Pagina 1 van 1

Peter Langhout

Geplaatst: 27 feb 2006 09:38
door RES
Volgende week gaan wij (als het goed is) met Peter op wintersport(eigen vervoer). Tot nu toe hebben wij nog geen reisbescheiden ontvangen van Peter, volgens hun informatie krijgen wij deze pas 2 dagen voor vertrek per E-mail dit in tegenstelling tot hun algemene voorwaarden waarin staat dat deze 5 werkdagen voor vertrek worden verstrekt.
Heeft iemand de afgelopen weken een wintersportreis gemaakt met Peter en de zelfde ervarignen gehad?
Ons bekruipt het gevoel dat ze nog niet betaald hebben/niet kunnen betalen aan hun agent en daarom nog geen reisbescheiden kunnen sturen.
Als ze binnen de twee werkdagen van te voren de boel nog steeds niet op orde hebben is er ook geen alternatief meer te organiseren...

Re: Peter Langhout

Geplaatst: 27 feb 2006 22:30
door drakin
er is ook een topic hier op radar van peter langhout.

staa in deze lijst onder Touroperators/vliegmaatschappijen en dan LANGHOUT ELVIA.


annuleer dus zsm en hoop dat je nog je geld terug kan krijgen!

Re: Peter Langhout

Geplaatst: 27 feb 2006 23:12
door weelden22
je kan gewoon op vakantie peter langhout is over genomen door benga
dus maak je niet zo druk en het komt voor dat je de papieren inderdaad 2 dagen vante voren krijgen dus wacht eff af als je nu je reis stop zet dan ben je je geld kwijt

Re: Peter Langhout

Geplaatst: 01 mar 2006 14:46
door hansapk
Heb helaas een reis geboekt bij Peter Langhout. Bij de boeking kreeg ik binnen 15 min een bevestiging en of ik meteen wilde betalen. De bijgevoegde rekening was van Annasol.
Hoewel de rekening van Annasol is en je het geld overmaakt naar Annasol, zijn zij je ook helemaal niet ter wille.
De vouchers van de vakantie zouden, volgens hun algemene voorwaarden, 5 dagen voor vertrek worden toegezonden. Ik sta op het punt om te vertrekken, nog 1 dag, maar ik heb nog geen vouchers. 5 dagen voor vertrek ben ik aan het bellen gegaan.
Door de dames wordt gezegd dat jet teruggebeld wordt, maar de eerste keer moet nu nog gebeurden. Men liegt glas hard, je wordt gewoonweg niet terug gebeld. De verantwoordelijk persoon voor die vouchers zit constant in bespreking???
Het is duidelijk dat de dames getraind om boze klanten voor te liegen zodat ze van het telefoongesprek af zijn.
Het is gewoon beschamend dat mensen je met een stalen gezicht € 1500.- afnemen terwijl ze weten dat je niet op vakantie gaat. Ik kan mooi naar mijn geld en mijn vakantie fluiten.

Peter Langhout is dan in de formele zin niet failliet, maar het is wel een failliete boel.

Dit is mijn ervaring met Peter Langhout, doe er je voordeel mee.

Re: Peter Langhout

Geplaatst: 01 mar 2006 19:52
door teddio
Als ik jullie was zou ik het hotel bellen,daar zal je wel een adres en telefoon nummer van hebben die moeten dan kunnen bevestigen of er voor jullie betaald en gereserveerd is,vanaf vandaag hebben ze weer het sgr logo al heb je daar op het moment natuurlijk niets aan,het logo hebben ze onder de naam benga,maar die zullen waarschijnlijk niet de schulden overnemen.en jullie boeking valt natuurlijk onder annasol.veel succes en ik hoop dat de vakantie voor jullie gewoon doorgaat.

Re: Peter Langhout

Geplaatst: 02 mar 2006 17:06
door eeliane
Peter is weer SGR , tjongejonge, nou dat zal weer wat worden...

Re: Peter Langhout

Geplaatst: 02 mar 2006 18:51
door atos
Dat hoop ik ook eeliane. Wij zijn tot volle tevredenheid al vele malen met hen op reis geweest. Nog nooit een klacht gehad.

Re: Peter Langhout

Geplaatst: 08 mar 2006 20:36
door inedauven
peter langhout is officieel weer "gewoon aktief". Wees echter voorzichtig met boeken. Een hotel in Frankrijk (waarvan ik sinds afgelopen zomer een zeer goed contact heb met de manager) heeft de betalingen voor de kerstreis 2005 van Langhout nog steeds niet ontvangen!!!! Er zijn dus duidelijk financiele problemen.