LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] At Home Klachten

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
PetHome
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 apr 2006 14:17

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door PetHome »

Het is zo frustrerend om niet te weten wat er fout is bij athome.

Na 8 dagen geen telefoon en wel 50 x per dag resetten en luisteren of de tel weer online is. Wil ik wel heel graag weten wat er aan de hand is bij at home. Als ik de helpdesk bel ben ik -weer- 60 euro kwijt [dit kan nl in mijn geval alleen mobiel]

Ik ga de wereld door als een redelijk begripsvol persoon, maar 8 dagen geleden te horen krijgen "probeer het later op de dag nog eens" en nu nog geen aansluiting frustreerd enorm.

Beste mensen van athome.... Wees eens open en vertel wat er aan de hand is. Via jullei website of op een/dit forum desnoods via mail, maar laat iets weten. Ik ben het met flatron eens die hier ook een post heeft staan. Het zou prima kunnen werken tot je een probleem hebt. Maar wees eerlijk en treed als athome naar buiten wat er nu aan de hand is met de verbinding van duizenden klanten.

Oh ja, en waarom ik deze oproep op het forum doe is dat de mail naar telefonie at home pas over een paar weken wordt gelezen.

e.grun
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mar 2006 10:31

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door e.grun »

Hallo allemaal,

Graag wil ik mijn klacht toevoegen aan jullie ellende.
Sind 30 januari 2006 heb ik telefonie van @home. In het begin ging het tot mijn verbazing goed (ik had immers zoveel klachten gehoord).
Mijn vreugde was dan ook van korte duur, want 18 maart was ik aan de beurt. Jawel, slechts een in gesprekstoon en totaal geen verbinding. Tot op heden (7 april!!) helemaal niets. Natuurlijk wel de rekening voor niet geboden diensten. Vanaf die bewuste 18 maart, nagenoeg dagelijks uren gebeld ( het gratistel.nr. 0800-0078 werkt nog steeds) met de klantenservice en technische dienst. Ook gemaild naar [email protected] en [email protected] .
Tot mijn stomme verbazing kreeg ik na ruim 2 weken!!! een mailtje terug dat ik het contract pas kan beëindigen na 30 januari 2007 met daarbij een uigebreid artikel 21.1. Zij gaan totaal voorbij aan het feit dat ik momenteel helemaal geen telefoon heb door een storing hunnerzijds. In artikel 21.2 h staat immers dat de abonnee zonder een opzeggingstermijn kan opzeggen indien Essent Kabelcom in grove mate nalatig is geweest in de nakoming van haar verplichtingen. Bovendien zit ik nog in mijn proefperiode van 2 maanden en heb dus alle recht om mijn abonnement op te zeggen. Je recht ook krijgen is een andere zaak. Misschien is het mogelijk om onze krachten te bundelen en samen met TROS RADAR en eventueel een advocaat ons recht te halen.
Als er zoveel klachten zijn moet dit toch lukken.
Ik wens iedereen veel sterkte met deze onverteerbare gang van zaken.
Ik heb dit epistel zo kort mogelijk gehouden, maar er zijn natuurlijk nog meer punten zoals de hoge prepaid mobile tel.kosten.

Groetjes, Eline

PetHome
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 apr 2006 14:17

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door PetHome »

beste @Eline,

Ik zou het er nog voor over hebben om een jaar lang abb geld te betalen. Ook als ze de telefoonlijn nooit meer aan de praat krijgen. Immers 1x de helpdesk bellen is al net zo duur als een jaarabbonement.

Inmiddels wil ik gewoon weer kunnen bellen. En heb bij kpn een nieuwe lijn aangevraagt.

Daarnaast heb ik toch wel zo de balen van athome dat ik zo snel het kan overstap met mijn gas, electra, televisie, internet en ehhh telefoon.

Ik heb athome per brief verzocht mij te vertellen welke inspanning ze hebben uitgevoerd om mijn verbinding weer op orde te krijgen. Ik denk dat aan het antwoord zal blijken dat ze niets hebben gedaan behalve op mijn kosten een antwoord geven van de helpdesk dat uit dat antwoord dan wel zeker grove nalatigheid kan blijken.

