Let op met boeken bij vrijuit.
Met name Villa Astra in Porec te Croatie, dit wordt u aangeboden door vrijuit. Maar het zijn zeer slechte woningen, en niet onderhouden.
Het keurmerk ANVR,SGR, wil niets zeggen.
Wij betalen niet meer mee aan die club, wij boeken via internet.
Deze keer nemen wij het risico, wij hadden 14 dagen de tijd om daar rond te kijken naar een leuk huisje aan de zee.
Dit hebben we gevonden, de prijs is goed en 100% beter dan Vrijuit..
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vrijuit Let op
Re: Vrijuit Let op
Zoals ik in december al vermelde (geen enkele reactie op gehad), voldoen ook de standplaatsen/campings via vrij uit lang niet altijd aan de verwachtingen die worden gewekt in hun brochures.
Een klacht indienen helpt in zoverre dat je af en toe (na maanden) een reactie krijgt waarin alles gebagataliseerd wordt.
Wij hebben nu ook gewoon een camping geboekt via internet, eerst hun site bekeken, gastenboek gelezen, het kan nooit slechter zijn.
Een klacht indienen helpt in zoverre dat je af en toe (na maanden) een reactie krijgt waarin alles gebagataliseerd wordt.
Wij hebben nu ook gewoon een camping geboekt via internet, eerst hun site bekeken, gastenboek gelezen, het kan nooit slechter zijn.
Van dat gastenboek gaat vrij uit ook uit, die lezen dat ook en lummelen dan wat in hun gids. Gastenboeken worden vast niet altijd ingevuld door de gasten
De eigenaar van Villa Astra, is tevens de eigenaar van de Camping Zelena Laguna. Deze wilde niet hebben dat wij ons verhaal zouden vertellen in Nederland. Maar toch vertellen wij ons verhaal, twee weken in een krot wonen. Willen wij u de komende vakantie niet toe wensen.
Twee weken in een krot wonen kost u in 2006, 1008 euro.
Hier een tip voor alle mensen die naar Kroatië willen gaan,
kijk eens op http://www.holidaydalmatia.com/kroatievakantie.cfm voor de mooiste appartementen voor een redelijke prijs !!
Met deze tip bent u echt Vrij uit !!!
2006 is voor ons een Test, na 8 jaar Kroatië via een touroperator, gaan we nu zonder dat voor boeken.
Geen gezeik meer met anvr,sgr,dat geld geven we liever uit in ons vakantie land Kroatië !!
Met vriendelijke groet,
Testpanellid Clouseau
Twee weken in een krot wonen kost u in 2006, 1008 euro.
Hier een tip voor alle mensen die naar Kroatië willen gaan,
kijk eens op http://www.holidaydalmatia.com/kroatievakantie.cfm voor de mooiste appartementen voor een redelijke prijs !!
Met deze tip bent u echt Vrij uit !!!
2006 is voor ons een Test, na 8 jaar Kroatië via een touroperator, gaan we nu zonder dat voor boeken.
Geen gezeik meer met anvr,sgr,dat geld geven we liever uit in ons vakantie land Kroatië !!
Met vriendelijke groet,
Testpanellid Clouseau
eeliane hier ben het dus niet eens met je.
Wij hebben namelijk ook contact gezocht met mensen uit het gastenboek, het zijn gewoon doorsnee medelanders. Wij wilden reacties van ervaringsdeskundigen (deze camping staat touwens niet eens in hun gids).
Als ik die niet mag geloven waarom zou ik jou dan wel geloven. Hoe vaak heb jij al met vrijuit gereisd dat je deze uitspraak doet?
Hierbij wil ik vrijuit ook helemaal niet onderuit halen, dit is namelijk onze eerste klacht na tien jaar campingreizen geboekt via hen. Dus van dat lummelen valt best wel mee. Alleen zijn ze niet up to date. Ze bezoeken een camping een keer en teren daar dan jaren op zonder veranderingen in de gaten te houden.
Wij hebben namelijk ook contact gezocht met mensen uit het gastenboek, het zijn gewoon doorsnee medelanders. Wij wilden reacties van ervaringsdeskundigen (deze camping staat touwens niet eens in hun gids).
Als ik die niet mag geloven waarom zou ik jou dan wel geloven. Hoe vaak heb jij al met vrijuit gereisd dat je deze uitspraak doet?
Hierbij wil ik vrijuit ook helemaal niet onderuit halen, dit is namelijk onze eerste klacht na tien jaar campingreizen geboekt via hen. Dus van dat lummelen valt best wel mee. Alleen zijn ze niet up to date. Ze bezoeken een camping een keer en teren daar dan jaren op zonder veranderingen in de gaten te houden.