LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 2e lijn via @home niet mogelijk
-
2e lijn via @home niet mogelijk
Op de site van @home telefonie kan men met gemak een 2e lijn aanvragen althans dat zegt men.Blijkt na diverse emails dat dat helemaal niet mogelijk is. Ga nu wel mooi het schip in, kan ik me weer aanmelden bij KPN..... De slechtste ervaring met @home wat ik ooit gehad heb. Zijn er nog meer met die ervaring?? En zou ik mijn aanmeldkosten voor kpn bij hun kunnen declareren??
Re: 2e lijn via @home niet mogelijk
als je ook internet aanvraagt krijg je 50 euro pakketkorting tov 47 aansluitkosten...
Sinds 17 januari hebben wij telefonie van @home. De lijn kraakte wel een beetje maar we hadden telefoon tot.....5 dagen geleden. Je kunt bellen, mailen enz, maar er doet zich niets. Je moet stekkertjes eruit en erin en vooral je eigen telefoon eraf doen want daar zou het eens aan kunnen liggen.
Jawel totdat je na 5 dagen een nieuw referentienummer krijgt (we waren kennelijk niet meer te vinden) en een niveau hoger iemand rustig opmerkt dat er al dagen een storing is en ik dus geen vraag kan hebben alleen maar af kan wachten. Slechte service en uiterst slechte afhandeling door de zogenaamde klantenservice: ach mevrouw er werken hier zoveel mensen, die kunnen het allemaal ook niet weten......kortom: at home telefonie, ik kan het u niet aanraden!!!!!
Jawel totdat je na 5 dagen een nieuw referentienummer krijgt (we waren kennelijk niet meer te vinden) en een niveau hoger iemand rustig opmerkt dat er al dagen een storing is en ik dus geen vraag kan hebben alleen maar af kan wachten. Slechte service en uiterst slechte afhandeling door de zogenaamde klantenservice: ach mevrouw er werken hier zoveel mensen, die kunnen het allemaal ook niet weten......kortom: at home telefonie, ik kan het u niet aanraden!!!!!
Bij home kun je wel 2 nrs krijgen als je dat wil.
je moet dan ook netjes de aanvraag voor een 2de lijn doen.
home telefonie werkt perfect,bij ons geen ruis of storing en/of andere dingen.
Als je het niet goed aansluit krijg je inderdaad storing!!!!
En de mensen van home zijn wel vriendelijk,en helpen je wel erg goed.
Er kan natuurlijk een keer ergens iets mis gaan,gebeurt k.p.n net zo goed.
bij home betaal je je teminste niet scheel aan die vastrechten om te kunnen bellen.
wat mij betreft is home uitstekend,maar dat is mijn mening.
je moet dan ook netjes de aanvraag voor een 2de lijn doen.
home telefonie werkt perfect,bij ons geen ruis of storing en/of andere dingen.
Als je het niet goed aansluit krijg je inderdaad storing!!!!
En de mensen van home zijn wel vriendelijk,en helpen je wel erg goed.
Er kan natuurlijk een keer ergens iets mis gaan,gebeurt k.p.n net zo goed.
bij home betaal je je teminste niet scheel aan die vastrechten om te kunnen bellen.
wat mij betreft is home uitstekend,maar dat is mijn mening.
helemaal mee eens.
Wat niet scheel betalen, je betaald al een CAIabonement, vervolgens een internet van @ home en ook nog extra voor telefonie.
Dus 15 euro voor CAI plus 17,95 voor de goedkoopste @home abonnement en 5,95 voor 1 lijn (2e lijn kost weer 5,95 p.m.) kom je op 38,90 euro per maand uit met een lage internetsnelheid (Download tot 750 kbit/s - Up tot 250 kbit/s) je betaald altijd een starttarief (regio gebonden) je betaald ook per minuut.
Vergelijk dit eens met b.v. Internetplusbellen de goedkoopste kost 39,95 euro per maand ook hier heb je 1 lijn de internetsnelheid is 1,5 Mb/s (Download) en 256 Kb/s (Upload)
Je belt onbeperkt in het weekend en 's nachts naar alle vaste nummers en de voicemail is gratis (bij @ Home moet je er voor betalen).
Al met al lijkt mij @ home niet eens zo goedkoop en zijn er dus goedkopere en betere.
Dus 15 euro voor CAI plus 17,95 voor de goedkoopste @home abonnement en 5,95 voor 1 lijn (2e lijn kost weer 5,95 p.m.) kom je op 38,90 euro per maand uit met een lage internetsnelheid (Download tot 750 kbit/s - Up tot 250 kbit/s) je betaald altijd een starttarief (regio gebonden) je betaald ook per minuut.
Vergelijk dit eens met b.v. Internetplusbellen de goedkoopste kost 39,95 euro per maand ook hier heb je 1 lijn de internetsnelheid is 1,5 Mb/s (Download) en 256 Kb/s (Upload)
Je belt onbeperkt in het weekend en 's nachts naar alle vaste nummers en de voicemail is gratis (bij @ Home moet je er voor betalen).
Al met al lijkt mij @ home niet eens zo goedkoop en zijn er dus goedkopere en betere.
