LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Emiel Ratelband gedupeerd?
Emiel Ratelband gedupeerd?
Iemand vertelde me dat Emiel Ratelband ook gedupeerd is kan iemand dat bevestigen? Misschien kan hij voor publiciteit zorgen voor de stichtingen!
Re: Emiel Ratelband gedupeerd?
Snoeren als hij gedupeerd is hoeft hij nog geen stompzinnige idioot te zijn
-
Doei!!!
Slaap lekker allemaal.
-
Ad, vandaag een slechte dag gehad? Emiel ik weet het niet of hij ook gedupeerd is. Maar een ding is zeker het was volle bak in Nijmegen?
Piet bedankt dat je voor mijn vrouw en mij nog een stoel te pakken hebt gekregen.
Piet bedankt dat je voor mijn vrouw en mij nog een stoel te pakken hebt gekregen.
-
Ja Ben, er zijn van die dagen, en dit was er dus een, en voor jou dus blijkbaar een goeie, zo gaat dat. Prima toch!!!!!
-
Ad vorig jaar was een heel slecht jaar, niet voor mij alleen maar voor iedereen. IK ben blij dat er een beetje veranderinging in is gekomen
Bv.Ziekten kosten in mijn geval 480 euro. nu 200 euro.
Ik ben blij dat er iets aan het veranderen is.Alles is meegenomen,
Bv.Ziekten kosten in mijn geval 480 euro. nu 200 euro.
Ik ben blij dat er iets aan het veranderen is.Alles is meegenomen,
-
280 lichtpuntjes geven toch weer aardig meer licht Ben
@ Ad
Je moet maar denken beter iets dan niets.
Als er niemand meer iets schrijft op dit forum
- alle rechtszaken liggen braak - de tros sluit dit forum-
dan kunnen wij nooit in de dichtsbijzijnde toekomst
meedelen, dat onzere zaak gewonnen is.
De zaak van mijn man in hoger beroep werd ook weer van Dexia uitgesteld, omdat ze hopen nog veel mensen met hun duivelbergregeling over de streep te trekken.
Ik heb alleen maar medelijden met mensen, die nog 10 - 20 jaaar aan Dexia braaf afbetalen. Niemand mag er weet van hebben, dat ze zo dom waren.
Ik kan ook niet meer doen, dan informatiemateriaal von Piet uittedelen,
Ze willen zich gewoon niet laten helpen. Ze bellen ook nog Dexia op en begrijpen niet waarom ze voor de D-regeling niet in aanmerking komen.
En zo verdwijnen de spaarcenten voor het noodlijdende Dexia-bedrijf
... De winsten van deze bank vloeien ...
groetjes van Julika
PS. Ad je moet maar denken wij hebben tenminste iets aan gedaan.
langzaam maar zeker - de overwinning komt
Je moet maar denken beter iets dan niets.
Als er niemand meer iets schrijft op dit forum
- alle rechtszaken liggen braak - de tros sluit dit forum-
dan kunnen wij nooit in de dichtsbijzijnde toekomst
meedelen, dat onzere zaak gewonnen is.
De zaak van mijn man in hoger beroep werd ook weer van Dexia uitgesteld, omdat ze hopen nog veel mensen met hun duivelbergregeling over de streep te trekken.
Ik heb alleen maar medelijden met mensen, die nog 10 - 20 jaaar aan Dexia braaf afbetalen. Niemand mag er weet van hebben, dat ze zo dom waren.
Ik kan ook niet meer doen, dan informatiemateriaal von Piet uittedelen,
Ze willen zich gewoon niet laten helpen. Ze bellen ook nog Dexia op en begrijpen niet waarom ze voor de D-regeling niet in aanmerking komen.
En zo verdwijnen de spaarcenten voor het noodlijdende Dexia-bedrijf
... De winsten van deze bank vloeien ...
groetjes van Julika
PS. Ad je moet maar denken wij hebben tenminste iets aan gedaan.
langzaam maar zeker - de overwinning komt
-
Hoi JulikaDe zaak van mijn man in hoger beroep werd ook weer van Dexia uitgesteld, omdat ze hopen nog veel mensen met hun duivelbergregeling over de streep te trekken.
Bij welk gerechtshof speelt jullie zaak?
En kan jullie advocaat niet protesteren(omdat je bijvoorbeeld niet voor de duisenbergregeling in aanmerking komt, vanwege dat je procedeert) zodat de zaak weer op de rol komt.
Je zal toch noch 20 jaar moeten betalen, daar moet je toch niet aan denken.
Nee wij gaan door hoor.
Samen staan we sterk
Dexia speelt het slim.
Als er een definitief vonnis is, is de Duisenberg regeling niet meer van toepassing.
Dus gaan ze in elke zaak in hoger beroep en vragen direct een schorsing aan.
Door dit hoger beroep is een definitief vonnis n.l. even uitgesteld.
Door die schorsing kun je dus weer onder de Duisenberg regeling vallen en als deze regeling verbindend wordt verklaard zul je dus gebruik moeten maken van de opt.out regeling.
