Pagina 1 van 1

Speedlinq waarschuwing.

Geplaatst: 10 feb 2006 13:56
door mabiba80
een goede helpdesk.

Re: Speedlinq waarschuwing.

Geplaatst: 11 feb 2006 10:07
door maybe
als je de zoekfuntie van dit forum had gebruikt had je gezien dat er veel meer negatieve ervaringen met speedlinq zijn.

Re: Speedlinq waarschuwing.

Geplaatst: 11 feb 2006 12:28
door mabiba80
Ja May be........ maar
ik wil hier alleen duidelijk maken dat de verbinding goed is maar dat je verder geen enkele service van deze provider hoeft te verwachten.
Ik ben in ieder geval zelf tevreden over de verbinding, dat komt bij de overige topics niet duidelijk naar voren.

Re: Speedlinq waarschuwing.

Geplaatst: 11 feb 2006 15:40
door Stanley
Ja, alleen slechte ervaringen zie je helaas... Goede ervaringen worden niet of zelden gemeld. Daarom moet je het met een korrel zout nemen.

Dat het een qua service slechte (300x keer niks) provider is, is helaas wel het geval!

Re: Speedlinq waarschuwing.

Geplaatst: 12 feb 2006 22:40
door mabiba80
Zijn er misschien meer mensen

Re: Speedlinq waarschuwing.

Geplaatst: 13 feb 2006 19:59
door Stanley
Mijn abonnement is vandaag opgeleverd i.p.v. 1 februari. Ik moest helaas paar keer bellen en ben zo best wat geld kwijt, maar ze hadden zelfs monter naar me toe gestuurd en deze constateerde dat KPN mijn verbinding had afgesloten tot mijn oude provider afliep. Ik was dus zonder reden boos op Speedlinq, maar dat was eigenlijk schuld van KPN.

En jahoor, vanochtend kreeg ik een telefoontje van KPN zelf dat ze ""de verbinding weer gekoppeld hebben".

Dus nu afwachten op de betaalde modem/aansluitkosten.

Tot nu toe goede ervaringen! Snelheid is uitstekend!

Re: Speedlinq waarschuwing.

Geplaatst: 14 feb 2006 16:51
door FlipKaneel
Als je zelf it er bent waarom download je de drivers dan niet van een website?

Re: Speedlinq waarschuwing.

Geplaatst: 03 mar 2006 15:02
door Knoxxio
Zolang de verbinding het doet is er niks aan de hand en blijf a.u.b. af van die verbinding en denk niet na over andere snelheid of meerdere diensten te gaan afnemen.
Zodra je dit doet komt de ellende en die is niet te overzien. Je kosten worden o.a. door die helpdesk die zelf niks kan doen hoe langer hoe hoger.
Ik ben pas een jaartje bij toko en heb al een half jaar doffe ellende met facturen die ze te hooi en te gras verzenden en incasso's uitvoeren voor diensten die ik niet afneem.
Klagen hierover kost je alleen maar klauwen met geld. :twisted: :evil: :evil:
Succes.

Re: Speedlinq waarschuwing.

Geplaatst: 23 apr 2006 13:10
door mabiba80
De reden dat mijn modem niet werkte bleek een kapotte kabel te zijn. De drivers had ik al op internet gevonden.
Ik zit nu drie maanden bij speedlinq en de verbinding is uitstekend. Tevens heb ik vandaag netjes het geld van de actiekorting (najaarsactie) teruggestort gekregen, 218 euro.
Tot nu toe ben ik dus dik tevreden met Speedlinq.
Op www.speedtest.nl komt mijn verbinding heel goed uit de bus.

Re: Speedlinq waarschuwing.

Geplaatst: 20 mei 2006 21:59
door ChrisAmsterdam
De snelheid bij Speedlinq is niet slecht ALS je internet hebt. Het is het afgelopen halfjaar namelijk 3x voorgekomen dat ik bijna een week ZONDER INTERNET zat. Als je dan belt naar de helpdesk a 70 eurocent per minuut, krijg je te horen dat er "Problemen bij BBned zijn" en dat die morgen zijn opgelost. NIET DUS, er is gewoon een week lang GEEN INTERNET. En dat is voor mij onacceptabel, hoe snel of langzaam de verbinding dan is, ALS hij werkt...

