We hebben zeggen en schrijven 2 maanden ADSL gebruikt!
Geplaatst: 18 feb 2006 08:16
Prachtige reclame van Kpn telecom! Klinkt goed en ging aanvankelijk ook goed. In Juni 2004 bestelden wij naast de oude vertrouwde @home internetverbinding tevens een ADSL internetverbinding om te proberen of dat sneller was. Het was beduidend langzamer zo bleek. We hadden namelijk via @home veel trage verbindingen. Als het druk op de kabel is is internet via de kabel namelijk veel en veel te traag. Dus wij een adsl internetverbinding proberen. Afgezien van het feit dat ADSL veel en veel trager was gaf KPN na twee maanden te kennen dat de incasso van het ADSL internet per 1 September 2004 niet meer zoals overeengekomen via de telefoonrekening verliep maar vanuit Amsterdan automatisch van onze rekening geïncasseerd zou worden.
Omwille van onze derdengeldrekening kan niemand van onze bankrekening automatisch incassseren, die hebben wij vanwege de vele budgetbeheerrekeningen voor deze faciliteit geblokkeerd.
Toen KPN zonder machtiging daadwerkelijk poogde om het ADSL te incasseren en dat niet bleek te lukken kregen wij een schrijven waarin stond dat wij onze rekening voor automatsiche incasso moesten openen om ze in staat te stellen automatisch te incasseren. Ik nam daarop contact op met KPN klantenservice. Na de telefoniste uitgelegd te hebben wat er aan de hand was gaf ze mij te kennen het helemaal met me eens te zijn en stelde voor om even af te wachten, ze vond het ronduit belachelijk. Een andere betaalwijze voor KPN ADSL werd niet geaccepteerd en dat was het einde van onze ADSL internetverbinding. Het enige van wij nog als herinnnering aan ADSL hebben is een modem en een splitter.
Het is toch van de zotten dat je geen baas meer over jouw eigen geld mag zijn en niet zelf meer mag bepalen op welke wijze je betaald?
Chanmaster
Omwille van onze derdengeldrekening kan niemand van onze bankrekening automatisch incassseren, die hebben wij vanwege de vele budgetbeheerrekeningen voor deze faciliteit geblokkeerd.
Toen KPN zonder machtiging daadwerkelijk poogde om het ADSL te incasseren en dat niet bleek te lukken kregen wij een schrijven waarin stond dat wij onze rekening voor automatsiche incasso moesten openen om ze in staat te stellen automatisch te incasseren. Ik nam daarop contact op met KPN klantenservice. Na de telefoniste uitgelegd te hebben wat er aan de hand was gaf ze mij te kennen het helemaal met me eens te zijn en stelde voor om even af te wachten, ze vond het ronduit belachelijk. Een andere betaalwijze voor KPN ADSL werd niet geaccepteerd en dat was het einde van onze ADSL internetverbinding. Het enige van wij nog als herinnnering aan ADSL hebben is een modem en een splitter.
Het is toch van de zotten dat je geen baas meer over jouw eigen geld mag zijn en niet zelf meer mag bepalen op welke wijze je betaald?
Chanmaster