Vergeet je dit dan zit je, ondanks je gewonnen rechtszaak, vast aan die regeling.
Dexia gokt erop dat veel mensen vergeten gebruikt te maken van deze opt.out regeling.
Maak je wel gebruik van deze regeling dan zal Dexia het hoger beroep intrekken (ze weten dat ze dit verliezen).
Ze hebben dan wel bereikt dat je weer advocaatkosten heb moeten maken, slapeloze nachten hebt gehad door twijfel en onzekerheid.
Komt bij dat veel gedupeerden de strijd opgeven door die slapeloze nachten en twijfel.
Ik ben nog vriendelijk als ik schrijf dat ik Dexia tuig vindt, maar in gedachten.....
Ik ben ervan overtuigd dat we onze strijd gaan winnen en door de rechter in het gelijk worden gesteld.
Alleen vandaag nog niet en morgen ook nog niet.
Maar samen komen we er.
Door onderlinge steun en door te gaan.
Ik heb het vaker geschreven, Dexia wil helemaal geen uitspraken door de rechtbanken.
Ze doen er alles aan om deze te voorkomen.
Dexia wil helemaal geen uitspraken door het gerechtshof.
Ze doen er alles aan om dit te voorkomen.
Dexia wil helemaal niet naar de Hoge Raad.
Ze weten donders goed dat ze fout zitten en dit zullen verliezen.
Het is pure bluf van Dexia.
Trap er niet in en vecht terug, stop met betalen, ga procederen, steun het verweerschrift tegen een verplichte Duisenberg regeling.
Laat niet over je heen lopen, we zijn opgelicht, misleid en belazerd en de rechter zal zich hierover moeten uitlaten, niemand anders.
Jou is onrecht aangedaan, ga je hiermee akkoord?
Groeten,
Piet
Als er een definitief vonnis is, is de Duisenberg regeling niet meer van toepassing.
Door die schorsing kun je dus weer onder de Duisenberg regeling vallen en als deze regeling verbindend wordt verklaard zul je dus gebruik moeten maken van de opt.out regeling.
Vergeet je dit dan zit je, ondanks je gewonnen rechtszaak, vast aan die regeling.
Dexia gokt erop dat veel mensen vergeten gebruikt te maken van deze opt.out regeling.
Maak je wel gebruik van deze regeling dan zal Dexia het hoger beroep intrekken (ze weten dat ze dit verliezen).
Ze hebben dan wel bereikt dat je weer advocaatkosten heb moeten maken, slapeloze nachten hebt gehad door twijfel en onzekerheid.
Komt bij dat veel gedupeerden de strijd opgeven door die slapeloze nachten en twijfel.
Ik ben nog vriendelijk als ik schrijf dat ik Dexia tuig vindt, maar in gedachten.....
Ik ben ervan overtuigd dat we onze strijd gaan winnen en door de rechter in het gelijk worden gesteld.
Alleen vandaag nog niet en morgen ook nog niet.
Maar samen komen we er.
Door onderlinge steun en door te gaan.
Ik heb het vaker geschreven, Dexia wil helemaal geen uitspraken door de rechtbanken.
Ze doen er alles aan om deze te voorkomen.
Dexia wil helemaal geen uitspraken door het gerechtshof.
Ze doen er alles aan om dit te voorkomen.
Dexia wil helemaal niet naar de Hoge Raad.
Ze weten donders goed dat ze fout zitten en dit zullen verliezen.
Het is pure bluf van Dexia.
Trap er niet in en vecht terug, stop met betalen, ga procederen, steun het verweerschrift tegen een verplichte Duisenberg regeling.
Laat niet over je heen lopen, we zijn opgelicht, misleid en belazerd en de rechter zal zich hierover moeten uitlaten, niemand anders.
Jou is onrecht aangedaan, ga je hiermee akkoord?
Groeten,
Piet
tuig is inderdaad zeer netjes,het zijn gewoon varkens,beesten zij het!!
Als dierenvriend vindt ik het een belediging om dieren te vergelijken met die schoften van Dexia....
Ze weten dat ze fout zitten maar zullen nooit zeggen tegen de gedupeerden:' hey, we maken netjes schoon schip met jullie want het is gewoon pure bedrog en misleiding waar jullie mee te maken hebben.'
Maar ach....
Ik heb tijd genoeg al duurt het 10 jaar. Samen met Leaseproces waar ik 100% vertrouwen in heb komen we er wel...
Groet,
Martin
Ze weten dat ze fout zitten maar zullen nooit zeggen tegen de gedupeerden:' hey, we maken netjes schoon schip met jullie want het is gewoon pure bedrog en misleiding waar jullie mee te maken hebben.'
Maar ach....
Ik heb tijd genoeg al duurt het 10 jaar. Samen met Leaseproces waar ik 100% vertrouwen in heb komen we er wel...
Groet,
Martin
-
Voor mij zijn SpaarSelect en Aegon de grootste boosdoeners.
