LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de Telegraaf

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
wiegbrug
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 jan 2006 16:34

de Telegraaf

Ongelezen bericht door wiegbrug »

wie heeft er wel eens met de telegraaf in de clins gelegen over bezorging van de krant?????
Ben al bijna 3 weken bezig om de krant in de bus te krijgen, maar niemand luisterd, word van het kastje naar de muur gestuurd 1000X excuus en sorry owat erg maar een krant ho maar

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: de Telegraaf

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Hoewel ik dus een pricipieel niet telegraaflezer ben moet ik toch wat begrip vragen voor het voorkomen dat een adres geen krant geleverd wordt.

Zelf heb ik een bepaalde tijd kranten gereden met ook enkele adressen die ik 1 krant moest geven.
Zelf vele jaren lang door mijn vak gehaaid in adressen zoeken en thuis een goede routeplanner kon ik moeilijke adressen vinden die voor een "amateur" een onmogelijkheid was.

Bepaalde telegraaflezers bleven daardoor maanden verstoken van hun krant maar waarvan ik de juiste brievenbus kon vinden.
In een stad ligt alles makkelijk maar in een buitengebied kom je gekke situaties tegen.

zegt: De Vrije Vogel

DL3B
Berichten: 111
Lid geworden op: 28 okt 2005 12:42

Re: de Telegraaf

Ongelezen bericht door DL3B »

Opzeggen dan maar zeker? Zou er m'n tijd niet verder aan verdoen.
En niet betalen, of heeft u automatische incasso laten doen? Als niet betaalt heb je tenminste nog een stok achter de deur.

Jolingfan
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 jan 2006 19:22

Re: de Telegraaf

Ongelezen bericht door Jolingfan »

Ook wij hebben problemen met de bezorging.
Hij word regelmatig niet bezorgt en als hij wel bezorgt word dan is hij altijd te laat :evil:
Wij zitten er dan ook hard aan te denken om hem maar op te zeggen

Gesloten