| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Abnormale verhoging van maandelijkse betaling
-
Suijkerbuijk
Abnormale verhoging van maandelijkse betaling
Mijn broer heeft vorige week een brief van Dexia gekregen dan zijn maandelijkse termijnen verhoogd zijn van € 68,07 naar € 408,40. Mag dit zomaar. Hij heeft getekend voor 240 maandelijkse termijnen van € 68,07. Wat kan hij hier aan doen? Kan hij hier tegen reclameren? Heeft u een antwoord?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
-
Maarten
Re: Abnormale verhoging van maandelijkse betaling
Geachte heer Suijkerbuijk,
Hier kan niemand antwoord op geven want u geeft niet aan waarom de maandelijkse termijn verhoogd is.
Ik kan twee mogelijkheden bedenken:
1) Een gedeelte van de rente is vooraf betaald voor een bepaalde periode. Deze periode is nu verstreken.
2) Een gedeelte van de rente is geincasseerd vanuit een depot. Dat depot is nu leeg.
Hieraan is niets te doen want daarvoor heeft uw broer getekend.
Wilt u aangeven wat de reden is van de verhoging?
groet Maarten
Hier kan niemand antwoord op geven want u geeft niet aan waarom de maandelijkse termijn verhoogd is.
Ik kan twee mogelijkheden bedenken:
1) Een gedeelte van de rente is vooraf betaald voor een bepaalde periode. Deze periode is nu verstreken.
2) Een gedeelte van de rente is geincasseerd vanuit een depot. Dat depot is nu leeg.
Hieraan is niets te doen want daarvoor heeft uw broer getekend.
Wilt u aangeven wat de reden is van de verhoging?
groet Maarten
-
Suijkerbuijk
Er staat geen reden bij voor die verhoging. Alleen maar dat zijn maandelijkse betalings termijnen nu verhoogd worden naar € 408,40 per maand terwijl hij voor 240 maandelijkse betalings termijnen van € 68,07 per maand heeft getekend.
-
Maarten
Uw broer kan dan maar het beste even bellen met Dexia. Er moet natuurlijk een reden worden opgegeven.
groet Maarten
groet Maarten