LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Conner & davis insurance / safe & sure

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ruben -=100%-Tukker=-
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2006 11:25

Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door Ruben -=100%-Tukker=- »

Ik wil dit even met jullie delen en hoop dat meer mensen die deze waardeloze praktijken hebben meegemaakt hier hun reacties willen plaatsen.

Onderstaande brief is naar verschillende instanties gegaan:


Geachte heer/mevrouw,



Bij deze wil ik u op de hoogte stellen over mijn ervaring met een verzekeringsmaatschappij genaamd Conner & Davis insurance in Huizen.



Ik heb in juli 2005 een nieuwe mobiele telefoon aangeschaft bij Belcompany Enschede en vanwege de waarde van dit toestel vond ik het noodzakelijk om er een

Extra verzekering bij af te sluiten tegen diefstal,beschadiging, en zoekraken.

Nu trad er helaas in januari 2006 onverhoopt een defect op aan mijn toestel, de andere kant van de lijn kon mij niet horen.

Dus heb ik gebruik gemaakt van de verzekering om mijn toestel te laten repararen.

Na eerst 3 kwartier tevergeefs de verzekeringsmaatschappij aan de lijn te krijgen ( a 55 cent p/m) heeft Belcompany het wel voor elkaar gekregen om hun aan de lijn te krijgen en geregeld dat mijn toestel werd opgehaald.



10 januari is mijn toestel opgehaald en 1 februari kreeg ik eindelijk bericht…….



Omdat ik niet duidelijk kon aangeven wat de OORZAAK was van het defect viel dit buiten de verzekeringsclaim en kreeg ik 3 opties..

Of 166,- betalen en kreeg het toestel gerepareerd retour, of 25,- betalen en krijg het toestel ongerepareerd retour, ik betaal niks en doe afstand van mijn toestel.

Ik MOEST binnen 5 dagen na dagtekening geld overmaken anders deed ik automatisch afstand van mijn toestel (nieuwwaarde 480,-)



Uw begrijpt dat ik vol verbazing dit heb gelezen en hierop heb ik contact gezocht met de verzekering.

Volgens hun was er een defect op de printplaat welke was veroorzaak door vallen of verdrukking….

Nu ben ik daar wel degelijk voor verzekerd maar……….omdat ik dit niet had gemeld valt het buiten de claim.

Ik heb hun medegedeeld dat hij best eens in de verdrukking kan hebben gezeten of dat ik ergens tegenaan ben gestoten o.i.d. maar dan is dit niet bewust gebeurd en ik heb de klacht pas geconstateerd toen ik werd gebeld.



Ik kreeg als antwoord van de klantendienst dat ik dom was geweest en dat ik gewoon had moeten zeggen dat het toestel gevallen was, dan was hij gewoon binnen de claim gerepareerd of vervangen.



HET IS TOCH VAN DE ZOTTE DAT IK MOET LIEGEN OM EEN SCHADECLAIM TE RECHTVAARDIGEN!!



Ik heb hierop een bezwaarschrift ingediend omdat ik volgens hun eigen polis gewoon recht heb op de reparatie, hierop werd ik afgescheept met het verhaal dat hun voet bij stuk hielden en dat ik nu NOG MAAR 3 dagen had om te betalen voor ik automatisch afstand deed van mijn toestel.



U kunt begrijpen dat ik mij zeer gedupeerd voel door dit bedrijf, zelfs Belcompany heeft verbaasd gereageerd en 2 fillialen hiervan hebben getracht te bemiddelen tussen ons maar ook dit mocht niet baten.

Ik heb inmiddels de onderzoekskosten betaald en verwacht in dezer dagen mijn toestel ongerepareerd retour.



Dit bedrijf moet echt flink aan de tand gevoeld worden, want ik zal zeer zeker niet de enigste zijn die op zo’n manier erg gedupeerd word.

Op deze manier probeer ik enig aandacht te krijgen voor deze zaak omdat ik niet meer weet wat ik hiermee aanmoet.

Dit soort bedrijven hebben nog teveel de vrije hand in het bedonderen van klanten.