Moet je bij internetplusbellen nog wel dan het abb. voor het basis betalen wat nu 18 euro is ofzo ongeveer voor je normaal aansluiting of gaat dat gewoon weg ????
en waar wordt dan dat ding op aangesloten wel op de bestaande kpn aansluiting??? waar je normaal ook de telefoon in doet
en waar wordt dan dat ding op aangesloten wel op de bestaande kpn aansluiting??? waar je normaal ook de telefoon in doet
bij internet plus bellen zit de zgn koperlijnvergoeding bij de abonnementsprijs van 34,95 in er komen dus niet nog eens de kosten van bv bel bassis bij
Wij internetten en bellen via @home en hebben nergens problemen mee....
@ Relratje, Komt nog wel don´t worry
Wat komt nog wel. Ik ben ook tevreden over @home hoor, wij hebben 2 jaar internet en nooit storingen en ook sinds een half jaar telefonie en ook nooit een storing. Dus omdat jij misschien niet tevreden bent met @home dat is dan lkkr jouw probleem maar dat wil niet zegge dat iedereen problemen er mee heeft he. En als jij @home hebt en jer altijd iets mee hebt waarom ga jer niet weg dan??
Ik moet zeggen, wij zijn, met telefonie, een van de eerste klanten van @home en tuurlijk, met het opstarten is er wel wat fout gegaan. Maar ze hebben er alles aan gedaan om dat zo snel mogelijk opgelost te krijgen en sindsdien heb ik geen enkel probleem meer. Internet heeft ook nog geen problemen gegeven dan ook alleen een paar dagen met overgaan op telefonie.
Ik zit nu 4 jaar bij @ Home, 5 keer een nieuwe modem gehad, 1 keer mijn account verwijderd (reden ?????), 4 keer nieuwe computernaam ontvangen, nooit een snelheid gehaald boven de 1 Mb (heb de breedband abonnement van 47,95 euro).
En aangezien ik geen ADSL kan aanvragen wegens een stuk glasvezel ben ik dus afhankelijk van @ Home voor een breedband verbinding.
Ik ben niet de enige kennissen van ons hebben ook @ Home met telefoon en niks anders dan problemen, mijn ouders hebben ook hetzelfde probleem als mij maar zijn gaan wel over op ADSL.
Daarom zeg ik je hebt nog geen problemen maar die komen wel, mijn ouders zijn al vanaf het begin bij @ Home en in het begin was het ook heel goed maar de laatste tijden absoluut niet.
En aangezien ik geen ADSL kan aanvragen wegens een stuk glasvezel ben ik dus afhankelijk van @ Home voor een breedband verbinding.
Ik ben niet de enige kennissen van ons hebben ook @ Home met telefoon en niks anders dan problemen, mijn ouders hebben ook hetzelfde probleem als mij maar zijn gaan wel over op ADSL.
Daarom zeg ik je hebt nog geen problemen maar die komen wel, mijn ouders zijn al vanaf het begin bij @ Home en in het begin was het ook heel goed maar de laatste tijden absoluut niet.
Jij zalt wete he Omdat jij en de rest van je familie/kennisen problemen he krijgt iedereen het, dat is dan duidelijk.
Ik zie dat er 1 persoon eens geluk hebt, gebruik de zoekfunctie, lees en huiver ik, mijn ouders en mijn kennissen zijn niet de enige.
Kijk dan ook even op kassa en doe hetzelfde, en geef dan eens een opmerking die wel gerechtvaardig is.
Kijk dan ook even op kassa en doe hetzelfde, en geef dan eens een opmerking die wel gerechtvaardig is.
Nouw hoeveel zijn dat er van de 500.000 klante??
Er zijn ook mensen die geen problemen hebben met @home.
Er zijn ook mensen die geen problemen hebben met @home.
En hoeveel van die 500.000 zijndaad werkelijk te vreden????
Hoe dan ook het wordt een nietes welles spelletje, jij hebt geluk gehad en veel mensen niet (jammer genoeg)
Hoe dan ook het wordt een nietes welles spelletje, jij hebt geluk gehad en veel mensen niet (jammer genoeg)
En hoeveel mensen zijn er echt ontevreden???
Jij weet niet dat veel mensen geen geluk hebben gehad. Tuurlijk hier zie die verhalen hoe slecht het is maar dat is toch maar een klein aantal vergelijken bij die 500.000 klanten. Misschien ligt het ook wel in welk gebied je woont, je weet het niet.
Maja...het kan nooit erger dan UPC zijn.
Jij weet niet dat veel mensen geen geluk hebben gehad. Tuurlijk hier zie die verhalen hoe slecht het is maar dat is toch maar een klein aantal vergelijken bij die 500.000 klanten. Misschien ligt het ook wel in welk gebied je woont, je weet het niet.
Maja...het kan nooit erger dan UPC zijn.
Over UPC moet ik je inderdaad gelijk geven
Hoedan ook het pakket internet/telefoon via @home is niet de goedkoopste oplossing.
Hoedan ook het pakket internet/telefoon via @home is niet de goedkoopste oplossing.
Maja... vanaf 9 maart wordt het allmeaal anders.