LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Versatel / Tele2 Klachten

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Coldstream
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jan 2009 13:47

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door Coldstream »

Weet je dit zeker? Omdat zij zullen gaan aanvoeren dat het "Technisch Opgelevert" is..

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

"Geachte  Coldstream

Stuurt u mij  alstublieft een email met uw mobiele nummer en/of klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2  en kan voor u kijken wat era an de hand is. Mijn email adres is:  [email protected]

Met  vriendelijke groeten,

Alex weijer
Webservice Tele2"

Lotus01
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jan 2009 14:19

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door Lotus01 »

Op 11 december heb ik een pakket genomen bij tele2 internet plus bellen, ik kon mijn kpn pakket opzeggen per 28 februari met een maand opzeg termijn.
dit was allemaal gen probleem per 2 maart zou de oplevering zijn (staat ook als status op mijn tele 2 pagina)

vandaag heb ik dus mijn kpn pakket opgezegd, daar vertelde ze mij dat ik alleen een contractnummer moet doorgeven aan tele 2 en dat zoij de rest doen.

heb ik net tele2 gesproken, krijg ik te horen dat er problemen zijn met de oplevering, helaas gaat dat niet lukken op 2 maart (ik he hier verder niets over ontvangen, brief of mail, kom er nu dus per toeval achter) wanneer de oplevering nu wel gaat gebeuren is onduidelijk, waarop ik zei wanneer moet ik de kpn dan opzeggen? tja dat is afwachten zeiden ze. ik vroeg of het dan mogelijk is dat ze mij een maand van te voren inlichten zodat ik de kpn een maand van te voren kan opzeggen, tja dat was moeilijk te zeggen, ik moet wederom afwachten ja zo ga ik dus in de problemen komen, of dubbele kosten of geen telefoon en internet.

ik heb gevraagd of ik iemand anders kan spreken, dat was niet mogelijk. kortom het was een gesprek van een half uur waarin we niets verder zijn gekomen ik moet afwachten, wat hij ook de hele tijd zei is precies ik weet wat u bedoelt maar kan u helaas niet verder helpen.
ik heb uit eindelijk gevraagd of ik er dan helemaal van kan afzien en het contract kan ontbinden het antwoord was dat als de oplevering op 11 maart nog niet gerealiseerd was ik kan opzeggen, want je hebt een opzeg termijn van 3 maanden, dan houden ze zich dus wel aan de regels.

ze hebben dus gewoon verkocht zonder dat ze dingen waar kunnen maken want in mijn regio zijn er teveel aansluitingen op het netwerk ofzo er wordt aan gewerkt, tja ik zeg dan weer zet dan een stop op de verkoop!!!!

wat moet ik hier nu mee

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte   Lotus01

Stuurt u mij  alstublieft een email met uw mobiele nummer en/of klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2  en kan voor u kijken wat era an de hand is. Mijn email adres is:  [email protected]

Met  vriendelijke groeten,

Alex weijer
Webservice Tele2"

Fanta
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 dec 2008 13:33

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door Fanta »

Je kunt zelf de aansluiting niet eens doen terwijl dit voor een blinde geen probleem is.
Jij betaald dus 75 euro voor het aansluiten van het modem(is het zelfde als een stekker in het stopcontact doen) en vervolgens praatjes.
Terug naar internet plus bellen gezet omdat ze een rechtsgang niet zagen zitten en het geheel zou gratis zijn maar ondertussen wel adminkosten van 15 euro in rekening brengen.

Als je niet weet waarover je lult DannyMan zou ik me stil houden!

paulusje79
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2009 13:26

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door paulusje79 »

Goedenmiddag,

ik heb een 42' Panasonic Plasma TV (nieuw model) en heb het idee dat TV van Tele2 er niet mee overweg kan. als ik tv kijk is het allemaal wel om aan te zien, echter met voetbal gaat de bal regelmatig traag of met happeringen, echt er als ik TELETEKST aanzet dan is het helemaal hopeloos, het geluid hapert dan voortdurend en het duurt enorm lang voor dat pagina's zijn gevonden. Ik heb een Tele2 Compleet 20MB abonnement, zit +/-350 meter van de HOOFDCENTRALE af, heb 2 decoders. ik vind dat je als je digitale televisie aanbied ook op zulke televisie goede kwaliteit moet kunnen leveren. ik heb ook al lang geen firmware update gehad van die decoders. Zijn er meer mensen met haperingen bij gebruik teletekst en in bezit van een dergelijke tv.
mvg
Paul

rene nieuwlaat
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 feb 2009 00:03

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door rene nieuwlaat »

Sorry , dat ik zo moet reageren .
Maar moet zeggen tele2 is toppy alles makelijk te installeren .
even in het begin slechte verbinding ,paar keer gebeld met de klanten service (super behandeld) daarna perfecte verbinding !!ben er blij mee .
toch echt wat wel gewnend kwa provider ! soms ligt het wel bij je eigen .