Ik verwacht niet dat u iets voor mij of andere gedupeerde kunt betekenen, maar wil u wel informeren over dit verzekerings product wat u aan uw klanten verkoopt.



M.v.g.



censuur





Update:



Na enig onderzoek zijn er veel meer gedupeerde die op exact dezelfde wijze zijn benadeeld door dit bedrijf.

Hier vind u nog een bericht van 1 van de gedupeerde :



http://trosradar.nl/PHP/printtopic/22558/0/print/



6e reply.



Hier een duplicaat van dit bericht:



Graag reageer ik hierop omdat ik bijna hetzelfde probleem heb: ik heb mijn 3 weken oude Sony Ericsson 700i ter reparatie aangebonden. Via verzekeringmaatschappij “Conner en Davis Insurance BV” Deze verzekering heb ik op aanraden van de verkoper bij BelCompany afgesloten. Eerst wilde ik er niet aan beginnen, maar de verkoper overtuigede hij mij dat dit toch wel verstandig was bij schade o.a. waterschade.
Om een lang verhaal en vele telefoontjes kort te houden, kreeg ik afgelopen vrijdag, na twee maanden, een brief van “Conner en Davis Insurance BV” met de volgende mededeling: er was vochtschade geconstateerd en de volgende mogelijkheid werd mij geboden: 37,50 betalen en een ongeprepareerd toestel retour krijgen of niet betalen, waarop zij hem zouden vernietigen. Dit met het dwingende verzoek binnen 3 dagen te reageren..
Na van mijn stoel te zijn gevallen van verbazing, ik had dit toestel namelijk net 3 weken en was daar heel zorgvuldig mee omgegaan (nooit los in mijn tas maar altijd in een beschermingshoesje) én daarbij overstag gegaan een verzekerkering af te sluiten toen de verkoper mij op eventuele beschadiging door waterschade attendeerde. Heb ik nog gebeld met het hoofdkantoor van BelCompany maar deze mevrouw kon mij er alleen op wijzen dat ik bij het invullen van de verzekeringspapieren niet “een spontaan defect’ had moeten vermelden (wat het naar mij weten toch echt was). Had ik namelijk een verklaarbare schade aangegeven bv “er is een glas water overheen gegaan”dan was mijn toestel misschien wel vergoed. Als advies kreeg ik de tip: een heel goedkoop ander toestel te kopen. Nu heb ik dus een 2 jarig contract, zonder toestel en ik weet echt niet wat te doen. Wie wel???

oudshoorn1984
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 okt 2006 18:50

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door oudshoorn1984 »

Ik heb laatst dus ook mijn telefoon voor reparatie opgestuurd omdat mijn joystick van mijn sony ericsson w800i na een weekje kreeg ik dus een brief thuis met de mededeling dat de joystick defect was geraakt door oneigenlijk gebruik. met andere woorden ZIJ kunnen dus op afstand bepalen dat mijn joystick defect is geraakt doordat ik als een bezetene op die knop heb gedruk...

maandag as. ga ik naar de belcompany waar ik het toestel heb aangeschaft...wordt vervolgt...

harriebra
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 nov 2006 11:06

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door harriebra »

Wat een snert club he, die Conner & Davis. Ben zelf ook zo'n sukkel geweest die zich door BelCompany om de tuin heeft weten te leiden. Proberen gewoon niet uit te keren en de service is K met P. Verdienen ze nog aan je elende ook want als je ze belt moet je 55 cent per minuut betalen. betaal toch al 6,50 per maand maar dat is zeker niet genoeg voor die dieven. Had zelf beter de algemene voorwaarde moeten lezen. Heb ooit een verzekering bij T for telekom gehad en die was wel goed.

TIP!! Ik heb gehoort dat kapotte twedehands toestellen veel geld waard zijn. Laat je niet vern.... door die conner en davis. als je zeker weet dat je geen waterschade hebt dan moet je gewoon bewijs eissen.

tcf
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 okt 2006 14:55

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door tcf »

Even over die 6.50 euro.

Ik heb dat contract ook afgesloten voor dat bedrag maar ze halen nu ineens 2x 16.50euro in een maand van mijn rekening af :? :shock: :x

Ik zou juist een korting twv een maandbedrag krijgen, maar er is dus het tegenovergestelde gebeurd!!

