LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Het Net nooit meer!!!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
melo

Het Net nooit meer!!!

Ongelezen bericht door melo »

:twisted: Ben nu precies 2 weken lid van Het Net en heb mij abonnement al weer opgezegd (ben jammer genoeg nog wel lid tot januari 2007)
Er wordt geen mailtje fatsoenlijk beantwoord ,ik was geen overstapper bij Het Net en zou een modem krijgen van Het Net dus dezeheb ik natuurlijk bij de aanvraag aangevinkt(wilt u een gratis modem) kreeg ook een bevestiging dat het bedrag werd teruggestort op mijn rekening .Ík heb een paar keer gemaild met de vraag of ik het modem echt gratis zou krijgen maar geen reactie .
Tot ik mijn rekening kreeg waarin leuk stond vermeld dat de modem voor mijn eigen rekening zou zijn omdat ik dus wel een overstapper zou zijn.
Ik had bij het aanvragen van Het Net geen internet provider en ook KPN was opgezegd dus was ik geen overstapper.Nu heb ik de modem twee weken dus kan hem ook niet meer terugzenden dus bij het Net gevraagd of ze een oplossing hadden maar dan moest ik een goedkoper abonnement nemen + limiet en dan zou de modem gratis zijn maar dat wil ik dus niet .
Ik mailde toen dat als ze de boel niet een beetje netjes wilden oplossen ik mijn abonnement zou opzeggen ,hierna(kreeg zowaar gelijk een mailtje) kreeg ik een link met hoe ik mijn abonnement moest opzeggen ,zullen wel genoeg leden hebben om zich zo arrogant te gaan gedragen.Dus nu heb ik mijn abonnement alweer opgezegd ,ik heb mijn eerste abonnementsgeld nog niet eens betaald.
:oops: Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik met Het Net in zee ben gegaan en ben blij als het januari 2007 is, ben ik er vanaf.
Dit hele grapje kost me nu 80 euro aan modem en 6x 10 euro reductie voor de abonnement die ik nu ook niet krijg.Terwijl ze lokken met alles gratis.

Flipipo

Re: Het Net nooit meer!!!

Ongelezen bericht door Flipipo »

Misschien fout gelezen ergens? 2x zelfde bericht op forum achterlaten is wel beetje te veel lijkt me. Ik ben zelf nu enige jaren tevreden hetnet gebruiker... Elke provider kampt weleens met wat... tja.... we kennen dat maar gaan nu niet lopen klagen...

jrgand

Ongelezen bericht door jrgand »

Zo te lezen heb je de overstap service wel gelezen maar niet gelezen en begrepen wat er staat.

[b]Lezen wat er staat en het begrijpen ... kunst[/b]

pve

Ongelezen bericht door pve »

:cry: Wij kregen een telefoontje van Het Net dat wij kosteloos over konden stappen naar ADSL. Voordeel dat onze verbinden een stuk sneller zou zijn.Vervolgens kregen we het pakket thuis om te installeren. Bij het installeren hebben wij nog contact gehad met de helpdesk van Het Net met wat vragen over de installatie. (lang in de wacht en hoge kosten per minuut). Begin januari hadden wij ADSL TIJDSURFEN (120 minuten gratis per maand, daarna tegen kosten internetten) geinstalleerd. De paar keer dat wij paar maand wilde internetten lukte het ons vele malen niet op op het internet te komen.
Al met al in 3 weken tijd hooguit 20 minuten op internet gezeten. Eind januari bekeek ik mijn rekening afschrift, was er 430 euro van Het Net afgeschreven!!! Schrok me helemaal kapot en ben gelijk gaan bellen. e-mailen werd lastig omdat de verbinden het weer eens niet deed. Na 13 minuten in de wacht a (0,48 cent per minuut) werd de verbinden zomaar verbroken. Weer bellen en weer zo'n 15 minuten in de wacht. Eindelijk iemand aan de lijn. Reactie van Het Net: U heeft tijdsurfen en dan moet u een timer installeren anders blijft de verbinden openstaan ook als u de computer uitzet. Jammer dat ze dit soort zaken niet melden als je belt voor hulp bij installatie. Ik wilde gelijk weten wat we hieraan konden doen. Ik moest eerst mijn ADSL maar weer op de goede manier installeren voordat ik met de afdeling debiteuren het over de betaling kon hebben (het schijnt dat dit soort zaken wel vaker voorkomen). Na een lange tijd aan de telefoon te hebben gezeten ging het niet lukken om de timer te installeren (een heel duur gesprek en geen steek verder). Echt belachelijk dat hier geen beveiliging op zit zodat je ADSL altijd met timer moet installeren of dat Het Net op zijn minst even een seintje geeft als ze zien dat ons bedrag abnormaal hoog oploopt. In de 430,- euro was namelijk ook al het bedrag van bijna 80,- euro verwerkt dat wij voor ons modem terug zouden krijgen. Totale kosten dus ruim 500 euro voor 3 weken ADSL. Normaal gezien hadden wij een rekening van maximaal 20 euro. We hebben direct alle stekkers los getrokken zodat we er zeker van waren dat het ADSL niet meer door kon lopen. Op 26 januari hebben wij ook een aangetekende brief gestuurd met ons beklacht hierover. Tot op heden hebben wij hier nog steeds geen enkele reactie van Het Net op ontvangen. Wij hebben ook gelijk ons abonnement opgezegd. Wat een arrogantie om zo met consumenten om te gaan! :wink:

jrgand

Ongelezen bericht door jrgand »

Rechts onder in de balk waar ook de luidspreker staat zie je ook een icoon met 2 beeldschermen. Staat daar een rood kruis door dan heb je geen verbinding met internet.

Lichten de beeldschermen blauw op dan heb je verbinding met internet.

klik met de rechter muisknop op het icoontje en klik dan op uitschakelen.

Je kan ook een timer downloaden en die instaleren. Ook is het mogelijk om de verbinding zo in te stellen dat hij bij het stoppen van internet vanzelf de verbinding verbreekt

Veel succes en houd het icoontje van het netwerk in de gaten

Ik werk niet bij hetnet maar lees altijd eerst de gebruiks aanwijzing

Gesloten