Weet iemand raad ???
Op mijn gespecificeerde rekening on-line staat dat ik gebruik heb gemaakt van een Psms (?) dienst en dan wel op dagen en tijden (zie hieronder) die voor mij heel vreemd zijn, om de 8 dagen rond de zelfde tijd !!. Ik heb ABSOLUUT op deze dagen en deze tijden ergens gebruik van gemaakt, ik doe wel eens sms's maar die staan keurig op de rekening apart vermeld, weet iemand wat dit is of hoe ik hier van af kom !!. Vodafone is namelijk niet thuis ze zeggen alleen maar dat ik op vodafone internetsite moet kijken over de uitleg van de factuur !!
01.01.2006 14:40:55 Psms dienst 1,260
01.01.2006 14:41:53 Psms dienst 1,260
09.01.2006 14:38:33 Psms dienst 1,260
09.01.2006 14:39:32 Psms dienst 1,260
17.01.2006 14:19:58 Psms dienst 1,260
17.01.2006 14:20:57 Psms dienst 1,260
25.01.2006 14:35:52 Psms dienst 1,260
25.01.2006 14:36:51 Psms dienst 1,260
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Psms dienst ???
Re: Psms dienst ???
psms = premium SMS. Je hebt betaalde SMS berichten ontvangen (1,26 ex BTW per stuk, wat neerkomt op 1,50 EUR inclusief BTW). Vermoedelijk heb je een abonnement op bijvoorbeeld een ringtonedienst, waarmee je dus iedere 8 dagen een ringtone, of wallpaper, of weet ik wat ontvangt.
Het is niet mogelijk dit soort smsjes " zomaar" te ontvangen. Je zult je hiervoor echt eerst ergens voor aangemeld moeten hebben.
Nu nog even bedenken waar dat geweest is en dan proberen je weer af te melden. In de praktijk blijkt dat helaas vaak nogal lastig te gaan ben ik bang, zeker als je zelf niet meer weet bij welke dienst het is geweest.
Nu nog even bedenken waar dat geweest is en dan proberen je weer af te melden. In de praktijk blijkt dat helaas vaak nogal lastig te gaan ben ik bang, zeker als je zelf niet meer weet bij welke dienst het is geweest.
hallo,
ik heb het zelfde probleem maar je moet RADAR!!!!!!!! een brief schrijven hier over hoe meer brieven hier over binnen komen hoe beter!!!!!
DOE DIT AUB!!!!!!!!! ECHT IEDEREEN DIE DIT HEEFT GEHAD OF NOG STEEDS HEEFT!!!!
ik ben er nu druk mee bezig en radar neemt mijn brief serieus dus schrijf een brief naar ze met jou verhaal misschien specificatie van de nummers en je factuur mee sturen en ze kunnen er wat mee want er zullen vast mensen zijn die dit geintje betalen en die zou ik ook willen helpen want is pure FRAUDE!! OPLICHTING!!!!
ik heb het zelfde probleem maar je moet RADAR!!!!!!!! een brief schrijven hier over hoe meer brieven hier over binnen komen hoe beter!!!!!
DOE DIT AUB!!!!!!!!! ECHT IEDEREEN DIE DIT HEEFT GEHAD OF NOG STEEDS HEEFT!!!!
ik ben er nu druk mee bezig en radar neemt mijn brief serieus dus schrijf een brief naar ze met jou verhaal misschien specificatie van de nummers en je factuur mee sturen en ze kunnen er wat mee want er zullen vast mensen zijn die dit geintje betalen en die zou ik ook willen helpen want is pure FRAUDE!! OPLICHTING!!!!
@ ikkuhnogwat: je hoeft echt niet topics van een half jaar oud omhoog te schoppen hoor, dat heeft geen zin
-
Hallo,
Ik wordt gek van de sms diensten.
Hoe kom ik van deze service af?
Psms dienst
Wie o wie kan me helpen?
Www.smsdienstenfilter.nl
leuke oplossing maar danmoet je als nog betalen dan geen 5,30 maar wel 0,25 per bericht.
Wil het gewoon stoppen en niet betalen.
HELP
Ik wordt gek van de sms diensten.
Hoe kom ik van deze service af?
Psms dienst
Wie o wie kan me helpen?
Www.smsdienstenfilter.nl
leuke oplossing maar danmoet je als nog betalen dan geen 5,30 maar wel 0,25 per bericht.
Wil het gewoon stoppen en niet betalen.
HELP
Je ontvangt maar één bericht ter bevestiging en het kost je dus maar één keer 25 ct. Anders gezegd, voor maar 25 ct ben je van het gedoe af. Je kunt nu wel uit principe dit weigeren maar dat is alleen maar slecht voor je hart én je bankrekening.
Als jij je niet hebt aangemeld voor die Psms dienst dan adviseer ik je wel om dit door te geven aan je provider. Zij moeten uitzoeken of het terecht is of niet.
Als jij je niet hebt aangemeld voor die Psms dienst dan adviseer ik je wel om dit door te geven aan je provider. Zij moeten uitzoeken of het terecht is of niet.