LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gelijk hebben en gelijk krijgen

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
mstarr

gelijk hebben en gelijk krijgen

Ongelezen bericht door mstarr »

In de personal sales markt is de winkel vaak in de beleving van de consument zo goed als de persoon door wie je wordt geholpen. Geen enkele winkelketen zal zich willen laten profileren door een onkundige hork. Dit zijn mensen die over het algemeen bij een bedrijf aan het werk zijn gegaan omdat ze daar aan het werk konden. Niet omdat ze in de bedrijfsfilosofie geloofden. Mijn eigen ervaring is dat ik bij één bedrijf verschillende uitersten qua oplossingen en vriendelijkheid heb bemerkt. De verkoper zal zich vaak in de spagaat voelen om het bedrijf en de klant niet af te vallen en zal zich door zijn creativiteit en vermogen regels te buigen onderscheiden. Een heel bedrijf afrekenen op de ervaring met een enkele persoon lijkt me vaak erg voorbarig. een winkelketen zal aan de andere kant wel moeten openstellen voor de ervaringen van klanten m.b.t. hun personeel en hier consequenties aan moeten hangen. ik neem aan dat iedereen het wenselijk vindt om iemand op rotgedrag te kunnen laten afrekenen i.p.v. hem/haar op te laten gaan in de anonimiteit van een bedrijf. Iedereen op de winkelvloer heeft een persoon heeft aan wie hij verantwoording schuldig is. M.a.w. een gedeelte van de oplossing ligt bij de consument om binnen het bedrijf je gelijk toch te kunnen halen ook al is dit niet de manier waarop het zou moeten gaan. Het zelfde uniformpje wil nog geen uniforme behandeling betekenen. Persoonlijke behandeling is intermenselijk en niet een bedrijfspolicy. Ervaringen :?:

NAK

Re: gelijk hebben en gelijk krijgen

Ongelezen bericht door NAK »

Want????

Fair

Re: gelijk hebben en gelijk krijgen

Ongelezen bericht door Fair »

Er werken meer ondeskundigen dan deskundigen.

Gesloten