Reis gewonnen naar Disney.Krijg hem maar niet geboekt.
Geplaatst: 10 mar 2006 11:42
Vorig jaar Juli won ik bij een radiospelletje een geheel verzorgde reis voor 4pers. naar Disneyland Parijs.
Een paar weken later lag er een brief van Disney in de bus met de bevestiging dat ik de reis had gewonnen inclusief een reserveringsformulier.
Omdat we de reis pas in Juni willen gaan maken heb ik het reserveringsformulier in November 2005 opgestuurd.
In December kreeg ik een brief dat ze mijn reserveringsformulier ontvangen hadden maar dat ze nog niet konden boeken voor het lente/zomerseizoen.
In Januari maar eens een email gestuurd met de vraag wanneer de reis wel geboekt kon worden.Kreeg daarop het volgende antwoord;Waarschijnlijk Februari.
Tijdje later maar eens gebeld kreeg toen te horen half Februari en als ik eind Februari nog niets vernomen had moest ik maar weer bellen.
Nu in Februari niets vernomen dus weer gebeld.Kreeg toen te horen dat het wel April kon worden eer de reis geboekt werd
En wel om deze reden;Mensen die boeken en daar dus voor betalen gaan voor op mensen die zoals ik een reis gewonnen hebben.
Ik heb toen een klacht in gediend daar over per mail en er oa in gezegd dat ik dat dicriminerend vond.
Kreeg wel antwoord maar men is totaal niet op mijn klacht ingegaan.Die wordt gewoon genegeerd door Disney.Het enige wat er in het laatste mailtje(21 Februari) van hun stond was dat ze mijn reis de eerstvolgende dagen zouden boeken.We zijn nu ruim 2 wkn verder en nog altijd niets vernomen van Disney niet per post of via de mail.
Ik begin er zo langzamerhand schoon genoeg van te krijgen.
Ik wil gewoon mijn reis boeken niets meer of minder
Begin nu ook te begrijpen waarom Disneyland Parijs met verlies draait als je mensen zo behandeld kan dat ook niet anders.
Een paar weken later lag er een brief van Disney in de bus met de bevestiging dat ik de reis had gewonnen inclusief een reserveringsformulier.
Omdat we de reis pas in Juni willen gaan maken heb ik het reserveringsformulier in November 2005 opgestuurd.
In December kreeg ik een brief dat ze mijn reserveringsformulier ontvangen hadden maar dat ze nog niet konden boeken voor het lente/zomerseizoen.
In Januari maar eens een email gestuurd met de vraag wanneer de reis wel geboekt kon worden.Kreeg daarop het volgende antwoord;Waarschijnlijk Februari.
Tijdje later maar eens gebeld kreeg toen te horen half Februari en als ik eind Februari nog niets vernomen had moest ik maar weer bellen.
Nu in Februari niets vernomen dus weer gebeld.Kreeg toen te horen dat het wel April kon worden eer de reis geboekt werd
En wel om deze reden;Mensen die boeken en daar dus voor betalen gaan voor op mensen die zoals ik een reis gewonnen hebben.
Ik heb toen een klacht in gediend daar over per mail en er oa in gezegd dat ik dat dicriminerend vond.
Kreeg wel antwoord maar men is totaal niet op mijn klacht ingegaan.Die wordt gewoon genegeerd door Disney.Het enige wat er in het laatste mailtje(21 Februari) van hun stond was dat ze mijn reis de eerstvolgende dagen zouden boeken.We zijn nu ruim 2 wkn verder en nog altijd niets vernomen van Disney niet per post of via de mail.
Ik begin er zo langzamerhand schoon genoeg van te krijgen.
Ik wil gewoon mijn reis boeken niets meer of minder
Begin nu ook te begrijpen waarom Disneyland Parijs met verlies draait als je mensen zo behandeld kan dat ook niet anders.