LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
roeptumaar
Berichten: 84
Lid geworden op: 09 jan 2008 18:44

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door roeptumaar »

Geplaatst op 17 Feb 2007 23:37 door LindaLovelace


--------------------------------------------------------------------------------

Werd er bij je vriend ook wat harder en groter?

Jazeker
zijn er experts/gebruikers op dit forum die het op andere wijze hebben geprobeerd
Viola

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door eeliane »

tja weer een doelgroep gevonden, de arme vrouwen die hun borsten niet groot genoeg vinden...ohohoh dames laat je toch niet neppen.
Borsten groeien door wat er in je genen beschreven stat en hoe als je ze groter wilt hebben, tja meer eten, want borsten zijn voor 70& uit vet weefsel opgebouwd, de meesten weten het wel grote kont grote borsten...
voor de wat oudere dames onder ons, stoppen met de pil heeft ook een positief effect op de borst omvang, dan gaan de hormonen toch weer de weg van de natuur en krijg je de vorm die ze hebben moeten, soms zit dat mee , bij gelukkig mee...
maar laat je geen geld uit de zak teuten door een slimbo die geld nodig heeft, die lacht zich echt een deuk doordat u hem gelooft.
En opa gewoon bij sommige topics een beetje dimmen, lees het maar maar mondje dicht, u bent geen vrouw en uw bijdrage raakt dus kant nog wal

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Eeliane

En dat terwijl je toch hetzelfde zegt.

En, als naturist (blootloper tijdens vakanties en recratie) over vele lange jaren heb ik dus al duizenden borsten gezien en mag ik daar toch wel een mening spuien als ervaringsdeskundige?

Grootvader

Claudia13
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 apr 2008 23:50

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Claudia13 »

Hallo dames, heren,

De sfeer op dit forum is nogal grimmig helaas, en toch voel ik me genoodzaakt te reageren, hoewel ik dat liever niet doe.

Ik ben van mening dat ieder weldenkend mens begrijpt, dat pillen met deze ingredienten niet werken. Ik vermoed dat de borsten groter lijken door de focus hierop van de gebruikster van deze pillen. Ik denk dat je door het placebo-effect ook anders gaat lopen (rechter op en borst meer vooruit) en dus ook opmerkingen daarover zal krijgen. Men zal wellicht denken dat ze groter zijn.
En als dan toch blijkt dat ze wel werken, mijn welgemeende excuses, maar dan nog is er veel te weinig bekend over de effecten op lange termijn! Niet slikken, voordat je weet wat het is/wordt!

Bovendien ben ik het volledig met Grootvader eens (als je overigens goed gelezen had, had je begrepen waarom hij zich zo noemt) op alle punten, behalve dat je borsten gaan hangen door het drinken van bier. Ik drink het graag en mijn borsten zijn prachtig!
Dat mannen hier niks te zoeken zouden hebben, is mijns inziens onzin. Ik ben juist benieuwd naar hun mening!

Overigens zei ook iemand nog, dat je van bevallen slappe "theezakjes" zou krijgen. Dat doet niet voor iedereen opgeld: het tegenovergestelde komt wel degelijk voor! En als je zo jong je kinderen krijgt, dan zijn je borsten nog steeds in ontwikkeling (net zoals de rest van je lichaam elk jaar weer iets anders erbij staat/hangt/doet).

IK heb gemerkt dat ik grotere borsten lijk te hebben, door hard te werken aan mezelf. Door dingen te doen die IK wil en daardoor van mezelf te gaan houden. Ik straal aan alle kanten en mijn borsten stralen vrolijk mee. Misschien is dat een goede tip voor iedereen???

Succes met jullie borsten!
Claudia (bijna 30: borsten stevig, rond, met mooie tepeltjes: veel belangrijker is dat ik ze nog heb)

Post Scriptum: kan iemand iets doen aan de afgrijselijke spelling, die sommige mensen hanteren? Dat is pas iets om je druk over te maken!!!

julietj
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2008 22:33

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door julietj »

Awel nen Bompa op dit forum valt het wat mee tussen al die meiden hier ?
Zou zeggen oude bokken kan je geen nieuwe manieren meer aanleren.
Nu over Brea Gro ik wil het ook wel eens proberen maar de hoge prijs schrikt toch wel af .
En gaat het wel resultaat geven ?
Ik weet het niet eigenlijk.
Aan de andere kant ben altijd tevreden geweest met Homeopathie volgens het gelijkheidsprincipe van Samuel Hahnemann.
Similia similibus curentur in feite.

