vergoeding @home
Geplaatst: 06 feb 2006 20:58
in november heb ik 8 dagen geen internet verbinding gehad.dat lag aan de provider zelf,ze hadden een storing en ze hebben bij mij na 6 een nieuwe modem aangesloten al met al heb ik verschillende dagen moeten bellen.ik heb hun een e-mail gestuurd en ik kreeg de melding terug dat de vergoeding bij de volgende afrekening van de maand zou zitten.in januari keek ik naar mijn afrekening en wat bleek geen vergoeding ik heb hun weer een mail gestuurd en ik kreeg het volgend antwoord Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij hebben uw melding doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Deze zal daar zo spoedig mogelijk behandeld worden.
Bij eventueel contact met onze Klantenservice over dit onderwerp kunt u
verwijzen naar referentienummer ......Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via http://help.home.nl/.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
een standaard mail dus,nu is het bijna een maand geleden en heb nog geen reactie van hun gekregen.en ik ben niet van plan hun weer te bellen want dat heb ik al genoeg gedaan in de tijd dat ik geen verbinding had.dit heeft me 50 euro gekost .
helaas heb ik de mail niet meer,waar in staat dat ik een vergoeding zal krijgen
nu mijn vraag:welke stappen moet ik nu ondernemen?weer een mail sturen en een advocaat in de arm nemen?
Wij hebben uw melding doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Deze zal daar zo spoedig mogelijk behandeld worden.
Bij eventueel contact met onze Klantenservice over dit onderwerp kunt u
verwijzen naar referentienummer ......Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via http://help.home.nl/.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
een standaard mail dus,nu is het bijna een maand geleden en heb nog geen reactie van hun gekregen.en ik ben niet van plan hun weer te bellen want dat heb ik al genoeg gedaan in de tijd dat ik geen verbinding had.dit heeft me 50 euro gekost .
helaas heb ik de mail niet meer,waar in staat dat ik een vergoeding zal krijgen
nu mijn vraag:welke stappen moet ik nu ondernemen?weer een mail sturen en een advocaat in de arm nemen?