Re: Speedlinq waarschuwing.

Geplaatst: 25 mei 2006 15:46
door gozik
Helaas hier een positive, zelf het mailtje werk snel en duidelijk beantwoord, de enige fout maakte ik zelf, maar je weet dat de
helpdesk 0900////// en duur is, dus mailen , het is tenslotte geen telecom firma maar internet....dus mailen...
bewijzen zijn via mail, en telefoon, ze kunnen alles zeggen en beloven, maar je hebt geen poot om op te staan,
snel en goed...

Verder heb ik ondanks de ellende hier diverse vrienden die alle probleemloos al ruim een jaar Speed Linqen... maar die hoor je nooit..
en voor een snel groeiende firma hadden ze nog meer klachten mogen hebben, een firma zonder ervaring die zo hard groeide....
en nu KPN het heeft gekocht met de ervaring zou het....

Radarvrij en een warme douche??????

Re: Speedlinq waarschuwing.

Geplaatst: 27 mei 2006 01:06
door aqua.
Ook al koopt telia hen, met de huidige personeel blijft het ****.

Re: Speedlinq waarschuwing.

Geplaatst: 29 mei 2006 15:51
door Wildor
Ook mijn zoon is in alle mooie praatjes van Speedlinq getrapt, nu zit hij mooi zonder internetverbinding, en zonder telefoon.
Vorige week deed zijn email het al niet, en nu heeft hij helemaal niets meer, maar de rekening loopt wel door.

Kijk hier naar de onderstaande klachten maar eens, en denk twee keer na, voordat je met deze provider in zee gaat.
--------------------------
http://www.internetten.nl/forumbencom/f ... q&cat_id=4
---------------------
http://www.internetten.nl/forumbencom/t ... 0&cat_id=4
---------------------
Zelfs geen eigen emailadres hebben zij, en de helpdesk kost €.70. pm
Nee, mijn zoon moet gauw een oplossing zoeken, om van deze provider af te komen, wegens het niet leveren van hun diensten, wij gaan niet voor nop dit betalen.

Re: Speedlinq waarschuwing.

Geplaatst: 13 jun 2006 22:23
door armit
Folks, Speedlinq is a real disaster, trust me. I have never seen such a crap company with such terrible service and complete lack of ANY respect to the customers.

Here is the story and I will try to make it as short as I can:

Beginning of May06 I lost ADSL connectivity trough Speedlinq. Houes of talks with Heldesk (EUR 0,75 a min) did not help, and they kept blaiming their provider Tiscali. Twice a day calls did not help; not only I lost connectivity, but they were not prepared to give me any forecast about expected date of connection back. Except one time during one months (!), they failed to respond to any of my mails or calls, and my klachten stay unanswered until now,

Since I saw no light at the end of the tunnel, i called their administration informing that i am forced to stop subscription and move to another provider. Guess what - they agreed (verbally), sustaining my position that 3 weeks (at that time) of lack of connectivity is really exceptional. And... I moved to another provider which was perfectly able to restore my ADSL from the very first minute of my new subscription.

I was not really surprized when received their letter that I may not cancel my subscription, and they want me to pay umntil the end of the contract, which is beginning of the next year. Needless to say that Speedlinq keeps ignoring my numerous mails and klachten, and I will be more than happy to meet them in a court.

Run away, before you step into these troubles!

Armit, Amstelveen
[email protected]

Re: Speedlinq waarschuwing.

Geplaatst: 14 jun 2006 09:14
door Wildor
Als je het nu eens in het Nederlands schrijft, kan iedereen het lezen.
Velen kunnen geen Engels . :wink: :oops:

Re: Speedlinq waarschuwing.