21.2h gaat over grove nalatigheid... Wat ze nu doen bij athome is een wanprestatie en dat staat daar zeker gelijk aan.

ollebal
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 apr 2006 16:09

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door ollebal »

Ik kan alleen maar adviseren: Zo snel mogelijk opzeggen bij @Home.
De organistaie is niet echt bekend om de goede communicatie met de klant. Bij klachten gaat men al zeer snel over op de kleine lettertjes.
Ik ben 4 jaar tevreden klant geweest van het internet van Athome maar het laatste jaar is het een puinhoop. Je betaald voor een breedband verbinding maar krijgt een budget verbinding.

Maar in de kleine lettertjes staat dat alleen bij twee dagen geen verbinding er restitutie van abonnementsgeld kan plaatsvinden.

Het is een logge club met incapabele medewerkers.

Bert Tijdens
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 apr 2006 19:27

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door Bert Tijdens »

Ik ben sinds 14 december overgestapt op telefonie van @home, dit ging allemaal goed, alleen kan ik sinds die tijd niet meer gebelt worden.
Ik heb wel een kiestoon, kan zelf bellen (bijvoorbeeld naar de zogenaamde service lijn van @home), maar niet gebelt worden!
Ik heb onderhand al 40 keer naar de service lijn gebelt, al 5 verschillende referentie nummers gehad (ze veranderen continue van computer systeem), al 8 e-mails gestuurd en 2 brieven, niets helpt.
Uiteindelijk heb ik maar op papier gezet wat ik dacht wat mijn schade was en wat ik vergoed wou hebben, daarop kreeg ik wel antwoord! Ik had niet recht op mijn becijferde 1200 euro, maar op slechts 120,- euro plus het aantal dagen dat ik nog niet bereikbaar ben a 1 euro!
Dit kun je pas opeisen zodra je probleem verholpen is, dus dat kan nog wel even duren!
:roll:
Kortom, @home telefonie nooit aan beginnen, 1 brok ergernis!
groeten Bert

lmeuris
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 apr 2006 22:23

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door lmeuris »

:evil: sinds kort ook @home telefonie: wat een ellende!! steeds verkeerd verbonden; of ik kom niet door, terwijl degene die ik probeer te bellen mijn nummer ziet, maar iemand anders aan de lijn krijgt????
Al de hele week aan de telefoon gehangen om door te komen bij het service-nummer (tegen lokaal tarief!) Een keer zelfs een half uur gewacht. Ik snap dat het misschien nog niet allemaal perfect werkt, maar dit is te gek. Ze moeten niet denken, dat ik alle verkeerd verbonden telefoontjes betaal! En dat contract a 1 jaar: als hier niet gauw een oplossing voor komt, kan @home mij op hun kosten terug laten aansluiten bij KPN! Mensen, verenig U, dit is ONACCEPTABEL!!

esseke
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 mar 2006 08:59

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door esseke »

vandaag maar een mail gestuurd naar [email protected]

Geachte heer,mevrouw,

Ik zal u even een mooi lijstje maken met de onkosten die ik tot nu toe heb gemaakt om met uw Technische Dienst in contact te komen.

Zondag 2-04-2006 124 minuten in de wacht..toen verbinding,probleem zou doorgegeven worden aan Technische dienst.
Maandag 3-04.2006 52 minuten in de wacht,wordt doorverbonden met Technische dienst,na nogmaals 121 minuten in de wacht opgehangen
Dinsdag 4-04.2006 17 minuten in de wacht,zou doorverbonden worden met de technische dienst...na 70 minuten in de wacht opgehangen
Woensdag 5-04.2006 12 minuten in de wacht,zou weer doorverbonden worden met de technische dienst,na 127 minuten opgehangen
Donderdag 6-04-2006 47 minuten in de wacht,zou doorverbonden worden,na nog eens 137 minuten in de wacht...telefoon wordt opgepakt en neergelegd....
Zaterdag 8-04-2006 54 minuten in de wacht,wordt doorverbonden met Technische dienst...warempel na nog eens 119 minuten de technische dienst aan de lijn.Probleem zou 4 uur later opgelost zijn!
Zondag 9-04-2006 nog steeds niet opgelost...54 minuten in de wacht..wordt doorverbonden met Technische dienst.Na nog eens 95minuten in de wacht contact,wauw.Probleem wordt nagekeken,wordt weer in de wacht gegooid...7 minuten nu.Technische dienst heeft iets gedaan aan modem?moet modem uittrekken..duurt waarschijnlijk weer 2 uur...zie het somber in...ow weer in de wacht...5 minuten nu..gegevens zijn nog niet verwerkt,ik moet het modem uitlaten totdat meneer mij belt...ga ik gebeld worden,alweer.Nah ja,ben benieuwd...
Warempel ik wordt gebeld...het moet doorgestuurd worden naar de IT afdeling....meen mij te herinneren dat ik dat dinsdag al tegen de medewerker van de klantenservice heb gezegd..
Dit gaat natuurlijk weer een eeuwigheid duren...


