bellen naar UPC
Geplaatst: 09 feb 2006 12:56
Als klant van UPC weet je, dat bellen naar UPC verschrikkelijk irritant is.
Je wordt niet serieus genomen en er wordt gewoon tegen je gelogen.
Omdat ze het zelf ook niet weten.
Als je vraagt naar afdeling klantenservice dan zegt zo'n callcentre medewerker gewoon : dat ben ik" o.a." ook. Kortom, ze handelen alles af.
In ieder geval, je wordt nooit doorverbonden met de juiste persoon, simpelweg, omdat het een callcentre is en ze gewoon werken met een workaround.
Je ergert je groen en geel en wilt wel eens ECHT iemand aan de lijn, die je ECHT kan helpen.
Welnu, hier een TIP
Je belt waarschijnlijk met het nummer 020 *******
Wanneer je nu het laatste cijfer verandert door een willekeurig nummer,(dus bv 020 7755312 ) kom je niet uit bij het callcentre, maar echt bij iemand van UPC, een mannetje achter een burootje.
Die is daar natuurlijk niet blij mee. Aan jou om vriendelijk te blijven en je klacht uit te leggen.
Je wordt nu ontzettend snel en vriendelijk geholpen!
Dit werkt overigens ook bij alle andere grote bedrijven.
Succes
Je wordt niet serieus genomen en er wordt gewoon tegen je gelogen.
Omdat ze het zelf ook niet weten.
Als je vraagt naar afdeling klantenservice dan zegt zo'n callcentre medewerker gewoon : dat ben ik" o.a." ook. Kortom, ze handelen alles af.
In ieder geval, je wordt nooit doorverbonden met de juiste persoon, simpelweg, omdat het een callcentre is en ze gewoon werken met een workaround.
Je ergert je groen en geel en wilt wel eens ECHT iemand aan de lijn, die je ECHT kan helpen.
Welnu, hier een TIP
Je belt waarschijnlijk met het nummer 020 *******
Wanneer je nu het laatste cijfer verandert door een willekeurig nummer,(dus bv 020 7755312 ) kom je niet uit bij het callcentre, maar echt bij iemand van UPC, een mannetje achter een burootje.
Die is daar natuurlijk niet blij mee. Aan jou om vriendelijk te blijven en je klacht uit te leggen.
Je wordt nu ontzettend snel en vriendelijk geholpen!
Dit werkt overigens ook bij alle andere grote bedrijven.
Succes