Ik krijg ook geen contact met ze per email, 55c/m vind ik echt schandalig duur dus daar begin ik niet aan. Ik bel niet naar een belspelletje of zo...

Meer mensen hier met problemen met deze maatschappij?

aranka21
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 feb 2007 13:48

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door aranka21 »

Ik heb 2 jaar geleden bij Belcompany een Motorola V3 aangeschaft met een conner & davis verzekering. Bij de aanschaf van de verzekering heeft Belcompany mij verzekerd dat wat er ook gebeurde, mijn toestel verzekerd was..

Toen mijn toestel na 1 jaar in 2 delen brak heb ik hem naar conner & davis opgestuurd. Na enige tijd kreeg ook ik de mededeling dat dit al en/of stootschade was geweest en dit niet binnen de dekking viel. Om mijn toestel ongerepareerd terug te krijgen zou het mij €30 kosten, als ik hem wilde laten repareren zou dit €180 zijn. Als ik niet binnen enkele dagen reageerde zou ik automatisch afstand doen van mijn toestel.

Ik ben toen terug gegaan naar Belcompany en hun op hun mondelinge toezegging gewezen. Belcompany heeft mij toen een nieuw toestel gegeven en heb meteen mijn verzekering veranderd in Belgarant.

Na enkele weken kreeg ik mijn kapotte toestel teruggestuurd van conner & davis, met een factuur van €30!! Weer terug naar Belcompany en dit is verder goed gekomen.. Dacht ik!
Tot bijna een jaar nadat ik mijn verzekering bij conner & davis had ´opgezegd´ kreeg ik nogsteeds afschrijvingen van mijn verzekering.
Ook dit heeft Belcompany voor mij weten te wijzigen en heb het afgeschreven geld terug gekregen.

Ik heb dus alles via Belcompany geregeld en alles is helemaal goed gekomen!!

MAXIEM

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag aranka21,

Zo kan het dus ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vriendelijke groet, Maxiem.

harriebra
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 nov 2006 11:06

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door harriebra »

Pluim voor BelCompany. Waarschijnlijk hebben ze zoveel elende met Conner en Davis dat ze wel moeten. Wel lef dat ze je dan weer iets nieuws aansmeren.

Lag je toestel echt in 2 stukken? Alleen een idioot stuurt zon toestel naar een repurateur. Conner en Davids moeten toch zeker weten dat die nooit gerepareert kan worden en dat ze dus onderzoekkosten voor de kiezen krijgen. Als ik jouw was zou ik naar de factuur van repurateur vragen. Zie die Conner en davis er wel voor aan om toestel niet naar repurateur te sturen en van jouw toch 30 euro te jatten.

aranka21
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 feb 2007 13:48

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door aranka21 »

Ik heb hem stug gewoon opgestuurd om de eenvoudige reden dat mij beloofd was wat er ook zou gebeuren, ik een nieuw toestel zou krijgen.

De rekening van 30 euro heb ik niet hoeven te betalen..

Timmus
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2007 10:50

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door Timmus »

Ik heb ook een leuk probleempje.

Vorig jaar voor mijn mobiele telefoon (Sony Ericsson W800i) ook een verzekering afgesloten bij Connor & Davis. Nadat mijn telefoon 4 keer was opgestuurd vanwege defecten binnen de garantie (enige problem gehad met ophalen van mijn toestel, maar verder perfect afgehandeld door Corror & Davis) was mijn toestel dusdanig beschadigd dat mijn toestel steeds open sprong. Na veel gezeur wilde ze mijn toestel wel doorsturen naar Dynafix (bekijkt of het toestel echt niet meer te repareren is), nadat ik mijn toestel weer opgestuurd had krijg ik hem binnen 2 weken weer terug met de mededeling dat er geen onvolledige functionaliteit was gemeten na een duurproef. Maar het openspringen was nog steeds niet verholpen. Daarnaast zat mij accu niet meer bij de telefoon, terwijl deze wel op de controlelijst stond.
Ik heb toen direct contact opgenomen met Dynafix, deze beloofde mij een nieuwe telefoon. Ik zou mijn telefoon weer naar Connor & Davis moeten opsturen (voor de tweede keer op eigen kosten, omdat mijn toestel meerdere keren niet opgehaald werd op de afgesproken dag, maar ik zou de kosten vergoed krijgen). Dit is nu ruim een maand geleden en heb nog niets van Connor & Davis gehoord. Via Dynafix heb ik inmiddels vernomen dat mijn nieuwe toestel al op 9maart naar Connor & Davis is verstuurd. Connor & Davis reageert echter niet op mijn mailtjes, en ik vertik het om steeds weer te bellen, dit heeft mij al genoeg gekost.... Daarnaast heb ik ook het gevoel dat ik kan fluiten naar mijn kosten om het toestel verzekerd op te sturen (ongeveer 8euro per keer).

