Wanadoo Family + telefonie en verhuizing
Geplaatst: 18 feb 2006 14:53
In oktober 2005 liep mijn abonnement van Direct ADSL van KPN af en ging ik terug naar mijn oude provider Wanadoo. Ik heb vooraf verschillende keren iemand laten bellen met hun klantenservice, want heb zelf een gehoorprobleem en als je een email naar ze stuurt staat er weer in dat of ik of iemand anders met ze moet bellen.
Ik heb toen heel duidelijk gevraagd hoe dat ging met verhuizen, want in maart a.s. verhuis ik naar Friesland. O, dat was geen enkel probleem, want alles zou daar ook werken. Ik moest alleen 3 weken van te voren alles doorgeven en KPN abonnement opzeggen.
Afgelopen week stuurde ik dus een email met opgave van verhuizing. Weer een email dat ik iemand moest laten bellen. Okee, mijn hulp heeft gebeld. Jahaa, maar Wanadoo Family werkt niet in Friesland. Nee zei ik, dat was me gezegd in okt. 2005, maar ik kon dan een ander pakket krijgen van Wanadoo incl. telefonie. Ja, zegt die persoon, gaat u even naar de website van Wanadoo en kijk welk pakket u dan wil hebben. Heb ik dus gedaan maar kreeg alleen 1 regel: omzetten abonnement is niet mogelijk. Dat zei ik haar dus, maar toen wist ze het ook niet.
Dus nogmaals maar een email gestuurd, want moet wat weten.
Ik krijg vandaag een email terug met de mededeling, dat ze geen ADSL pakketten meer beschikbaar hebben in Friesland. Ik heb daarom de mogelijkheid om op te zeggen.
Heb zin om ze aansprakelijk te stellen voor de kosten van een nieuwe aansluiting bij wie dan ook.
Of hebben jullie een ander advies?
Heb het maar 5 maanden gehad en denk toch niet, dat ik voor 7 maanden blijf doorbetalen.
Ik heb toen heel duidelijk gevraagd hoe dat ging met verhuizen, want in maart a.s. verhuis ik naar Friesland. O, dat was geen enkel probleem, want alles zou daar ook werken. Ik moest alleen 3 weken van te voren alles doorgeven en KPN abonnement opzeggen.
Afgelopen week stuurde ik dus een email met opgave van verhuizing. Weer een email dat ik iemand moest laten bellen. Okee, mijn hulp heeft gebeld. Jahaa, maar Wanadoo Family werkt niet in Friesland. Nee zei ik, dat was me gezegd in okt. 2005, maar ik kon dan een ander pakket krijgen van Wanadoo incl. telefonie. Ja, zegt die persoon, gaat u even naar de website van Wanadoo en kijk welk pakket u dan wil hebben. Heb ik dus gedaan maar kreeg alleen 1 regel: omzetten abonnement is niet mogelijk. Dat zei ik haar dus, maar toen wist ze het ook niet.
Dus nogmaals maar een email gestuurd, want moet wat weten.
Ik krijg vandaag een email terug met de mededeling, dat ze geen ADSL pakketten meer beschikbaar hebben in Friesland. Ik heb daarom de mogelijkheid om op te zeggen.
Heb zin om ze aansprakelijk te stellen voor de kosten van een nieuwe aansluiting bij wie dan ook.
Of hebben jullie een ander advies?
Heb het maar 5 maanden gehad en denk toch niet, dat ik voor 7 maanden blijf doorbetalen.