Geplaatst: 14 jun 2006 22:35
door gozik
Verder gaat mijn Engels niet,
van Rita Verdonk moest ik NL leren,
Het is al schandalig dat diverse echte NL ers meer fouten maken dan mij!
Als ik op voorwaarden accepteren klik op een site geld dat niet!
Omdat je voor iets te gebruiken moet klikken wat je niet kan lezen,
Fryslan mag, dat is erkend, maar ik draai zelfs mijn Linux in NL...
tevens Russia.. maar dat doe ik hier niet, want ik ben nu Nederlander,
mijn baas zij dat hij buitenlanders het vuile werk laat doen, dus ik geef hem dan gewoon een bezem!
Gozik Spiridonov.
Doswidanja....

Re: Speedlinq waarschuwing.

Geplaatst: 19 jun 2006 21:15
door Patrick010
Is het iemand opgevallen dat het klachtenformulier op de Speedlinq site ineens is verdwenen? Ik heb sinds februari geen internetverbinding met Speedlinq. Zou aan een van hun servers liggen. Na zes weken heb ik Speedlinq in gebreke gesteld en ben ik naar Wanadoo gegaan, prima verbinding sindsdien. Speedlinq weigert nu mijn abonnement te beeindigen, omdat ik hun niet genoeg tijd zou hebben gegeven om een monteur langs te sturen om het probleem op te lossen. NIet zo logisch als het probleem aan hun kant ligt en ik prima kan internetten met Wanadoo. Ik heb minimaal 10 keer gemaild en krijg weinig tot geen reactie. Althans niks inhoudelijks. Speedlinq dreigt met een incassobureau voor een bedrag van 52,50 dat ik moet betalen maar ik heb schriftelijk laten weten daar niet mee akkoord te gaan. Verder heeft Speedlinq twee rode kaarten genegeerd waarmee ik de automatische incasso wilde stop zetten. Echt schandelijk. Ik laat het hele geval maar voorkomen als het erop aankomt. Klantenservice van Speedlinq is echt een Kafkaesque ervaring.

Patrick
Rotterdam

Re: Speedlinq waarschuwing.

Geplaatst: 20 jun 2006 09:46
door frenzz
hahaha... ik zit ook met Speedlinq.. ik hing een keer al minstens 25minuten met de klantenservice op het 0.70eupm nummer. Die persoon bleef echt aandringen dat ik de computer opnieuw moest starten (wat ik al drie keer had gedaan) maar hij bleef aandringen dat ik de telefoon ook gewoon moest ophangen, hij wist ook niet wat het anders kon zijn.. ik was erg boos. Heb uiteindelijk opgehangen en teruggebeld.

Kreeg ik van zijn collega te horen dat hij zo nodig naar de wc moest, dat hij daarom wilde ophangen..

(dat hij zo nodig moest vond ik sneu, maar een professionele klantenservice voor 70cnt pm?) :x

Re: Speedlinq waarschuwing.

Geplaatst: 14 jan 2007 20:42
door johnvisser
problemen met speedlinq en dat hebben veel mensen
hoge kosten.....ook extra hoge incasso kosten..hoge belkosten.enz onredelijke behandeling.goedkope internet abonement dat plotseling heel duur is geworden

consumentenautoriteit : nieuw in nederland dit is de OPTA voor de consument

voor alle geschillen klachten met speedlinq
kunt u schrijven naar


consuwijzer postbus 21021 3001 aa Rotterdam


deze mensen zijn er voor u
klachten en tips van de consument zijn van groot belang
meerdere tips tesamen kunnen duiden op een structuele overtreding van de wet
en kunnen aanleiding geven voor een diepgaand onderzoek

Re: Speedlinq waarschuwing.

Geplaatst: 14 jan 2007 20:44
door johnvisser
problemen met speedlinq en dat hebben veel mensen
hoge kosten.....ook extra hoge incasso kosten..hoge belkosten.enz onredelijke behandeling.goedkope internet abonement dat plotseling heel duur is geworden

consumentenautoriteit : nieuw in nederland dit is de OPTA voor de consument

voor alle geschillen klachten met speedlinq
kunt u schrijven naar


consuwijzer postbus 21021 3001 aa Rotterdam


deze mensen zijn er voor u
klachten en tips van de consument zijn van groot belang
meerdere tips tesamen kunnen duiden op een structuele overtreding van de wet
en kunnen aanleiding geven voor een diepgaand onderzoek