U begrijpt dat dit absurd is!Door uw gebrekkige dienst kan ik niet bellen,niet gebeld worden en mag ik uw klantenservice met een mobiele telefoon gaan bellen.Kosten "lokaal tarief"?? 10ct per minuut,toeslag voor bellen met mobiele telefoon 45 ct per minuut.

Totaal aan kosten gemaakt om met uw "klantenservice" in contact te komen € 484.55,dan heb ik de kosten van vandaag nog niet meegeteld

Dan daarbij werk ik voor een 0906 lijn waarbij ik inkomsten heb van 75 euro per dag!Heb nu al 7 dagen niet kunnen bellen.Gemiste inkomsten € 525 Dit zijn de enige inkomsten die ik heb,ik vraag mij dan ook af waar ik nu mijn rekeningen van mag gaan betalen?
U begrijpt denk ik wel dat ik deze gemiste inkomsten en gemaakte kosten op u ga verhalen desnoods via de rechter.


Graag verneem ik van u een reactie hierop.

PetHome
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 apr 2006 14:17

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door PetHome »

Beste @esseke, ik denk dat ik het antwoord al wel weet.

"Er zijn helaas enkele problemen met uw @Home Telefonie account in ons
systeem. Onze technici zijn druk bezig om dit probleem te verhelpen.
Vandaar willen we u vragen om uw begrip en geduld."


Er is iets erg verkeerd aan het gaan bij athome, miemand komt te weten WAT er persies mis is. Ik roep bij deze TROS RADAR op hier even navraag over te doen. Dan weten honderden dan wel niet duizenden die proberen te bellen met essent/at home waar ze aan toe zijn.

Vandaag een bericht gekregen van atHome:
"Met dit specifieke probleem kunnen wij u helaas niet via e-mail helpen.

Wij vragen u daarom vriendelijk te bellen met onze Klantenservice: 0900
0740 (lokaal tarief). Wij helpen u dan graag verder."


Ik zou echt niet weten hoe ze te bellen, immers telefoon doet het niet. Daarnaast twijfel ik er enorm aan of IK via/met hun het probleem kan oplossen. Immers aan mijn telefoon is niets mis. Het modem kan ik zelf niets aan veranderen behalve resetten [wat ik ong 20x per dag doe]

En als ik bel naar athome verwacht ik een situatie zoals @esseke hierboven schetste.

Please TROS RADAR.... willen jullie even bellen voor meer duidelijkheid???

esseke
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 mar 2006 08:59

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door esseke »

ik heb ook al een mail gestuurd naar de redactie van Radar met het verzoek hier eens een keer aandacht aan te gaan besteden want dit is gewoon een hopeloze en uitzichtloze situatie.

Het interesseert me nu eerlijk gezegd geen bal meer hoelang het nog gaat duren,ben er hard over aan het twijfelen om alles daar op te zeggen en terug te gaan naar KPN.

De gemaakte kosten ga ik hoe dan ook terug krijgen,desnoods met behulp van een advocaat.
De vergoeding waar @home zelf over praat,namelijk 1 euro!!!! per dag is van de zotte en werkelijk nergens op gebaseerd.

Heb begrepen van medewerkers van @home dat er 100 man op de klantenservice zitten en 5 man bij de technische dienst.

Ik denk dat ik ook maar eens ga solliciteren bij de technische dienst....

Conny Elisabeth
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 apr 2006 11:51

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door Conny Elisabeth »

Een vervolg op mijn at-home avontuur.
Na oeverloos bellen heb ik een mailtje naar klachten@home gestuurd. Dit inverband met de hoge telefoonkosten.

Het volgende antwoord kreeg ik terug:
Wij kunnen u met dit probleem niet via e-mail helpen. Wij vragen u te bellen met onze Klantenservice via: 0900 - 0740 (lokaal tarief).
@Home geeft geen vergoeding voor de gemaakte telefoonkosten (zie onze Algemene Voorwaarden art. 11.5). Tijdens het tot stand brengen van de verbinding met onze Klantenservice wordt uitdrukkelijk gemeld dat het telefoonnummer niet gratis is.

