Pagina 1 van 1

Internetplusbellen leveringsprobleem

Geplaatst: 10 feb 2006 13:04
door infobertje
Na 58 dagen heb ik nog steeds mijn bestelling internetplusbellen niet ontvangen.
Na 2 dagen werd ik door M.Buitelaar gefeliciteerd met de aanschaf van internetplusbellen. Op deze manier is een felecitatie NIET op z'n plaats.
Gelukkig heb je een lange opzegtermijn want anders hadden we nu niets gehad, hopelijk lukt het KPN om binnen mijn opzegtermijn van 93 dagen uiteindelijk het internetplusbellen pakket aan mij te leveren.

Re: Internetplusbellen leveringsprobleem

Geplaatst: 10 feb 2006 16:27
door simbah
:(
Lekker snel. Kennis heeft Tiscali aangevraagd hele handel aangevraagd, binnen en geinstalleerd in 2 weken.

Re: Internetplusbellen leveringsprobleem

Geplaatst: 10 feb 2006 22:32
door Webb
Ik heb eind december 2005 internetplusbellen aangevraagd.
Geen felicitaties gehad (waarom ook) maar wel het installatiepakket in januari ontvangen, een afspraak gemaakt en begin februari heeft een monteur van KPN het zaakje geinstalleerd.
Misschien ligt het pakketje bij het postkantoor omdat je niet thuis was?

Re: Internetplusbellen leveringsprobleem

Geplaatst: 16 mar 2006 19:33
door Spijkie
Ook ik kamp met de, niet eerder vermelde, lange tijd voor afhandeling.
Op www.klachtencentrale.nl het navolgend bericht tegengekomen:

--------------------------------------------------------------------------------

Helpendehand mbt InternetPlusBellen van KPN!

- Wacht u al (te) lang op de levering van InternetPlusBellen van KPN?
- Is uw order afgewezen zonder een duidelijke reden?
- Heeft u ISDN en komt uw InternetPlusBellen aanvraag in de wachtrij?
- Wilt u de normale wachtrij van (momenteel) 10 weken omzeilen?
- Of heeft u na aanvraag niks meer van KPN gehoord.

Hier is de oplossing!

Stuur even een mailtje met je probleem naar: [email protected]
Je krijgt binnen 2 werkdagen de oplossing per e-mail retour.

PS: tevens kunnen we zorgen dat de monteur nog gratis komt.. terwijl de actie al voorbij is.
......................................................................................................
Ik heb hierop gereageerd en kreeg de navolgende e-mail:
......................................................................................................
Geachte Frans,

Als partner van alle grote ADSL providers in Nederland kunnen wij direct
orders invoeren en verwerken in de systemen van deze providers. Zo ook bij KPN
Internet.

De wachtrij in de orderstroom van InternetPlusBellen is alleen van toepassing op
bestellingen via KPN zelf. Haar order afdeling is namelijk overbelast.
Wij verwerken zelf de orders zodat klanten geen last hebben van de wachtrij bij
KPN.

Wat kunnen wij voor u doen?
In uw geval kan ik een spoedopdracht invoeren in het systeem van KPN.
Deze word direct verwerkt.

Binnen 3 dagen zal de telefoonlijn geschikt worden gemaakt voor
InternetPlusBellen van KPN.
In de praktijk bent u binnen 14 dagen actief met InternetPlusBellen!

Vul onderstaande gegevens even in en mail ze terug, zodat ik uw order ZSM kan
invoeren.


Met vriendelijke groet,

Tine de Vries
SSC ADSL Orderverwerking





Spoedopdracht IPB van KPN

Geslacht:
Voorletters:
Tussenvoegsels:
Achternaam:
Geboortedatum:

Telefoonnummer:
Soort aansluiting: (ISDN / normaal)
Soort ADSL: (van welke provider heeft u nu ADSL?)

Straatnaam:
Huisnummer:
Postcode:
Woonplaats:

ABONNEMENT:
Abonnement: InternetPlusBellen GO / LITE / EXTRA

Blokkering Servicenummers: Ja/Nee
Blokkering Mobiel: Ja/Nee
Blokkering Internationaal: Ja/Nee
Publicatiewijze: Niet in gids / Wel in gids
Installatiepakket: Gratis Experia Box ? 0,00

Betaling via:
......................................................................................................
Is dit mogelijk een oplossing, of is dit weer zo iemand die zich wilt verrijken over de rug van een gedupeerde?
Wat vinden jullie hiervan?

Frans

Re: Internetplusbellen leveringsprobleem

Geplaatst: 16 mar 2006 22:13
door budje
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dit bovenstaande verhaal...

De reguliere levertijd voor InternetPlusBellen is 3 weken bij KPN zelf. Dan zou deze bemiddelaar het nog sneller voor elkaar kunnen boksen?? Geloof er weinig van...

Re: Internetplusbellen leveringsprobleem

Geplaatst: 26 aug 2006 16:58
door joshandel
Heeft u problemen met KPN, over aansluitingen, slechte verbindingen of het gedrag van de call center medewerkers.

Meld dit dan op het centrale KPN klachten meldpunt www.kpnsluitjenietaan.nl

of mail naar [email protected]