Meno
Berichten: 301
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:35

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Meno »

Ik blijf me er over verbazen hoe makkelijk mensen zo maar pillen slikken die bij de drogist verkrijgbaar zijn.En niet één, maar een heleboel en voor heel veel geld.
Als je op de verpakking kijkt bestaat de inhoud uit wat je ,de ingrediënten voor een goed ontbijt ,zou kunnen noemen, maar waar je niet OVERHEEN moet LEZEN is, dat de pillen NIET tijdens de zwangerschap of het geven van borstvoeding gebruikt mogen worden!!
Fabrikanten hoeven niet álles wat in hun produkten zit op de verpakking te zetten!.
Verdicht borstweefsel, en daar hebben we het hier over, geeft een grotere kans op borstkanker. Borstweefsel kan o.a. verdichten door hormonen. Als ik dan zie dat je de pillen tijdens zwangerschap en borstvoeding niet mag gebruiken, dan vraag ik me af wat hier in zit behalve..granen (?)
Met een mammografie kun je borstkanker niet voorkomen. Als er iets op de foto staat is het..te laat!
Misschien iets om te onderzoeken door Tros Radar of de Consumentenbond?

Waar komt die borsten-obsessie van vrouwen van tegenwoordig toch vandaan?

Meno

flabbergasted
Berichten: 185
Lid geworden op: 19 jun 2008 21:06

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door flabbergasted »

weet je wat meiden,

even inloggen op www.de-amazones.nl en daar eens vragen wat ze van isoflavonen en de invloed ervan op hormoongevoelige borstkanker vinden....!
Zeker weten dat je er wat van opsteekt.
Als je honderd procent zeker weet dat er geen hormoongevoelige borstkanker in de familie voorkomt, tja...maar dan nog weet je nooit zeker hoe jouw hormoonhuishouding hierop reageert. Voor wie meer haargroei opmerkt....je vrouwelijke hormonen worden zeker beinvloed! Je testosteron voert nu de boventoon, en of je daarop zit te wachten?
Ik zou het nooit riskeren, maar ik kan niet voor een ander spreken.

Enneh....voor wie het placebo effect het gewenste resultaat geeft, wie ben ik om te oordelen....
Maar zelf geloof ik er niks van, het is weer geldklopperij door in te spelen op gevoeligheden van sommige vrouwen. Helaas....

Meno
Berichten: 301
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:35

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Meno »

Over isoflavonen wordt verschillend gedacht, kijk maar op PubMed ,de onderzoekswebsite. De franse oncoloog Prof. Joyeux, die een boek over de gevaren van hormonen ( medicijnen )schreef, is er juist heel positief over.
http://www.kankerpatient.net/viewtopic. ... ea77483507
Kijk hier maar bij het bericht " Een waarschuwing tegen hormoongebruik" van 21 januari 2007.
Het is opvallend dat in het Westen borstkanker meer voorkomt dan in de rest van de wereld waar juist meer soja wordt gegeten.
Maar het blijft absurd dat vrouwen zo maar pillen gaan slikken zonder dat er een arts aan te pas komt en dat iedere dag.
Een ideetje voor een BreastGro gebruikster om eens aan de fabrikant te vragen waarom ze het niet tijdens de zwangerschap mag gebruiken....?
Ik heb nog nooit gehoord dat een arts tegen een zwangere vrouw zei: geen soja eten..

Vrouwen hou toch eens op met die borsten-obsessie. Wees blij dat ze gezond zijn.Ga niet experimenteren met troep.

Ik ben blij dat ik ze in elk geval nog heb na m'n borstkanker-operatie!



Meno

flabbergasted
Berichten: 185
Lid geworden op: 19 jun 2008 21:06

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door flabbergasted »

Meno, goed dat je hierop wijst....

Ik weet van de controversie.....desondanks blijf ik bij mijn standpunt dat er uiterst voorzichtig moet worden omgegaan met alles wat borstweefsel kan stimuleren, of het nou pre- of postmenopausaal wordt gebruikt.

