Philips stoomstrijksysteem GC 8030
Geplaatst: 08 mar 2006 10:42
Ik heb 24 mei 2005 een stoomstrijksysteem aangekocht van Philips bij Lukas KLamer. Na 3 maanden gebruik gemaakt te hebben van dit geweldige apparaat (als ie het doet doet ie het goed!) stopt het apparaat er ineens mee en blijft het lichtje branden dat er water bij moet. De watertank is voldoende gevuld, dus daar kan het niet aan liggen. Philips wordt gebeld en het apparaat moet worden opgestuurd naar repair services E-Care in Duiven. Na twee weken ontvang ik het apparaat retour met de originele brief die ik er in heb gedaan met de klacht. De vage omschrijving op het reparatieformulier maakt mij niet duidelijk wat er kapot was, maar hij doet het weer dus we kunnen weer strijken! Dit voor korte duur, want in januari 2006 doet hetzelfde probleem zich voor. Weer met Philips gebeld, en weer opgestuurd naar E-Care met een brief erbij om aan te geven wat er nu daadwerkelijk kapot is. Na het apparaat weer retour te hebben ontvangen, staat er op de bon dat de behuizing/uiterlijk iets mee is maar wat?? Weer niet duidelijk dus. Nu, vandaag, woensdag 8 maart, laat mijn strijkijzer mij weer in de steek! Ik wordt er helemaal ziek van! Gebeld met een medewerker klantenSERVICE maar waar van weinig Service gesproken kan worden! De meneer aan de andere kant steekt zijn standaart verhaaltje af, ik kan het apparaat WEER opsturen! Ik geef te kennen dat ik dit niet van plan ben, want dan wordt hij weer gerepareerd en is het ding binnen korte tijd weer defect. Met de vraag of er niets anders geregeld kan worden is het antwoord: nee, dit is de procedure. De opleiding tot klantvriendelijkheid, en het meeleven van uw consumenten is bij deze persoon niet overgekomen! Met de vraag of ik iemand anders kan spreken, is het antwoord net zo bot en kort: nee. U begrijpt dat ik al flink geirriteerd ben vanwege het feit dat het strijkijzer mij al weer in de steek laat en dan ook nog niet fatsoenlijk behandeld worden is een uiteindelijke grote bron tot ergenis. Het is mij volledig duidelijk dat dit apparaat hetzelfde mankement blijft vertonen, en dat ik eigenlijk door deze geweldige service van Philips, opgescheept zit met een apparaat waar ik niet gelukkig mee ben. Als ik het nu opstuur kan ik verzoeken tot omruiling van het apparaat, maar eigenlijk voel ik er niets voor om dit te doen, omdat ik het vertrouwen in dit apparaat heb verloren. Anderen die ik ken strijken met andere merken en hebben geen enkel probleem. Waarom dan wel bij het ongeveer duurst verkochte apparaat? Graag zou ik van Philips medewerking verwachten, omtrent het geld terug voor dit onding!Tenzij u mij kunt garanderen wanneer het ding wordt omgeruild dat het dit mankement niet vertoont, en dat ik er een paar jaar fatsoenlijk mee kan strijken! Graag verwacht ik van u een redelijk antwoord, Met vriendelijke groeten, N. Timmermans p.s. deze klacht is ook neergelegd bij het consumentenprogramma Radar.[/b]