LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] At Home Klachten

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jann0
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 dec 2007 18:38

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door jann0 »

Hallo allen,

ik heb ondertussen sinds donderdag weer televisie, maar toen bleek het internet en de telefonie weer niet te werken. Ik direct weer bellen natuurlijk. Nu wel direct naar de facturen afdeling, en daar iemand gesproken die mij voor de zoveelste keer beloofde dat er actie ondernomen werd.

En nu komt het:

Er werd daadwerkelijk actie ondernomen. De volgende ochtend werd ik gebeld door de afdeling klachten, met de boodschap dat ze mijn mail hadden ontvangen, en dat de situatie zoals die nu was echt niet kon (blij dat ze dat na 7 weken zelf ook inzagen). Vervolgens werd mij beloofd dat ik binnen het half uur weer internet zou hebben, en maandag voor 12 uur weer telefoon. Hoe ze het gingen doen wisten ze nog niet, maar ze zouden het gaan doen. Ook werd mij toen verteld dat ze maandag na 12 uur zelf testen of mijn telefoon het doet, en als alles OK is, bellen ze me mobiel om te kijken hoe ze dit verder met mij kunnen oplossen. En inderdaad, na 25 min. hadden we weer internet.
Het is nu zondag, en ik hou jullie op de hoogte of we idd na 12 uur morgen weer telefoon hebben.

het rare van dit alles is:

zolang het maar bij de juiste mensen terecht komt kan je binnen het half uur weer op weg zijn, anders duurt het 7 weken...

ogroenendijk
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 dec 2007 22:32

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door ogroenendijk »

Mijn telefoon aangesloten op de modem ARRIS van @home doet het al niet van 14 november 2007 tot op heden niet.
En home maar reclame maken op de tv voor die telefoon. Ik heb al 12 euro uitgegeven om te bellen naar de "helpdesk" van home en heel veel mailtjes gestuurd, waarop wordt gereageerd met het gezegde "u kan beter opbellen, maar ze weten goed dat ik niet kan bellen met mijn telefoon.
Er wordt ook geschreven er is een storing heeft u even geduld. Ik wacht al ruim een maand maar zonder resultaat. :roll: :?:

Mr. Floppy
Berichten: 268
Lid geworden op: 07 jul 2007 10:25

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door Mr. Floppy »

Ook bij mij werden door @home bedragen geincaseerd terwijl ik in mijn proef periode had opgezegd wegens het niet werken van mijn telefoon.
Deze incasso dus terug laten boeken.
Op brieven die ik heb gestuurd naar de afd. incasso werd niet gereageerd, en nu heb ik een brief van de deurwaarder ontvangen.
Mijn vraag aan het forum is wie heeft deze ervaring ook en is deze deurwaarder wel voor rede vatbaar?

graag jullie reactie's

groeten Joop
Ik heb ook opgezegd in de gratis proefperiode. (let wel op: bij aanmeldingen na 2 september is de proefperiode niet meer gratis!)
Dit omdat men al gelijk onterecht ging incasseren terwijl het gratis behoorde te zijn, en de onwillige en eigenwijze telefonische helpdesk dit niet eens wilde oplossen zonder dat ik zelf met bewijzen aankwam.
Ik had ook het geld gelijk gestorneerd.
Na 2 mailtjes te hebben gestuurd, bleek het dan toch "opgelost" te kunnen worden. (op 1e mail werd geantwoord dat ik al telefonisch contact had gehad, en dat mijn vraag daar al was behandeld :roll: )
Bedrag werd netjes verekend op volgende rekening. Echter werdt er weer vrolijk opnieuw onterecht geld in rekening gebracht. (ik had immers al opgezegd)
Inmiddels had ik ook al een aanmaning ontvangen, maar ik had daar niet op gereageerd, aangezien men het in orde zou gaan maken.

Enkele weken later dus toch een brief van een incassobureau (Bos Incasso)
Gelijk maar een mailtje naar @Home gestuurd (ik ga geen duur 0900 nummer bellen), en naar het incassobureau gebeld (nummer voor opdrachtgevers gebeld, want ik ga geen duur 088 nummer bellen)
Werd vriendelijk te woord gestaan, en men verbond mij door.
Situatie uitgelegd aan vriendelijke man, die mij netjes te woord stond.
Hij verzocht mij om de mail aan @home ook naar Bos Incasso te sturen, zodat hij het verder met @Home uit kon zoeken.
Dat was dus op 10-12-2007.
Normaal gesproken laat @Home binnen een paar werkdagen iets weten. (had duidelijk om antwoord verzocht, en om schriftelijke bevestiging dat alles op een fout van @Home berusste)
Tot op heden echter niets meer vernomen van @Home of incassobureau. :(

ogroenendijk
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 dec 2007 22:32

Re: At Home Klachten

Ongelezen bericht door ogroenendijk »

Ik kan sinds vanmorgen weer opbellen via @home, hij doet het weer mijn telefoon, van internet had ik geen last. Nu ga ik een mail sturen om de 1 euro per dag dat ik niet kon telefoneren van 14-11-2007 af, terug krijg. Dat heeft @home belooft
Jullie krijgen bericht hierover.
Groetjes Okke :lol:

Gesloten