Pagina 1 van 1

Klantenservice UPC

Geplaatst: 07 feb 2006 18:58
door Fair
Wij zijn door de upc afgesloten van digi tv.
Omdat volgens hun er een rekening niet betaald zou zijn.
Die rekening is echter wel betaald ,nadat ik m`n bankier om opheldering had gevraagd of het wel op de juiste rekening was gekomen
Toch blijkft de upc ontkennen en behandelen ons als een stel pubers.
En elke vakantie hulp zegt steeds ,ja meneer u heeft gelijk ik begrijp het.
Ondertussen zijn wij zo`n 100 euro kwijt.
En ook het vertrouwen in de upc.

Wat een vervelende organisatie is dit .

Re: Klantenservice UPC

Geplaatst: 07 feb 2006 21:15
door Gast
Opzeggen.

Re: Klantenservice UPC

Geplaatst: 09 feb 2006 21:21
door doubleyouk
ff duidelijkheid scheppen... copieer je bewijslast op papier, rekening,overmaking,acceptgiro..ga hiermee naar het dichtsbijzijnde upc kantoor..en duw het onder iemands neus. wel vriendelijk blijven.
laat ze terplekke bellen met de betreffende afdeling. met een beetje geluk, helpt een medewerker je uit de sh*t.

succes.