Pagina 1 van 1
................
Geplaatst: 02 mar 2006 18:15
door unbinkly
...................................................................................................
Re: ................
Geplaatst: 03 mar 2006 19:26
door NAK
Kijk eens bij
www.vrom.nl dossier huurcommissie.
Misschien kunnen ze je daar verder helpen.
Succes
Re: ................
Geplaatst: 08 mar 2006 22:15
door Chanmaster
Gezien het jaargetij is het zinvol om in deze acuut maatregelen te eisen en er op toe te zien dat er ook onmiddellijk voldoende actie wordt ondernomen. Waar het gaat om dit soort ongerief, waar je in princype alleen nu hinder van ondervindt nu je juist niet zonder kan, moet je als bewoner een deel der huur inhouden en wel gezamelijk met de overige bewoners maar houdt het geld wel achter de hand. Schrijf de verhuurder per aangetekende brief aan waarin U Uw maatregel toepast en waarom.
Het is tevens van belang dat U naar de huurcommissie verwijst indien de verhuurder, welke verantwoordelijk voor het ongerief is, niet aan de eisen en dat binnen de bestelde termijn voldoet. U stelt de verhuurder schriftelijk in gebreken en dat moet U ook vermelden.
Schrijf de huurcommissie aan indien de verhuurder niet binnen de bestelde termijn voldoet. De huurcommissie zal de klacht ontvankelijk verklaren en zich daarover buigen.
Chanmaster