En...natuurlijke ingredienten sluiten niet uit dat het onverstandig is om te gebruiken. Ook allerlei natuurlijke stoffen kunnen oestrogenen stimuleren of juist tegenwerken, en dat wil je als jonge vrouw je lijf niet aandoen!

ik zal het er maar op houden dat isoflavonen en soja in het geval van hormoongevoelige borstkanker geheel verkeerd kan worden geinterpreteerd door het lichaam en zo de werking van bv.Tamoxifen (een van de standaard medicijnen in de nabehandeling na de diagnose bk) kan tegengaan. (En in combinatie met aromataseremmers is het ook een ander verhaal.)

Ik ben blij voor je dat je blij dat je ze nog hebt, gelukkig.

Laten we het erop houden dat ik niet voor niets een persoonlijke missiedrang heb.

Zoals altijd,....je weet pas wat je had als je het moet ontberen....!

Meno
Berichten: 301
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:35

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Meno »

Wat zijn vrouwen toch vreselijk bezig met hoe ze er uit zouden moeten zien.

Aangewakkerd door plastisch chirurgen die zendtijd kopen bij commerciële omroepen. Dit soort programma's wordt zo vaak uitgezonden dat er vrouwen zijn die gaan denken dat ze niet goed zijn zoals ze zijn. En dan nog de gefotoshopte ( bijgewerkte) foto's van vrouwen in de bladen, die overigens ook bijna alleen maar over het uiterlijk gaan. En niet te vergeten zenders als TMF, die praktisch nooit vrouwen laten zien die normaal aangekleed zijn en tv presentatrices die zomer en winter met een ( nep) decolleté rondlopen.
Als ik een forum als het Borstenforum bekijk dan geloof ik werkelijk m'n ogen niet. Allemaal jonge vrouwen die heel veel geld uitgeven om siliconen in hun lijf te laten plaatsen. Ze ondervinden daar vaak zoveel ernstige problemen mee , dat het nogal eens over moet. Dat moet sowieso diverse keren in je leven .En over de veiligheid ervan is ook lang niet alles bekend.
Weten deze meiden wel dat je dan later niet aan het Bevolkingsonderzoek kunt deelnemen om dat ze dan stuk kunnen gaan en dat ze geen röntgenstralen doorlaten?
Waarom doen gezonde, vooral jonge vrouwen dit toch allemaal met hun lijf, zonder na te denken over de gevolgen en wat hadden ze allemaal voor leuks kunnen doen met dat geld !


goede website hierover :

http://www.beperkthoudbaar.info

Meno

flabbergasted
Berichten: 185
Lid geworden op: 19 jun 2008 21:06

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door flabbergasted »

tja.....je weet niet wat je niet weet he....zo gaat het altijd....en pas als je met je neus op de feiten wordt gedrukt...dan....

overigens, als implantaten (voor show of ivm reconstructie) onder de borstspier worden geplaatst, kan een mammografie meestal wel, maar het hele esthetische gebeuren wordt meestal op de borstspier onder de huid geplaatst, maar wie dan leeft, wie dan zorgt denken patienten/chirurgen meestal....maar goed.

Maar om weer de draad van dit topic op te pikken:
Breast Gro uit een potje, meiden....vergeet het maar.
Als je erin wilt geloven, ik kan niemand tegenhouden, maar je sleutelt aan je hormoonhuishouding en die wordt door ons milieu, voedsel en diverse andere zaken al genoeg uit balans gebracht, hou dat in je achterhoofd.

veel wijsheid toegewenst....

ingwijbenga
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jul 2008 10:14

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door ingwijbenga »

na 4 maanden breastgro had ik inderdaad stevigere borsten, maar tot mijn spijt moet ik meedelen dat er toch bijwerkingen zijn. Ik heb last gekregen van een soort zenuwaanvallen, leek op veel cafeinegebruik, waardoor ik na het slikken van een pil mijn hartslag voelde kloppen en heel zenuwachtig werd en slechter ging slapen. Ik ben een maand gestopt en de klachten namen af, nu weer begonnen en de klachten nemen meteen weer toe. Ik ga dus toch maar stoppen ondanks het feit dat ik de groei erg leuk vond. Mijn vraag is of iemand mij kan vertellen wat fyto oestrogeen voor effect kan hebben want dat zit in de pillen, volgens breastgro zijn er totaal geen bijwerkingen maar voor mij helaas dus wel!

Meno
Berichten: 301
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:35

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Meno »

BreastGro kan de werking van de schildklier beînvloeden en je menstruatiecycles, niet gebruiken als je zwanger bent....niks aan de hand toch??????