Aegon omdat ze het Legioleaseprodukt op de markt heeft gebracht en SpaarSelect omdat ze het met nog valsere beloftes aan de man heeft gebracht.
Voor Dexia heb ik geen goed woord over omdat ze vanaf het begin de gedupeerde alles in de schoenen heeft geschoven en daarbij geen dwangmiddel uit de weg is gegaan.
Tegen beter weten in probeert ze tot op de dag van vandaag van de gedupeerde zoveel mogelijk geld los te krijgen voordat er een rechter recht spreekt om zo haar eigen verlies te beperken.
Omdat haar beleid en strategie hierin een bank onwaardig is zie ik Dexia Bank Nederland niet als een zichzelf respecterende bank maar als een adder en huichelaar van het ergste soort.
Bruneel huichelde meer dan eens op TV dat hij niet wist dat sommige gedupeerden zo in de narigheid zaten en maakte de interviewer wijs dat hij daar wat aan ging doen.
Ben Knuppe van het zelfde soort want wat doen ze nu?
DExia heeft maling aan persoonlijk leed en laat liever een gedupeerde door hun rekken en uitstel maandenlang in onzekerheid en vaak in armoe wachten in de hoop zo nog paar centen van ze te kunnen vangen.
Dat is Dexia Bank Nederland.
gr. OD.
Aegon omdat ze het Legioleaseprodukt op de markt heeft gebracht en SpaarSelect omdat ze het met nog valsere beloftes aan de man heeft gebracht.
Voor Dexia heb ik geen goed woord over omdat ze vanaf het begin de gedupeerde alles in de schoenen heeft geschoven en daarbij geen dwangmiddel uit de weg is gegaan.
Tegen beter weten in probeert ze tot op de dag van vandaag van de gedupeerde zoveel mogelijk geld los te krijgen voordat er een rechter recht spreekt om zo haar eigen verlies te beperken.
Omdat haar beleid en strategie hierin een bank onwaardig is zie ik Dexia Bank Nederland niet als een zichzelf respecterende bank maar als een adder en huichelaar van het ergste soort.
Bruneel huichelde meer dan eens op TV dat hij niet wist dat sommige gedupeerden zo in de narigheid zaten en maakte de interviewer wijs dat hij daar wat aan ging doen.
Ben Knuppe van het zelfde soort want wat doen ze nu?
DExia heeft maling aan persoonlijk leed en laat liever een gedupeerde door hun rekken en uitstel maandenlang in onzekerheid en vaak in armoe wachten in de hoop zo nog paar centen van ze te kunnen vangen.
Dat is Dexia Bank Nederland.
gr. OD.
Laatst gewijzigd door Oom Dagobert op 08 feb 2006 17:51, 3 keer totaal gewijzigd.
-
PietGeplaatst op 08 Feb 2006 15:34 door Piet
--------------------------------------------------------------------------------
Dexia speelt het slim.
Dit begrijp ik niet helemaal.
Als er een definitief vonnis is(kantonrechter), en je kwam al niet voor de duisenbergregeling in aanmerking, hoe kun je dan na hoger beroep ineens daar wel weer onder vallen?
Dat zou betekenen dat een hoger beroep voor dexia een nieuwe zaak opleverd, die bij voorbaat beslist zou zijn in het nadeel van de gedupeerde.
Zo zot zit onze rechtspraak toch niet in elkaar?
Dat gaat dan mijn verstand werklijk te boven.
Groet Ad
Wanneer er nog geen definief vonnis is, is het een lopende zaak. En een zaak die geschorst is in hoger beroep is ook een nog lopende zaak.Dat zou betekenen dat een hoger beroep voor dexia een nieuwe zaak opleverd, die bij voorbaat beslist zou zijn in het nadeel van de gedupeerde.
Dus wanneer WCAM verbindend verklaard wordt, dan vallen die zaken onder de schikking.
Val je sowieso niet onder de schikking, dan zal toch de zaak geschorst worden (lijkt me) om vooral geen jurisprudentie te krijgen. Echter, na het algemeen verbindend verklaren van de wcam, zullen die zaken door moeten gaan. Of je dan nog veel kans maakt (en dat geldt dan voor elke zaak die dan doorloopt)is een tweede, ik denkt het namelijk niet! Dar is mijn interpretatie en ik denk dat Piet zoiets bedoelt, al zal hij de kansen op uiteindelijk alsnog een positief vonnis, hoger inschatten dan ik.
Is er veel kans dat de WCAM bindend verklaard wordt dan..?
-
met een glazenbol is de kans voor 100% te voorspellen
-
Ik krijg steeds meer de neiging om zeker te weten dat ik dit land nog eens ga verlaten voor goed.
Ik word elke dag misselijker van het Nederlanderschap.
Ik word elke dag misselijker van het Nederlanderschap.
ja,en van de linkse(en rechtse)politieke personen,die toch de mensen in problemen zouden moeten helpen hoor je helemaal niks meer he! het lijkt wel of zalm en dexia alles en iedereen omgepraat of omgekocht hebben.