Kortom, voor mij is het tijd om maar eens verder stappen te ondernemen want ik ben het redelijk zet op het moment....

foonhous
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 mar 2007 20:21

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door foonhous »

Ik dacht dat ik het slecht had getroffen.

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=49605

Maar het kan nog erger dus, ik zou zeggen steek de koppen bij elkaar en ga er eens langs op een mooie zomerdag.

Maak op hotmail een adres en deel dat hier, spreek met elkaar op de msn af en ga er heen.

Eenmaal binnen steek je gewoon een sigaretje op.

Maar goed ze moeten aangepakt worden dat is duidelijk.

Ook denk ik dat het per belcompany verschil in zit wie er werkt, en mee werkt natuurlijk.

foonhous
Berichten: 72
Lid geworden op: 27 mar 2007 20:21

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door foonhous »

Ik heb nog wel een goed idee, vraag al je vrienden uit je msn lijst om mail te sturen naar [email protected] en vraag ook je vrienden om hun vrienden te mailen.

Zet in de mail naar [email protected] dat het hele verhaal te lezen is op :

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=37512

en vraag dat ook aan de vrienden van de vrienden, met een beetje geluk heeft [email protected] binnen een week 100.000 mails gehad, en wie weet bedenken ze zich de volgende keer wel.

Wat ook wel grappig is, struur ook dit stukje tekst van hun site mee.


Wie is Conner & Davis Insurance B.V.?
Conner & Davis Insurance B.V. is een jong en snelgroeiend bureau met een pan-Europees platform. Zij heeft als doel het creëren van tevreden en loyale klanten.

Natuurlijk bent u ook van mening dat de klant koning is en zo behandeld moet worden. Maar dankzij een transparante markt en een hevige concurrentiestrijd, is er een ware prijzenslag ontstaan. Marges staan onder druk. Service? Daar is geen budget meer voor. Als de klant dan toch kiest voor úw product of voor úw onderneming, dan wil hij daarvoor beloond worden.

Om ervoor te zorgen dat de klant bij u blijft terugkomen als een tevreden klant, ontwikkelen wij op maat gemaakte loyaliteitsprogramma’s. Deze programma’s heeft u nodig voor de continuïteit van uw organisatie. De programma’s waarborgen kwaliteit en tevredenheid. Op nationaal en internationaal niveau.
Voor meer informatie verwijzen wij u naar ons portfolio.

Houd ons allen op de hoogte AUB

moppie0842
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2007 11:52

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door moppie0842 »

Hallo,

kan iemand mij helpen... ik wil mijn ab opzeggen bij C&D maar kan helemaal niets van ze terug vinden.
Wil ze wel een mailtje sturen alleen denk ik niet dat ze mij terug zullen bellen. Iemand tips?

Thnx

Veenomenaal
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2007 19:46

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door Veenomenaal »

dan nu een positief stukje over C&D:

Ik had een bezwaar ingediend omdat ik te laat was met mijn opzegging.
Zij hebben dit geaccepteerd en mijn abonnement na de eerstvolgende betalingstermijn (welke ik al had betaald) geroyeerd.
En dat binnen 3 werkdagen!

