,87. De prijs van een anderhalve literfles is dus 1,29. De consument betaalt dus gewoon voor het ontwikkelen van een nieuw soort fles.
Is het alleen de COCA cola company. Zo ja dan gewoon boycotten die hap. Overschakelen op andere merken of eigen merk kiezen. We zullen die gasten leren!!!!!!!
Of dan maar overschakelen op de bier of wjin. Ze willen er gewoon nog meer alcoholisten bji hebben.
Inderdaad belachelijke actie van de Coca Cola.
Aldi heeft de River cola al in de nieuwe fles en die kost maar 35 cent per 1.5 liter en is best goed drinkbaar.
Ben je in een week aan gewend.
Vandaag maar is ff naar de Aldi groot inslaan
Ja Eeliane, de fanta is ook duurder geworden. Zag net bij dirk van den broek dat een fles cola uit de oude serie nog 0,89 kost en de nieuwe serie is nu 1,24. Tijdelijk is het vier halen, drie betalen. Je betaalt nu dus voor vier flessen fanta of cola 3 euro 72.
Overigens vinden mijn kinderen de sinas van albert heijn erg lekker, die kost 0,59 voor anderhalve liter.
Ja ik ben me ook helemaal te pletter geschrokken!!!
Eerst zo rond de 90 ct voor anderhalve liter!!!
En nu 115 ct voor één!!!!! liter Mag dat zo maar?????
quote
=============================================
Hebben ze bij de aldi ook cola light met lime smaak!
-----------------------------------------------------------------------
Niet dat ik weet...maar limoen.citroen is los te koop.
Voeg het is zelf toe.
Smaakt nog beter ook.
Lidl heeft cola met lime- smaak in leuke kleine flesjes, en ook met vanille-smaak en ook blue ( ) voor de fans. Veel goedkoper natuurlijk en reuzelekker.
Voor zover ik had begrepen, was de prijs van coca-cola door de prijzenoorlog 25 cent lager dan de inkoopprijs.
Met de introductie van de nieuwe fles is nu blijkbaar voor een prijs gekozen waardoor tenminste weer quitte gespeeld wordt met de verkoop van coca cola.
Door een verpakking van 4 flessen te nemen, kun je de pijn van de prijsstijging enigszins verzachten.
Het lijkt mij dat je niet kunt blijven doorgaan met het verkopen onder de inkoopprijs, daar moest een keer een einde aan komen en dat is bij deze gebeurd.
Deze prijsstijging zie ik daarom niet als onrechtvaardig.
Ik koop ook m'n frisdrank bij de Lidl, en ik moet zeggen dat de kwaliteit me niet tegengevallen is. Vooral de cola is best lekker, dat kun je niet vaak zeggen van de goedkopere merken.
Dit kreeg ik als antwoord op de vraag waarom de cola zo duur is geworden:
In antwoord hierop, graag het volgende.
Wij begrijpen uw teleurstelling. Wij weten uit consumenten-onderzoek dat de meeste gebruikers van dit product een 1,5 liter fles te groot vinden. Verder geven niet-gebruikers ons aan dat zij voor het product zouden kiezen als die in een kleinere (lees 1-liter) verpakking op de markt zou worden gebracht en zij zouden kunnen varieren tussen de verschillende smaken. Wat de prijs betreft, over de gehele linie zijn onze prijzen gestegen.
Zoals u de afgelopen weken in de landelijke dagbladen heeft kunnen lezen, heeft Coca-Cola nieuwe eigentijdse verpakkingen gentroduceerd die meer tegemoet komen aan de wensen van de consument. De nieuwe 1 liter verpakking (voor kleine gezinshuishoudens) en de handige 4-pack (voor grotere gezinshuishoudens) zijn hiervan voorbeelden.
De reden van de prijsverhoging is de aanzienlijke investering om te kunnen innoveren (o.a. in een nieuwe productielijn, transportsysteem en het inzamelingsysteem). Hierdoor zijn we nu in staat een moderne, eigentijdse frisdrankverpakking aan te bieden. De verpakkingen zullen in het algemeen duurder zijn dan de vorige, maar sluiten wel beter aan op de wensen van de moderne consument.
In veel gevallen zal de prijs overigens lager uitvallen dan de verhoging die u noemde. De handige 4-pack zal de komende periode met een stevige prijspromotie op de winkelvloer staan. Ook op de andere verpakkingssoorten zullen er dit jaar veel meer prijspromoties worden aangeboden dan voorheen het geval was. Overigens, de huidige schapprijs is vergelijkbaar met de prijs van 2003. En de huidige prijs is nog steeds lager dan u in alle omliggende landen voor deze verpakking van Coca-Cola betaalt.
Reageer - voor verdere vragen en/of opmerkingen - niet op deze e-mail met de "Beantwoorden" of "Reply" functie van het e-mail programma, maar stuur ons een nieuw webformulier via het onderdeel Veel gestelde vragen op onze site.
Dit kreeg ik als antwoord waarom de coca-cola zo duur is geworden!
In antwoord hierop, graag het volgende.
Wij begrijpen uw teleurstelling. Wij weten uit consumenten-onderzoek dat de meeste gebruikers van dit product een 1,5 liter fles te groot vinden. Verder geven niet-gebruikers ons aan dat zij voor het product zouden kiezen als die in een kleinere (lees 1-liter) verpakking op de markt zou worden gebracht en zij zouden kunnen varieren tussen de verschillende smaken. Wat de prijs betreft, over de gehele linie zijn onze prijzen gestegen.
Zoals u de afgelopen weken in de landelijke dagbladen heeft kunnen lezen, heeft Coca-Cola nieuwe eigentijdse verpakkingen gentroduceerd die meer tegemoet komen aan de wensen van de consument. De nieuwe 1 liter verpakking (voor kleine gezinshuishoudens) en de handige 4-pack (voor grotere gezinshuishoudens) zijn hiervan voorbeelden.
De reden van de prijsverhoging is de aanzienlijke investering om te kunnen innoveren (o.a. in een nieuwe productielijn, transportsysteem en het inzamelingsysteem). Hierdoor zijn we nu in staat een moderne, eigentijdse frisdrankverpakking aan te bieden. De verpakkingen zullen in het algemeen duurder zijn dan de vorige, maar sluiten wel beter aan op de wensen van de moderne consument.
In veel gevallen zal de prijs overigens lager uitvallen dan de verhoging die u noemde. De handige 4-pack zal de komende periode met een stevige prijspromotie op de winkelvloer staan. Ook op de andere verpakkingssoorten zullen er dit jaar veel meer prijspromoties worden aangeboden dan voorheen het geval was. Overigens, de huidige schapprijs is vergelijkbaar met de prijs van 2003. En de huidige prijs is nog steeds lager dan u in alle omliggende landen voor deze verpakking van Coca-Cola betaalt.
Reageer - voor verdere vragen en/of opmerkingen - niet op deze e-mail met de "Beantwoorden" of "Reply" functie van het e-mail programma, maar stuur ons een nieuw webformulier via het onderdeel Veel gestelde vragen op onze site.