Een beetje vreemd.
Om gehoord te kunnen worden moet je met Klantenservicebellen,
doordat je geen vaste lijn hebt moet dit mobiel dus hogere kosten, de lange wachttijden zijn ook niet normaal dus een langere gesprekskosten, maar een vergoeding zit er niet in.

Op op het forum van kassa zijn een aantal klachten gemeld.
Eens kijken welk programma deze klachten serieus neemt en het meld in een uitzending.

P.s.
Hebben jullie de nieuwe reclame van at homa al gezien. Volgens mij is dit een misleidende reklame. Ze doen zich als zeer klantvriendelijk voor maar de praktijk wijst anders uit.

PetHome
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 apr 2006 14:17

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door PetHome »

Hoezo verwijst AtHome naar alg voorwaarden. In dit geval 11.5

Het lijkt me dat het burgerlijk wetboek boek 6 hier boven staat.
Artikel 162
1.
Hij die jegens een ander een onrechtmatige daad pleegt, welke hem kan worden toegerekend, is verplicht de schade die de ander dientengevolge lijdt, te vergoeden.
2.
Als onrechtmatige daad worden aangemerkt een inbreuk op een recht en een doen of nalaten in strijd met een wettelijke plicht of met hetgeen volgens ongeschreven recht in het maatschappelijk verkeer betaamt, een en ander behoudens de aanwezigheid van een rechtvaardigingsgrond.
3.
Een onrechtmatige daad kan aan de dader worden toegerekend, indien zij te wijten is aan zijn schuld of aan een oorzaak welke krachtens de wet of de in het verkeer geldende opvattingen voor zijn rekening komt.


Wat me alleen opvalt is dat AtHome geen "boekje" open doet over de problemen die er zijn.

Mijn lijstje met geleden schade wordt almaar langer en het bedrag hoger. AtHome zal mij ook nog eens moeten uitleggen in hoe verre ze zich hebben ingespannen op mijn/de problemen op te lossen.

adriaaldijk
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 apr 2006 12:47

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door adriaaldijk »

Ik heb inmiddels meer dan 5 uur aan de telefoon gezeten, zeer veel mailtjes gezonden echter allen zonder resultaat. Met uitzondering dat mijn telefoonrekening omhooggaat. Ik ben aangesloten sinds 13 maart j.l.Bij de aanvraag had ik diverse opties welke gratis waren aangegeven. Mijn nummer is geporteerd van de KPN. Ik word steeds met een kluitje in het riet gestuurd. Ik snap niet dat er zoveel werkelozen zijn die het beslist beter zullen doen dan deze gehersenspoelde figuren. Inmiddels heb ik KASSA, RADAR, OPTA aangeschreven. Stukje op Marktplaats gezet. Aangetekende brieven verzonden naar de Directeur van @Home en naar de Directeur van Klantenservice Home. Allen tot op heden zonder resultaat. Vandaag gaat er een ingebrekestelling de deur uit betreffende een tekortkomng in hun prestaties en een schadevergoeding zowel materieel als immatereel.
Afwachten maar. Zo als het hoort..... ( Zak toch mijn broek vanaf)

PetHome
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 apr 2006 14:17

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door PetHome »

Oké, Het is geen oplossing maar het helpt.
Volg dan onderstaand recept:

1. Laad de batterij van de mobile telefoon helemaal vol
2. weet zeker dat je de aankomdende 2 uur geen afspraken hebt
3. bel gratis [thx @eline van post hierboven] 0800-0078 --> is nog
het oude gratis nummer van athome. Hier wordt verteld dat ze een
nieuw nummer hebben, maar je wordt toch doorgeschakeld.
4. Na heb bellen duurt het een kwartier tot half uur voor de de
helpdesk hebt. Geeft niets, ze kunnen toch niets doen en je
gaat dan hopla in de wacht bij de tech dienst.
5. Neem het er even van en ga boodschappen doen
Of ga naar de wc. Na ruim 70 minuten kom je bij een medew
van de td. Verwacht hier ook niets van, maar het zal doorgestuurd
worden naar netwerkbeheer.
6. Leun lekker achterover dat je storing nu bij netwerk ligt.
7. Toon een :D op je gezicht dat het niet jouw 180 euro heeft gekost

btw td medew "ik kan niet ontkennen dat er grote problemen zijn met telefonie"

Daarnaast heb ik een vraagje aan @adriaaldijk.. Als je een brief met ingebrekestelling hebt gemaakt, kan je deze dan delen met ons???

