Compuserve telefonie: nalatigheid, maar kan niet opzeggen?
Geplaatst: 05 feb 2006 20:48
Sinds 13 januari heb ik telefonie via Compuserve. Vanaf dag 1 konden mensen met een afgeschermd (of onherkenbaar) nummer mij niet bellen. Na één keer overgaan werd de verinding verbroken. Na elke week wel een keer gedreigd te hebben mijn telefonieabonnement op te zeggen, heeft Compuserve het probleem nog steeds niet opgelost. Na mijn laatste ultimatum heb ik Compyserve en mail gestuurd waarin ik het telefonieabonnement opzeg. Volgens Compuserve kan dat niet, en moet ik de firmware van het modem vernieuwen. Het laatste is niet mogelijk, want die draait al op de laatste firmware. Kortom het probleem is nog niet opgelost en ik wil nu gewoon van dit abonnement af, omdat Compuserve het probleem ma diverse ultimatums gewoon niet kan oplossen.
Kan iemand mij vertellen of ik hier in mijn recht sta? Je mag van Compuserve een goed product verwachten, maar daar kun je hier niet over praten,en ik heb ze 3 weken de tijd gegeven om het probleem op te lossen, wat nog steeds niet gebeurd is.
Jean-Paul.
Kan iemand mij vertellen of ik hier in mijn recht sta? Je mag van Compuserve een goed product verwachten, maar daar kun je hier niet over praten,en ik heb ze 3 weken de tijd gegeven om het probleem op te lossen, wat nog steeds niet gebeurd is.
Jean-Paul.