Administrat0r
Berichten: 35
Lid geworden op: 20 nov 2007 10:22

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door Administrat0r »

Ik had een bezwaar ingediend omdat ik te laat was met mijn opzegging.
Zij hebben dit geaccepteerd en mijn abonnement na de eerstvolgende betalingstermijn (welke ik al had betaald) geroyeerd.
En dat binnen 3 werkdagen!
Ik vind dat dit minimaal stukje positieve feedback over C&D niet opweegt tegen de negatieve feedback van de verzekerden.


Belachelijk dat ze zo hun klanten behandelen!

(maak een live account aan bij hotmail, dan kun je zo'n 2500 emails per dag versturen.. je vult alles in bij 'nieuwe email' en blijf dan op VERZENDEN klikken. Als hij dan een bevestiging geeft dat het bericht verzonden is klik je zsm op 'vorige' in je webbrowser, als het goed is staat alles er nog en begin je weer als een gek op verzenden te klikken... zo ga je door tot je limiet is bereikt.)

robhof
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2007 23:33

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door robhof »

Nadat ik zo'n zelfde brief had gekregen van Conner & Davis ben ik eens gaan googlen en kwam ik dit forum tegen.
Ik ben dus niet de enige die op deze manier afgescheept wordt.

Mijn verhaal:

Ik heb een aantal maanden geleden een nieuw toestel incl. abo genomen maar kwam er onlangs achter dat ik nog steeds premie betaalde voor mijn oude toestel.
Deze was compleet op en eigenlijk niets meer mee te beginnen.
Ik dacht nou als ik toch nog premie betaal kunnen ze mijn oude toestel ook wel maken...
Opgestuurd en dus zo'n zelfde brief gekregen van C&D!~
Maar het blijft toch wel vreemd dat je je zelf betaalde toestel niet gewoon terug kan krijgen en dat hun hem vernietigen????
DAT TOESTEL IS VAN MIJ!! het zou toch zo moeten zijn dat hun die onderzoekskosten voor hun rekening nemen waar heb ik anders 2 jaar lang premie voor betaald?

Ik had al eerder problemen met mijn toestel door naar mijn idee slijtage en had toen zo'n internet formulier ingevuld.
Omdat het om slijtage ging had ik geen datum van schade ingevuld.
Toen kreeg ik een mail dat het niet kon omdat er geen datum was ingevuld...
Ook bleek dat ik geen leen toestel kreeg van hun en dat ik mijn toestel (wat ik toen nog gewoon gebruikte) 5 to 8 weken kwijt zou zijn??

Al met al en verzekering van niets, zonde van je geld!

Lekker dat ik dit even kwijt kon maar ik vind het jammer dat er niemand iets aan gedaan heeft nog of een opslossing bied voor dit probleem met hun behalve dan hun te gaan bombarderen met mails.

Is er iemand die verdere stappen ondernomen heeft??

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door flepp »

Verzekeren graag bij schade uitbetalen minder graag.
Verzekeringen zullen zoeken om de schade niet uit behoeven te betalen. Geloof ook niet altijd verkopers die zullen ongetwijfeld er aan verdienen, heb het idee dat het een goud mijn is deze garantie verlengingen.

milachanchal
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 apr 2008 20:12

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door milachanchal »

Op 16 febr. 2008 kocht ik bij Belcomp. een LG Viewty, meteen verzekerd bij Conner&Davis. Op 5 apr. werd ik beroofd v.mijn toest., binnen 5 min. stond ik op het politiebureau, iemand erop afgestuurd om te gaan kijken of de jongens op de brommen nog in de buurt waren. Niks opgeleverd, dus op aanraden v.d agenten aangifte gedaan. Op 6 apr. ( dat was dus een zondag) via internet een schadeformulier ingevuld en aangeg. dat het procesverbaal en koopbon per post zou worden opgestuurd.

Op dinsd. 8 apr. gooi ik de stukken in de brievenbus, kom thuis en watttt :shock: er ligt al een brief van Conner & Davis, gedateerd 7 apr. En wat denk je dat er in staat, dat ik niet in aanmerking kom voor schadevergoeding omdat er geen aantoonbare cq zichtbare geweld is gebruikt.

