LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SNS BANK STEELT ZOMAAR GELD VAN UW BANKREKENING!
SNS BANK STEELT ZOMAAR GELD VAN UW BANKREKENING!
Met stomme verbazing kreeg ik in de laatste week van februari een heel pakket van de SNS bank inclusief contracten voor digitaal bankieren. Daarbij ook de bijgehorende digi-pas.
Ik stond perplex. Heb ik dit aangevraagd? Nee. Had alleen gevraagd om wat info maar niet om contracten etc. Maar het kan nog erger. Nog in dezelfde week ontvang ik een afschrift en wordt zomaar zonder dat er ook maar een contract is getekend 12,50 afgeschreven!!
Bellen naar Groningen want daar zit hun kantoor. Ja kennelijk is dat voor iemand anders zegt hij. Bij mijn bank zeggen ze ja aangevraagd via mail. Maar er is niks aangevraagd. Er is niks getekend! Moest de hele zooi terug sturen en dat kon ook niet kosteloos. Wat een service bij SNS bank. Maandag erop telefoon van SNS. Sorry etc. etc.
Nu na ruim 2 weken is nog niets overgemaakt. SNS jat geld en blijft in gebreken.
Ik stond perplex. Heb ik dit aangevraagd? Nee. Had alleen gevraagd om wat info maar niet om contracten etc. Maar het kan nog erger. Nog in dezelfde week ontvang ik een afschrift en wordt zomaar zonder dat er ook maar een contract is getekend 12,50 afgeschreven!!
Bellen naar Groningen want daar zit hun kantoor. Ja kennelijk is dat voor iemand anders zegt hij. Bij mijn bank zeggen ze ja aangevraagd via mail. Maar er is niks aangevraagd. Er is niks getekend! Moest de hele zooi terug sturen en dat kon ook niet kosteloos. Wat een service bij SNS bank. Maandag erop telefoon van SNS. Sorry etc. etc.
Nu na ruim 2 weken is nog niets overgemaakt. SNS jat geld en blijft in gebreken.
-
Re: SNS BANK STEELT ZOMAAR GELD VAN UW BANKREKENING!
Kennelijk heeft u bij de aanvraag voor informatie ergens iets aangevinkt of vergeten weg te vinken.
Altijd alles letter voor letter en punt voor punt nalezen voor je iets verstuurd lijkt me wel verstandig.
Uw bericht komt dan bij de bank binnen als een aanvraag voor digitaal bankieren.Bij mijn bank zeggen ze ja aangevraagd via mail
Altijd alles letter voor letter en punt voor punt nalezen voor je iets verstuurd lijkt me wel verstandig.
Ik heb niks verkeerd aangevinkt dus niet zo dom antwoorden, want dat was helemaal niet mogelijk op de site. Voordat je antwoord wel wat zinnigs neerzetten en niet gelijk de klant de schuld geven!
Het is ALTIJD een ander die iets fout doet.
In dit geval de bank ja, dat hebben ze ook toegegeven dus niet de boel nu gaan verdraaien.
Typisch, het ligt altijd aan de ander, nooit aan jezelf. Iedereen klinkt en vinkt alles maar blindelings aan en staan vervolgens op de achterste benen als blijkt dat het toch niet zo vrijblijvend was als dat het allemaal leek.
-
Geef de link eens van het formulier wat je hebt ingevuld op internet?
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de link.
De enige link die ik vond bij sns om aan te vragen werkt niet eens.
Misschien hebben ze meer klachten gehad.
@Karr-2 en Jonjo
Zou het niet eens mogelijk zijn dat de SNS een fout heeft gemaakt, de aanvraag link werkt niet eens meer.
Zal wel niet in al jullie perfectie zal het als het fout gaat...., oh nee jullie zijn zo perfect kan niet.
PJ66 heeft al gezegd dat de bank de fout heeft toegegeven, waarom dan in godsnaam zo'n overbodig stuk commentaar er achteraan gooien, wat je dus in meerdere threads doet.
Niemand is perfect maar sommigen laten het wel erg merken.
De enige link die ik vond bij sns om aan te vragen werkt niet eens.
Misschien hebben ze meer klachten gehad.
@Karr-2 en Jonjo
Zou het niet eens mogelijk zijn dat de SNS een fout heeft gemaakt, de aanvraag link werkt niet eens meer.
Zal wel niet in al jullie perfectie zal het als het fout gaat...., oh nee jullie zijn zo perfect kan niet.
