u.p.c Unwanted Payment Controle
Geplaatst: 05 feb 2006 12:26
Op 18 oktober 2005 had ik modem, adapter en dect telefoon in huis.wij de boel aansluiten klaar cd erin en proberen om te installeren, nou mooi niet wij bellen. Antw Sorry onze fout de kabel is er nog niet geschikt voor na 48 uur zal deze werken, nou mooi niet, weer bellen opniew werd beloofd dat deze binnen 48 uur zou werken. Na bellen met technische dient bleek dat ze niet op de hoogte waren dat het niet kon werken dat deed dit pas na 5 nov. 2005.We kregen daar bericht over van UPC.Toen hadden wij er geen zin meer in.
Heb dan ook modem en adapter retour gestuurd binnen 30 dagan na het zogenaamde inwerking stellen. Nadat dit was gebeurd werd er van mijn rekening een bedrag afgeschreven van 172,57 euro, deze heb ik gestorneerd want van de diensten heb ik geen gebruik kunnen makan.
Wel heb ik de TV betaald want dat werk wel.
Nu wordt ik gebeld dat ik een achterstand in betaling heb voor diensten die ik niet heb gebruikt, ik ben van mening dat ik geen achterstand heb.
Ook via KPN hebben ze me een SMS berichtje gestuurd dat ik onmiddelijk moet betalen.(VOOR WAT??????? DIENST????)
Heb dan ook modem en adapter retour gestuurd binnen 30 dagan na het zogenaamde inwerking stellen. Nadat dit was gebeurd werd er van mijn rekening een bedrag afgeschreven van 172,57 euro, deze heb ik gestorneerd want van de diensten heb ik geen gebruik kunnen makan.
Wel heb ik de TV betaald want dat werk wel.
Nu wordt ik gebeld dat ik een achterstand in betaling heb voor diensten die ik niet heb gebruikt, ik ben van mening dat ik geen achterstand heb.
Ook via KPN hebben ze me een SMS berichtje gestuurd dat ik onmiddelijk moet betalen.(VOOR WAT??????? DIENST????)