PetHome
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 apr 2006 14:17

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door PetHome »

Een Wonder.... Echt....

de telefoon doet het weer na bovenstaand recept....... :lol:

was het waarschijnlijk een erg klein probleem om het op te lossen....

De de claim nog...

Ik kan het nu bijna nog niet geloven......

esseke
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 mar 2006 08:59

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door esseke »

@pethome
dan is het jou al beter vergaan dan ons :cry:
Gisteren gebeld met de Technische dienst,deze meneer wist ook nog hoe een telefoontoestel werkt en heeft mij 2x!!!! teruggebeld.Helaas wel met de mededeling dat het doorgestuurd moet worden naar de IT afdeling want waarschijnlijk is er iets in de software of heeft u een nieuw modem nodig(dit heb ik ze afgelopen dinsdag al zelf verteld :roll: )

Maar goed,we wachten geduldig af tot het lampje van telefonie weer gaat branden.Ik hoefde in ieder geval niet meer te bellen volgens de mederwerker van de TD....het zal mij benieuwen

adriaaldijk
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 apr 2006 12:47

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door adriaaldijk »

Ik wil best mijn brieven aan home op deze site zetten maar ik weet niet hoe dit moet. Ik heb XP. Brieven staan in Documenten.
Heb dit geprobeerd met importeren maar dit gaat niet.

flipperkip
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 apr 2006 13:56

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door flipperkip »

Ik heb ook veel problemen met @home telefonie , maar dat mag geen verrassing heten als je bovenstaande postings leest. Het probleem met de bereikbaarheid van de helpdesk heb ik ook al meerdere malen voorgelegd aan de "helpende"persoon aan de lijn (ALS ik er al een te pakken kreeg binnen een normaal tijdsbestek! :? !) Je krijgt iedere keer een zgn casenummer en NOG mag je iedere keer weer het verhaal uitleggen!! is het zo'n groot probleem om van iedere beller het abonneenummer "CP139....-c" te gebruiken om een gebruikerslog aan te maken ? Kun je EN zien wat de probleem history is EN je weet of je te maken hebt met een "digibeet" of iemand die verstand heeft van computers. Gisteren kreeg ik trouwens TELEFOON :shock: :shock: (jaaaa!!) van de helpdeskmedewerker dat het probleem met de verkeerde telefoonnummers bellen/krijgen zou zijn opgelost !! Toen ik doorvroeg zei deze persoon me inderdaad dat het om een LANDELIJK probleem ging en dat het een probleem was met de servers die het telefoonverkeer regelen. Ben alleen benieuwt wanneer @home nu eens een keer coulant is en de gebruikers een tegemoetkoming in de gemaakte belkosten geeft . maar dan kan ik beter aan mijn schoonvader vragen of ik zijn nieuwe citroen C5 mag hebben...... zelfde antwoord :?

ehouk
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 apr 2006 12:49

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door ehouk »

Niet meer normaal vind ik dit na drie jaar internet te hebben van @ home met geen problemen heb me op 16 maart aangemeld voor telefonie van @home.
Ik heb mijn aansluitpakket nog niet ontvangen.
Heb al 5 keer gebeld en in totaal 243 min in de wacht gezeten.
Iedere keer beloven ze mij het pakket komt eraan (nee dus)
Ik vind dat dit absoluut niet kan, hier moet echt wat aan gedaan worden !
Ik heb besloten een behoorlijke klacht in te dienen bij @home, zo aan de andere berichten te zien heeft dit niets op de kous maar ik doe dit toch. Als ik voor Donderdag 13 april niets binnen heb gaat @home er bij mij geheel uit, dat wil zeggen tv, internet en de aangevraagde telefoon.

Ik hoop dat RADAR er iets aan kan doen.

toine1jansen
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 apr 2006 21:13

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door toine1jansen »

ook ik liet me door de aanbieding van @home verleiden om naast mijn internetabonnement ook telefoon via hen te nemen. Na aanmelding ontving ik keurig een bevestingsmail, maar daarna gebeurde er niets meer.
Tot afgelopen week warempel iemand van @home telefonie mij belde met het volgende:

U heeft zich aangemeld maar wij kunnen uw oude nummer niet overzetten, dus u heeft een probleem?!!!!!. Ik kan u niet verder helpen, belt u zelf maar naar het nummer van de technische helpdesk.
:cry: niet te geloven, maar ja na een tijdje toch maar het nummer gebeld. Na 47 minuten!!! in de wacht krijg dan eindelijk iemand te spreken. Maar helaas hij biedt geen oplossing maar belooft het probleem door te sturen naar een collega die het gaat oplossen.