Eigen schuld dikke bult meid, dan had ik me maar verrot moeten laten slaan door de berovers, vette pecht?????? :twisted:

Ik laat het echt niet hierbij liggen, ga doorvechten tot het bittere eind, desnoods maak ik er een rechtszaak van, maar mijn gelijk zal ik krijgen.....uit

stephan1972
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 apr 2008 19:54

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door stephan1972 »

ik heb 3 jaar geleden een telefoon gekocht met abo, en ook een verzekering afgesloten bij C&D..nu verliep mijn abo vorig jaar,kreeg een aanbieding voor verlenging en mocht een nieuwe telefoon uitzoeken.
Nu is die nieuwe telefoon na bijna een jaar beschadigd,dus ik een claim ingediend bij C&D,krijg ik als antoord: verzekering betreft oude telefoon,niet de nieuwe..
ik heb die telefoon al ruim een jaar niet meer,maar nu blijkt dus dat ik nog steeds premie betaal voor die oude telefoon,en de schade aan mijn nieuwe...ja helaas ,die is niet verzekerd

zou ik die betaalde premie terug kunnen vorderen???

corinajoosten
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 jan 2008 13:19

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door corinajoosten »

Hier het relaas van mijn zoon en Conner&Davis

In 2006 heeft mijn zoon een nokia n73 aangeschaft via belcompany.
Al vrij snel kreeg hij problemen en stuurde hem op.
Euvel was verholpen maar kwam snel terug.
Vanaf die tijd is het alleen maar op sturen vanwege problemen en het in gebruik hebben is bijna niet meer aan de orde.
De laatste klacht en die is al een heel poosje gaande is in het midden van het scherm een witte stip.
Mijn zoon hoeft het niet aan te wijzen het is gewoon zichtbaar.
Al verschillende malen is hij opgestuurd hiervoor en iedere keer meestal 3 a 4 weken later komt hij terug met een sticker erop van klacht software.
Duidelijk is aangegeven wat de kalcht is maar alsnog moeilijk te achter halen schijnbaar. We hebben hem nu op gestuurd met een afgeplakt scherm waarin de stip nu duidelijk wordt aangegeven.
Tevens hebben wij onze rechtsbijstand verzekering maar ingeschakeld om een nieuw toestel los te krijgen in de tussentijd heeft mijn zoon maar een prepaid gekocht want van het toestel wat je iedere keer kan lenen wordt je niet veel wijzer vooral niet als je iedere keer alles moet instellen.
Het is schandalig en daar betaal je dan zoveel voor.

RobEngel
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2008 20:11

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door RobEngel »

Ik heb een soortgelijk verhaal over Conner and Davis.

Telefoon opgestuurd met een beschadigd glaasje voor de lens. Er zat een breuk in zonder aanwijsbare oorzaak. Ik kreeg daarop het volgende verzoek:

<quote>
Graag zouden wij van u een schriftelijke verklaring ontvangen dat het toestel val/stoot/ en of drukschade heeft opgelopen mocht dit het geval zijn.
Zo niet ontvangt u van ons een Prijsopgave waarin u een keuze kunt maken wat er met het toestel gebeuren mag zie bijlage in deze e-mail.
<unquote>

En in de bijlage: inderdaad de eerder genoemde drie keuzes.

Als je dus liegt en een mooi verhaal bedenkt wordt de schade vergoed. Vanuit integriteitsbeginsel heb ik dit niet gedaan en onder protest de reparatie betaald.

Het is te gek voor woorden dat een toestel van 2 weken oud spontaan glasbreuk vertoont (wat naar mijn mening mede wordt veroorzaakt door een constructiefout. er zit geen bescherming voor het glaasje).
De reparateur houdt vol dat dit niet spontaan kan zijn ontstaan. Als ik het patroon van de breuk bekijk kan niemand dat met droge ogen zeggen als er geen microscopisch onderzoek is gedaan.

83 euri betaald en de groeten.

Als ik de andere ervaringen lees bekruipt me het gevoel van "foul play".
Eerst via BC een verzekering aansmeren en niet thuis geven als het nodig is.

Zodra het contract is afgelopen is het byebye Davis en Conner......

Gesloten