Ik zou zeggen: welterusten verder.

flabbergasted
Berichten: 185
Lid geworden op: 19 jun 2008 21:06

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door flabbergasted »

ach Meno.....die vervloekte missiedrang....

maar ja...ik begrijp het wel..."it takes one to know one"


:wink:

queenlativa21
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2008 19:00

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door queenlativa21 »

5:D Elise, ik wil graag op jouw berichtje reageren. Ik heb eerst de soortgelijke pillen (met precies dezelfde ingredienten, alleen met een andere naam!) van The Natural Push Up gebruikt voor een periode van 4 mnd. Toen ben ik overgestapt op BreastGro en dat gebruik ik nu 2 mnd. Over de werking ben ik wel tevreden want ik ben in al die mnd. in elk geval 1 cupmaat groter gegroeid. Was skeptisch van tevoren dus had dit niet verwacht. Alleen het vervelende nadeel is, dat sinds 2 mnd. ook mijn menstruatie is uitgebleven!! Volgens mijn huisarts kan dit komen door de prikpil, maar ik heb zo mijn twijfels. Toch blijf ik twijfelen maar ik wil hetgeen ik nu bereikt heb (grotere en vollere borsten) niet zomaar opgeven. Bij de adviesafdeling van BGro zeiden ze dat ik dan de dosis moest verlagen (van 4 capsules per dag naar 2 a 1 capsule per dag) maar toen ik dit deed, zakte het boeltje vrij snel weer in en werden ze weer kleiner. Dus ben ik toch maar weer snel naar de normale dosis van 4 per dag gegaan. Ik ga nu googelen op menstruatie en prikpil en dan maar zoveel mogelijk informatie verzamelen. Heeft iemand hier ervaringen of informatie over?? Ik zou het graag willen horen. Of heeft iemand ervaringen met andere borstvergrotende middelen?? Ik ben erg benieuwd!! Groetjes

Meno
Berichten: 301
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:35

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Meno »

Hai queenlativa 21

Gewoon even hierboven lezen dat zie je dat dat klopt.

Lekker spul....

Chantalll23
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 okt 2008 16:26

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Chantalll23 »

Voor mij is breastgro echt een uitkomst. Ik zou nooit me borsten durven te laten vergroten door middel van een operatie.
Ik dacht ik kan het altijd proberen als het dan niet helpt dan koop ik het nooit meer. Maar mijn borsten zijn echt groter en steviger geworden. En ook mijn vriend merkte het! Ook kan het ik aan mijn bh's merken.
Ik slik het nu al 4 maand, het natuurlijk erg prijzig dat is wel een nadeel en je bent de hele dag stiekem pillen aan het slikken..maar ik heb het er toch graag voor over!
Ik heb wel ervaren dat je er echt wel 4 per dag moet nemen en het goed moet bij houden voordat het werkt.
Mensen die er niet in geloven moeten dat natuurlijk helemaal zelf weten maar hou je commentaar dan lekker voor je lijkt mij!

Groetjes Chantal

Meno
Berichten: 301
Lid geworden op: 26 nov 2007 14:35

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Meno »

Misschien een idee voor Trosradar om dit eens te laten onderzoeken.

http://www.breastgro.nl/index.php?cms%5 ... yID%5D=620#

rare bijwerkingen

Danela
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 okt 2008 20:09

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door Danela »

Beste Dames,

Die allemaal het dure breastgro gebruiken euro 49,95. Waar gaat het nou eigenlijk om. Hop extracten, fyto-oestrogenen, isoflavonen?
Dit alles is ook te vinden in Ymea Plus kost je slechts euro 14,50.

ik1980
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 okt 2008 15:41

Re: gebruiksters van Breast Gro gezocht

Ongelezen bericht door ik1980 »

Ik ben nu een week bezig met breast gro.

Een kennis van me kwam er mee aanzetten.

Ben sceptisch, maar we proberen hetgewoon.

Heb al jullie reacties gelezen en ik vind dat sommigen wel erg hysterisch reageren.

Als iemand het wil uitproberen of als iemand er goede ervaringen mee heeft, accepteer dat dan gewoon.

Als het spul niet werkt ben ik echt niet minder tevreden met mezelf.

Ik laat jullie wten hoe het verloopt.

Gesloten