19 april eindigt mijn abonnement bij KPN, ik zie die dag met angst en beven tegemoet.

clup
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 apr 2006 16:34

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door clup »

22 februari 2006 is telefonie besteld.
23 februari 2006 via fax en e-mail doorgegeven dat modem bestemd is voor 2 lijnen.
28 februari 2006 Modem was binnen.
17.30 uur heb ik de klantenservice gebeld om te vragen of het modem geschikt is voor 2 lijnen voordat ik het pakket open zou maken. Volgens uw medewerker was dat geen enkel probleem dus kon het pakket open gemaakt worden.
19.00 uur heb ik weer contact met de mededeling dat het een modem is voor 1 lijn, dus dat ik met dit modem niks kan.
02 maart 2006 18.30 uur, weer contact met klantenservice.
08 maart 2006 19.00 uur, weer contact met klantenservice.
15 maart 2006 eindelijk is het juiste modem binnen geschikt voor 2 lijnen. Toen begon echter de ellende.
15 maart 2006 18.30 uur, weer contact met klantenservice.
16 maart 2006 17.00 uur, weer contact met klantenservice.
17 maart 2006 weer contact met klantenservice.
18 maart 2006 weer contact met klantenservice.
19 maart 2006 weer contact met klantenservice.
20 maart 2006 weer contact met klantenservice.
22 maart 2006 5 keer contact. Hele middag , vanaf 12.30 tot 16.30 uur. Na 20.00 uur nog 2 keer gebeld. Tot 22.00 uur.

Van 15 t/m 22 maart kon ik niet op internet. Vanaf de 15 maart heeft ook de telefoonlijn het nooit gedaan. Bij de eerste lijn knipperde het lampje constant en bij de tweede lijn deed het lampje het helemaal niet

Vanaf 15 maart heb ik in ieder gesprek aangegeven dat mijn computernaam , die jullie aan mij gegeven hebben, niet klopt. (ik had 10 min. Internet en dan was het weer verbroken en steeds weer zo) Op 22 maart na 20.00 uur heeft dan eindelijk 1 van uw medewerkers wel naar mij geluisterd en heeft de computernaam veranderd. Vanaf dat moment was internet in orde.

Nu blijft het probleem telefonie nog. Jullie beloofden dat in orde te brengen.

28 maart 2006 contact met klantenservice over telefonie.
Kreeg die dag kaartje dat ik internetmodem moet vervangen i.v.m. internet- en telefoniemodem. Dit was al vervangen op 15 maart 2006.
29 maart 2006 contact met klantenservice over telefonie.
31 maart 2006 contact met klantenservice over telefonie.
3 april 2006 vanaf 16.00 tot 18.00 contact met klantenservice. Jullie vertelden me dat jullie niks meer voor mij kunnen doen. Dat was wel het toppunt!!!
5 april 2006 vanaf 14.00 uur tot 16.00 uur weer contact en weer hetzelfde verhaal.

Nu is het 6 april 2006 . In de voorwaarden staat dat jullie 4 werkdagen van tevoren de kiestoontest moet werken. 10 april 2006 wordt de overgang van KPN naar @Home- telefonie.

1. Ik ben niet verplicht een jaarcontract met jullie aan te gaan voordat jullie mij een deugdelijk product hebben geleverd.

2. Tot nu heb ik een telefoonschaderekening van 120 Euro. Deze kosten eis ik van jullie terug omdat jullie met je service in gebreke zijn gebleven.

3. Indien ik vanaf 10 april 2006 geen telefonie en faxlijn in orde heb, wordt dit voor jullie een dikke schadeclaim. Er wonen hier oude mensen boven 80 jaar , waarvoor ik ten allen tijde snel medische hulp moet kunnen bellen. Bovendien is hier een bedrijf gevestigd wat bereikbaar moet zijn.

4. Telefoon- en faxlijn moeten 24 uur per dag bereikbaar zijn.

5. U begrijpt dat ik niet verplicht kan worden te betalen voor diensten die door u niet geleverd zijn

Gesloten