Gr Rene

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Beste Paulusje79,

ik ben een medewerker van Tele2, graag zou ik u willen vragen om u gegevens en uw klacht naar [email protected] te sturen zodat ik u zo goed en spoedig mogelijk van dienst kan zijn.

Mvg,
Webservice Tele2.

Decrpty
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 mar 2009 22:32

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door Decrpty »

16 februari jl. is mijn vader overleden. Wij wonen nog in hetzelfde huis maar wilden wel goedkoper internet. Er was nog een oud tiscali abbonoment voor 30 euro p/m belbasis van KPN 30 p/m en de kosten door pretium ook nog digitenne voor 7.95 p/m alles bij elkaar dus overdreven hoge kosten.

Nu heb ik eerst tele2 gebeld. Gelukkig was de bandrecorder stuk en kon ik deze tape niet inspreken. Ik zou dezelfde dag worden teruggebeld. Dit gebeurde niet en ik heb toen maar HetNet genomen omdat KPN naar mijn mening gewoon redelijk werk levert. Het beste van de slechtste zeg maar.

De volgende dag werd ik gebeld. Ik geef netjes aan dat ik er vanaf zie. Dit kon al niet meer! zonder een bandje in te spreken zat ik er volgens hun al aan vast. Om gezeur te voorkomen wilde ik me toch maar netjes afmelden via het nummer dat ze hiervoor hadden gegeven. Tele2 is bereikbaar van 08:00 tot 22:00 wil je opzeggen kan dat van 09:00 tot 17:00. Uiteindelijk is dit ook gelukt. Ik snap alleen niet waarom ik dit zou moeten opzeggen want ik ben geen overeenkomst aangegaan, maar dat terzijde.

Tot mijn verbazing krijg ik een melding van Interim Justitia (incassobureau) dat Tele2 kosten heeft gemaakt omdat KPN mijn abbonement heeft overgenomen. Het is toch echt fantastisch geen overeenkomst gesloten en zelfs dan zitten ze al achter je aan. Die brief is echt een groot dreigement. Ik studeer gelukkig rechten, maar mijn moeder of andere mensen van mijn leeftijd zouden zich kapot schrikken.

KPN is lekker de baas van de lijn en zodoende kan Tele2 moeilijk doen tot ze een ons wegen. Ik wilde dit verhaal even kwijt zodat mensen gewoon uitkijken met bedrijven als Tele2. Zelfs als je niks afsluit maken ze je het leven zuur.

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte   Decrpty

Stuurt u mij  alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2  
en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is:  [email protected]

Met  vriendelijke groeten,

Tele2 webservice

johnsykes
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 apr 2009 11:24

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door johnsykes »

Interessant om te lezen dat ik niet de enige ben die tot de ontdekking komt dat Tele2 toch niet altijd even klantvriendelijk bezig is. of misschien is interessant niet het juiste woord - teleurstellend is beter :cry:

Ik heb internet+bellen van Tele2 en het internet gedeelte werkt als een tierelier - daar heb ik geen klachten over.

Het belgedeelte is echter een serieus drama. Het begon allemaal heel goed - Tele2 zou mijn KPN nummer overnemen - technische man aan de lijn gehad en situatie doorgesproken en zou allemaal geregeld worden.

KPN werd inderdaad netjes ingelicht, ik kreeg brief van KPN dat nummer zou worden overgedragen en Tele2 informeerde ons over de opleverdatum van de geplande nummerportering. Toen het moment daar was, kregen we ook netjes een SMSje dat het opgeleverd zou zijn.

Toen begon de pret - opleverdatum was 9 maart. Op dat moment geen telefoon - niet inkomend en niet uitgaand. Niet op overgenomen nummer en niet op tijdelijke Tele2 nummers. GEEN telefoon dus - terwijl internet gewoon werkt.

Nu ik dit schrijf is het woensdag 1 april (geen grap!) en ik hoor nog steeds als ik mijn oud KPN nummer bel en ook de tijdelijke Tele2 nummers de fraaie melding "Dit nummer is niet meer in gebruik". En ik kan uiteraard ook zelf nog steeds niet bellen.

Op zich niet erg dat er een probleem is met de oplevering - dat kan wel eens voorkomen. Maar al met al duurt dit wel erg lang om op te lossen.

En veel erger is dat de helpdesk mij ook niet kan vertellen wat nu eigenlijk het probleem is en ook niet aan kan geven wanneer het daadwerkelijk opgelost wordt - "ligt bij andere afdeling", "kan technische dienst niet bereiken", "kan wel zien dat ze er me bezig zijn, maar meer ook niet", "kan niks anders zeggen dan dat u helaas maar af moet wachten", "er zit niets anders op dan geduld te hebben" en meer woorden van deze strekking.

