Speedlinq komt verplichtingen niet na
Geplaatst: 24 feb 2006 17:42
Hallo,
Sinds 6 januari 2005 heb ik breedband internet van Speedlinq. Ik heb veel negatieve publiciteit over deze providor op diverse forums gelezen.
Tot dusver heb ik echter nog nooit problemen met hun gehad, echter op het eind van de rit maken ze dit nog even "goed".
Op 1 maart a.s. ga ik over naar een andere providor. Voor Speedlinq is dit kennelijk aanleiding om reeds per 15 februari de uitgaande mailserver voor mij te beeindigen. Zie ook onderstaande klacht die ik bij hun heb ingediend.
Mijn vraag: kan dit zomaar? Waar kan ik klagen?
m.vr.gr.,
Harry
Hieronder de correspondentie mbt de klacht naar Speedlinq:
Onderwerp: verbinding
Is de klacht al eerder aangemeld: yes
Klacht omschrijving:
Dit lijkt mij sterk. Mijn abonnement bij u loopt tot 1 maart 2006. Ik heb dan ook nog gewoon internet van u.
Graag verneem ik van u waarom dit voor de mail wel al vanaf 15 februari is beeindigd.
Tevens verzoek ik u hierbij, in dat geval, mij financieel tegemoet te treden wegens onvolledig internet. Ook verneem ik graag van u waar ik een officiele klacht hierover kan indienen.
Beste meneer,
Op dit moment zijn er geen problemen met de e-mail server van Speedlinq.
De reden waarom u geen e-mail meer kunt versturen vanaf de Speedlinq e-mail server is omdat u reeds over bent gestapt naar een andere provider.
Indien u nog vragen heeft naar aanleiding van dit bericht kunt u contact opnemen met onze helpdesk op nummer 0900-7733354.
We hopen u hiermee voldoedne geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Speedlinq
--------------------
Dit bericht kan niet beantwoord worden. Een reply op deze e-mail zal door Speedlinq niet worden ontvangen.
Indien u een vraag heeft naar aanleiding van deze mail zoekt u op www.speedlinq.nl/faq.
Als u wilt reageren gebruikt u de daarvoor bestemde formulieren die u daar kunt vinden.
---------------------
De volgende klacht is ontvangen per e-mail.
Onderwerp: verbinding
Is de klacht al eerder aangemeld: yes
Klacht omschrijving:
Sinds afgelopen woensdag 18.30 uur krijgen mijn uitgaande mails allemaal het predikaat "onbestelbaar".
Is er bij jullie een server uitgevallen???
Op jullie site heb ik hier niets over mogen lezen.
Overigens had ik niet verwacht dat een dergelijke storing zo lang zou duren. En als het toch zo is lijkt het mij dat dit op uw site gemeld had kunnen worden.
Sinds 6 januari 2005 heb ik breedband internet van Speedlinq. Ik heb veel negatieve publiciteit over deze providor op diverse forums gelezen.
Tot dusver heb ik echter nog nooit problemen met hun gehad, echter op het eind van de rit maken ze dit nog even "goed".
Op 1 maart a.s. ga ik over naar een andere providor. Voor Speedlinq is dit kennelijk aanleiding om reeds per 15 februari de uitgaande mailserver voor mij te beeindigen. Zie ook onderstaande klacht die ik bij hun heb ingediend.
Mijn vraag: kan dit zomaar? Waar kan ik klagen?
m.vr.gr.,
Harry
Hieronder de correspondentie mbt de klacht naar Speedlinq:
Onderwerp: verbinding
Is de klacht al eerder aangemeld: yes
Klacht omschrijving:
Dit lijkt mij sterk. Mijn abonnement bij u loopt tot 1 maart 2006. Ik heb dan ook nog gewoon internet van u.
Graag verneem ik van u waarom dit voor de mail wel al vanaf 15 februari is beeindigd.
Tevens verzoek ik u hierbij, in dat geval, mij financieel tegemoet te treden wegens onvolledig internet. Ook verneem ik graag van u waar ik een officiele klacht hierover kan indienen.
Beste meneer,
Op dit moment zijn er geen problemen met de e-mail server van Speedlinq.
De reden waarom u geen e-mail meer kunt versturen vanaf de Speedlinq e-mail server is omdat u reeds over bent gestapt naar een andere provider.
Indien u nog vragen heeft naar aanleiding van dit bericht kunt u contact opnemen met onze helpdesk op nummer 0900-7733354.
We hopen u hiermee voldoedne geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Speedlinq
--------------------
Dit bericht kan niet beantwoord worden. Een reply op deze e-mail zal door Speedlinq niet worden ontvangen.
Indien u een vraag heeft naar aanleiding van deze mail zoekt u op www.speedlinq.nl/faq.
Als u wilt reageren gebruikt u de daarvoor bestemde formulieren die u daar kunt vinden.
---------------------
De volgende klacht is ontvangen per e-mail.
Onderwerp: verbinding
Is de klacht al eerder aangemeld: yes
Klacht omschrijving:
Sinds afgelopen woensdag 18.30 uur krijgen mijn uitgaande mails allemaal het predikaat "onbestelbaar".
Is er bij jullie een server uitgevallen???
Op jullie site heb ik hier niets over mogen lezen.
Overigens had ik niet verwacht dat een dergelijke storing zo lang zou duren. En als het toch zo is lijkt het mij dat dit op uw site gemeld had kunnen worden.