PJ66 heeft al gezegd dat de bank de fout heeft toegegeven, waarom dan in godsnaam zo'n overbodig stuk commentaar er achteraan gooien, wat je dus in meerdere threads doet.
Niemand is perfect maar sommigen laten het wel erg merken.
-
Wel ik heb ook iets lastig meegemaakt met de sns bank en de digipas.
Een tijdje terug wou ik een digipas aanvragen en deed dat via internet.
Er stond toen op de site dat er een tijdelijke "aanbieding" was en dat je gratis een digipas kon bestellen of eentje voor 9 euro.
Dus meest logisch heb ik een gratis digipas aangevraagd.
Die heb ik een paar dagen later ook gekregen, maar toen ik op mijn bankafschrift keek zag ik toch een bedrag van 9 euro afgeschreven voor een digipas.
Toen heb ik dit meteen per e-mail gemeld maar kreeg geen reaktie.
Dus ben ik naar mijn bank gegaan om daar verhaal te gaan halen.
De medewerkster was het ook met mij eens dat, een gratis digi-pas ook gratis moet blijven, dus heeft ze het geld meteen terug gestort.
Maar tot mijn verbazing was die 9 euro na een paar dagen weer van mijn rekening afgehaald (digi-pas).
Ik heb die zaak gewoon zo gelaten want ik had geen zin om weer naar de bank te gaan om weer hetzelfde verhaal te gaan vertellen.
En die "gratis" digi-pas hoefde voor mij ook niet meer.
Liever betalen met rust/vrede dan gratis met gezeur, vind ik !tenminste !
Een tijdje terug wou ik een digipas aanvragen en deed dat via internet.
Er stond toen op de site dat er een tijdelijke "aanbieding" was en dat je gratis een digipas kon bestellen of eentje voor 9 euro.
Dus meest logisch heb ik een gratis digipas aangevraagd.
Die heb ik een paar dagen later ook gekregen, maar toen ik op mijn bankafschrift keek zag ik toch een bedrag van 9 euro afgeschreven voor een digipas.
Toen heb ik dit meteen per e-mail gemeld maar kreeg geen reaktie.
Dus ben ik naar mijn bank gegaan om daar verhaal te gaan halen.
De medewerkster was het ook met mij eens dat, een gratis digi-pas ook gratis moet blijven, dus heeft ze het geld meteen terug gestort.
Maar tot mijn verbazing was die 9 euro na een paar dagen weer van mijn rekening afgehaald (digi-pas).
Ik heb die zaak gewoon zo gelaten want ik had geen zin om weer naar de bank te gaan om weer hetzelfde verhaal te gaan vertellen.
En die "gratis" digi-pas hoefde voor mij ook niet meer.
Liever betalen met rust/vrede dan gratis met gezeur, vind ik !tenminste !
Klopt die link is ook al zo slecht zo kon ik het @ niet invullen en moest ik knippen en plakken. Maar het is gewoon http://www.snsbank.nl en daarna druk je op contact. Maar er is ook geen echte verwijzing van de site. En vandaag las ik nog meer slecht nieuws over de SNS bank maar goed dat heeft niets met dit te maken.
-
Ik vind dat als je iets niet met zekerheid weet,, dat je geen recht heb om te zeggen dat "het je eigen schuld is".
Het ligt niet altijd aan de gebruikers van een site, vaak maken deze bedrijven/instanties ook fouten.
En ik vind het heel gemeen, als iemand z'n hart en frustratie wil delen en wij meteen oordelend tot conclusie komen van "het zal je eigen schuld wel zijn" zonder het verhaal te cheken.
Het ligt niet altijd aan de gebruikers van een site, vaak maken deze bedrijven/instanties ook fouten.
En ik vind het heel gemeen, als iemand z'n hart en frustratie wil delen en wij meteen oordelend tot conclusie komen van "het zal je eigen schuld wel zijn" zonder het verhaal te cheken.
Laatst gewijzigd door esther-ruth op 13 mar 2006 01:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat vond ik nou ook vandaar dat ik zo reageerde. Waar ik vooral zo boos om ben is het feit dat ze zomaar geld van je rekening afhalen zonder dat ik het contract hebt getekend. Ze belde me daarna wel netjes op dat ze het in orde maken maar na ruim 2 weken nog niks terug gestort. Terwijl ik 3 contacten heb gehad met hun.
-
Als je die digi-pas niet wil,waarom breng je het dan niet terug samen met die contract?
