| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie oh wie
-
Leen
Wie oh wie
Is er iemand die al te maken heeft gehad met incasso en deurswaarders aangaande dexia...?
-
ja
Re: Wie oh wie
Ik denk dat degenen die er mee te maken hebben gehad er niet voor uit durfen te komen....
Maar wie weet krijg je nog een echte reactie...
mvg
aapje
Maar wie weet krijg je nog een echte reactie...
mvg
aapje
-
bram
Ik betwijfel het of er al ergens een deurwaarder is langs geweest.
Een dergelijk bezoek lijkt me een redelijke kans hebben om een volksopstand te triggeren.
Laat je dan ook niet gek maken door waarschuwingen
Bram
Alhoewel, ik verbaas me nog steeds dat
Een dergelijk bezoek lijkt me een redelijke kans hebben om een volksopstand te triggeren.
Laat je dan ook niet gek maken door waarschuwingen
Bram
Alhoewel, ik verbaas me nog steeds dat
-
Anne
Uit eerdere topics en de reacties hierop, vraag ik me wel af waarom de mensen met een restschuld dan toch gewoon betalen als er alleen een brief komt met het verzoek om te betalen en twee maanden later een herinnerings brief. En tot zo ver blijft het erbij.
Note: Ik ben ook een gedupeerde met een restschuld en ben in dubio of ik nu wel of niet de restschuld zal betalen.
Graag zou ik (en vele andere) willen horen wat het slechtste scenario is als je de restschuld niet betaald.
Anne
Note: Ik ben ook een gedupeerde met een restschuld en ben in dubio of ik nu wel of niet de restschuld zal betalen.
Graag zou ik (en vele andere) willen horen wat het slechtste scenario is als je de restschuld niet betaald.
Anne