Ook ik kamp met de, niet eerder vermelde, lange tijd voor afhandeling.
Op
www.klachtencentrale.nl het navolgend bericht tegengekomen:
--------------------------------------------------------------------------------
Helpendehand mbt InternetPlusBellen van KPN!
- Wacht u al (te) lang op de levering van InternetPlusBellen van KPN?
- Is uw order afgewezen zonder een duidelijke reden?
- Heeft u ISDN en komt uw InternetPlusBellen aanvraag in de wachtrij?
- Wilt u de normale wachtrij van (momenteel) 10 weken omzeilen?
- Of heeft u na aanvraag niks meer van KPN gehoord.
Hier is de oplossing!
Stuur even een mailtje met je probleem naar:
[email protected]
Je krijgt binnen 2 werkdagen de oplossing per e-mail retour.
PS: tevens kunnen we zorgen dat de monteur nog gratis komt.. terwijl de actie al voorbij is.
......................................................................................................
Ik heb hierop gereageerd en kreeg de navolgende e-mail:
......................................................................................................
Geachte Frans,
Als partner van alle grote ADSL providers in Nederland kunnen wij direct
orders invoeren en verwerken in de systemen van deze providers. Zo ook bij KPN
Internet.
De wachtrij in de orderstroom van InternetPlusBellen is alleen van toepassing op
bestellingen via KPN zelf. Haar order afdeling is namelijk overbelast.
Wij verwerken zelf de orders zodat klanten geen last hebben van de wachtrij bij
KPN.
Wat kunnen wij voor u doen?
In uw geval kan ik een spoedopdracht invoeren in het systeem van KPN.
Deze word direct verwerkt.
Binnen 3 dagen zal de telefoonlijn geschikt worden gemaakt voor
InternetPlusBellen van KPN.
In de praktijk bent u binnen 14 dagen actief met InternetPlusBellen!
Vul onderstaande gegevens even in en mail ze terug, zodat ik uw order ZSM kan
invoeren.
Met vriendelijke groet,
Tine de Vries
SSC ADSL Orderverwerking
Spoedopdracht IPB van KPN
Geslacht:
Voorletters:
Tussenvoegsels:
Achternaam:
Geboortedatum:
Telefoonnummer:
Soort aansluiting: (ISDN / normaal)
Soort ADSL: (van welke provider heeft u nu ADSL?)
Straatnaam:
Huisnummer:
Postcode:
Woonplaats:
ABONNEMENT:
Abonnement: InternetPlusBellen GO / LITE / EXTRA
Blokkering Servicenummers: Ja/Nee
Blokkering Mobiel: Ja/Nee
Blokkering Internationaal: Ja/Nee
Publicatiewijze: Niet in gids / Wel in gids
Installatiepakket: Gratis Experia Box ? 0,00
Betaling via:
......................................................................................................
Is dit mogelijk een oplossing, of is dit weer zo iemand die zich wilt verrijken over de rug van een gedupeerde?
Wat vinden jullie hiervan?
Frans