Annuleer alles! Ik hoop dat dat nog kan.
Anders doe als ik, laat die hele gezeur van die sns en hou het pas gewoon maar(digi-pas is wel handig hoor).
Het is heel min wat ze doen, maar ik heb gekozen om mijn energie te besparen, maar ik heb mijn ogen wel open voor de volgende keer.
Annuleer alles! Ik hoop dat dat nog kan.
Anders doe als ik, laat die hele gezeur van die sns en hou het pas gewoon maar(digi-pas is wel handig hoor).
Het is heel min wat ze doen, maar ik heb gekozen om mijn energie te besparen, maar ik heb mijn ogen wel open voor de volgende keer.
Ik moest alles terug sturen een antwoordnummer hadden ze niet, dus heb ik alles verscheurd en afgegeven en uitgelegd aan de locale bank. Ze zouden alles regelen. Nou dat zeiden ze in Groningen (telefoon) en e-mail ook, niet dus.
-
Dus je heb een sns bank in jouw buurt?
Toen ik naar de sns bank in mijn buurt ging hadden ze alles terug gestort en ik heb buiten bij de automaat meteen gecontroleerd en het stond inderdaad erop.
Waarom vraag je niet of ze dat willen doen?(direct storten)
Maar dan moet je wel persoonlijk gaan en laat gerust merken dat je dit niet van gediend bent en je het daardoor niet langer pikt.
Heb ik toen ook gedaan hoor!
En ik geloof dat als het toen bij mij kon(direct terugstorten) kan het nu bij jou ook;het is een kwestie van willen.
Ik kon de tweede keer gaan maar ik wou geen "gratis" spul meer van ze, snap je?Ik was bereid om daarvoor te betalen.
Het verschil tussen jou en ik is, dat ik het pas wel had aangevraagd en jij niet.
Toen ik naar de sns bank in mijn buurt ging hadden ze alles terug gestort en ik heb buiten bij de automaat meteen gecontroleerd en het stond inderdaad erop.
Waarom vraag je niet of ze dat willen doen?(direct storten)
Maar dan moet je wel persoonlijk gaan en laat gerust merken dat je dit niet van gediend bent en je het daardoor niet langer pikt.
Heb ik toen ook gedaan hoor!
En ik geloof dat als het toen bij mij kon(direct terugstorten) kan het nu bij jou ook;het is een kwestie van willen.
Ik kon de tweede keer gaan maar ik wou geen "gratis" spul meer van ze, snap je?Ik was bereid om daarvoor te betalen.
Het verschil tussen jou en ik is, dat ik het pas wel had aangevraagd en jij niet.
Klopt heb je gelijk in, kijk wil het best een keer doen lijkt me ook reuze handig, maar niet op deze manier. Ik noem dit grove fouten.
-
'Contact' zie ik dus niet op de website. Als ik echter naar Betalen ga, Internet Bankeren, Meer informatie kan ik het vragenformulier invullen:
http://www.snsbank.nl/index.asp?NavigationId=3839
Heb je niet per ongeluk op 'Direct aanvragen' geklikt? Dat is namelijk een ander formulier.
http://www.snsbank.nl/index.asp?NavigationId=3839
Heb je niet per ongeluk op 'Direct aanvragen' geklikt? Dat is namelijk een ander formulier.
Nee nogmaals ik heb niks verkeerds ingevuld. SNS bank is fout geweest om zomaar zonder handtekening het bedrag af te schrijven.
Inmiddels heb ik hierover bericht gekregen van de SNS bank hebben mij toegezegd, dat dit niet meer zo zal gebeuren in de toekomst en dat ze hieruit lering hebben getrokken.
Het bedrag is nu pas overgemaakt, dus is de case hiermee over.
Inmiddels heb ik hierover bericht gekregen van de SNS bank hebben mij toegezegd, dat dit niet meer zo zal gebeuren in de toekomst en dat ze hieruit lering hebben getrokken.
Het bedrag is nu pas overgemaakt, dus is de case hiermee over.
-
Ik ben reuze blij voor je pj66
-
Vindt u dat een volwassen reactie?Ik moest alles terug sturen een antwoordnummer hadden ze niet, dus heb ik alles verscheurd en afgegeven en uitgelegd aan de locale bank
Waarom niet gewoon terugsturen en dan een gesprek met de bank? Of nog beter: ONVERSCHEURD meenemen naar de bank.
Komt nogal sympathiek over zo'n berg snippers.