Erg vervelend allemaal.

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte  Johnsykes

Stuurt u mij  alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2  
en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is:  [email protected]

Met  vriendelijke groeten,

Tele2 webservice

johnsykes
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 apr 2009 11:24

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door johnsykes »

beste Tele2 web service,

de teller staat nu vandaag op precies 4 weken GEEN telefoon na de "oplevering" van de nummerportering.

Schiet nog niet echt op... ben uitermate teleurgesteld en boos.

Joey Kindt
Berichten: 9
Lid geworden op: 31 mar 2009 21:12

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door Joey Kindt »

Beste,

Inmiddels is er net een monteur bij ons geweest blijkt de lijn geen signaal tegeven (wat twee weken geleden ook al bekend was) Nu moeten wij dus nog langer wachten? Ben van plan om gewoon over tegaan stappen. Dit kan toch niet.

Ben erg teleurgesteld in de Service van Tele2 na 3 jaar klant te zijn.

JAVE
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 apr 2009 10:02

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door JAVE »

Ook wij hebben internet + bellen van Tele2 ooit (sept. 2008) aangevraagd en zitten nu ruim 3 weken zonder telefoon!
Bij ons zou 1 december 2008 alles al in orde zijn, maar helaas!
Daarna werd het 10 januari 2009 dat alles in orde zou zijn, opnieuw helaas!
Nu was het 11 maart 2009 dat alles in orde zou zijn en niets van dat alles!

Vanaf 11 maart functioneert internet wel via Tele2, maar zijn wij niet meer bereikbaar via onze vaste telefoonverbinding.

We hebben ons al meerdere keren gemeld bij de klantenservice van Tele2 en deze mensen zijn heel vriendelijk, maar het heeft tot op heden niets opgeleverd.

Begin maart is de KPN er hier bij geweest om te meten of er wel signalen op de lijn zaten. De manier waarop de KPN monteur aan het werk en aan het woord was, doen ons sterk vermoeden dat de KPN niet vrij is van schuld aan deze situatie.

Voor ons geldt dus ook:
de teller staat vandaag op bijna 4 weken GEEN telefoon na de "oplevering"van de nummerportering.

Schiet nog niet echt op ... zijn uitermate teleurgesteld en boos.

Joey Kindt
Berichten: 9
Lid geworden op: 31 mar 2009 21:12

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door Joey Kindt »

JAVE,

Welke regio woon je ? Toevallig Maarssen precies zelfde probleem hier word er helemaal ziek van.. Bij Tele2 werkt alles enzo.. bij ons niet. Leef met je mee.

JAVE
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 apr 2009 10:02

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door JAVE »

Joey,

Wij wonen in de Achterhoek, tussen Doetinchem en Winterswijk. Waarom wij de KPN ook van schuld verdenken komt door het feit dat de KPN hier nog behoorlijk het alleenrecht heeft. Hier in de Achterhoek loopt men bepaald niet voorop met mogelijkheden, verbindingen, bereik enzovoorts.

Maar goed, als men bij zowel de KPN als bij Tele2 aangeeft dat internet + bellen hier gewoon mogelijk moet zijn!

Het lijkt ons dat ze de koppen dan maar eens bij elkaar moeten steken en eens met een oplossing moeten komen.

Joey Kindt
Berichten: 9
Lid geworden op: 31 mar 2009 21:12

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door Joey Kindt »

Jave,

Scheelt mij weer geld ik bel naar het hoofdkantoor en vraag naar de escalatie dienst, nu wordt KPN weer aangestuurd om te kijken.. binnen 24 uur bellen ze mij.

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte JAVE

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

myla
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 apr 2009 20:52

Re: Versatel / Tele2 Klachten

Ongelezen bericht door myla »

Jarenlang heb ik nooit problemen gehad met Tele2.

Tot me een snellere verbinding werd aangeboden, dit zou 6 weken duren voordat het in orde zou zijn. Dit duurde geen 6 weken, maar 5 maanden. Maar toen begon de ellende, ze hebben me aangesloten op een adres waar ik al 2 jaar niet meer woonde. In totaal heb ik bijna 4 maanden geen internetverbinding gehad. Een hele slechte klantenservice, je wordt niet teruggebeld en je kan ook niet doorverbonden worden naar iemand die je al eerder hebt gesproken. Om gek van te worden. Eindelijk is mijn klacht op het hoofdkantoor terecht gekomen en toen zou er echt actie ondernomen worden. Inmiddels was ik al helemaal klaar met Tele2 en heb een andere provider gevonden.

Tip: bel niet naar de klantenservice, maar bel direct naar het hoofdkantoor en dan optie 3 consumer.

Gesloten