Heel groot probleem met de AGis
Geplaatst: 13 mar 2006 21:23
heb een hele groot probleem met Agis.
Ik heb zorg nodig en heb gekozen voor dekkingen van de collectieve zorgvezekering via mijn werkgever.
ik wil niet bij Agis blijven en zit al 2 weken te vechten via e-mails omdat ze via telefoon niet bereikbaar waren.
ik had om 28.02.2006 een e-mail opgestuurd om te zeggen dat mijn opzegging kaartje aankwam ,daar voor is ABN amro verantwoordlijk om dit op te sturen.
De hele bedrag voor mijn nieuwe zorgvezekering is betaald door mijn werkgever en wordt automatische afgetroken van mijn maand salaris netto.
En nu ben ik nog steeds niet uitgeschreven van Agis ze zeggen dat een email is niet te accepteren alleen aangetekend brieven of fax.
Mijn vriend werkt bij de overheid en zeg dat de nieuwe zorgvezekeraar moet dat opzeg kaartje opsturen.
Het werd me ook verteld bij mijn werk,van iemand uit perzoneel zaken afdeling.Ik had het gevraagd en niemand zei dat Agis zo moeillijk zou gaan doen.
Ze hebben tussen elk e-mail een week de tijd genomen om een reply op te sturen,ze waren voor 1 maart niet meer per telefoon te bereiken
vanwege de drukte.
Ze zeggen mijn opzeg kaartje nooit te hebben ontvangen en ze kunnen de bedrag van mijn bank rekening automatisch afschrijven.
Dus nu ga ik een dubbele verzekering betalen van 220 euro's pm en dat kan ik niet.
ik heb 22 minuten aan de lijn met hun zitten vechten ze willen niks horen.
formulier was opgestuurd naar de nieuwe zorgvezekeraar per 27.02.2006
Nu moet ik bij Agis blijven en ik kan de zorg die ik nodig hebt niet krijgen tot januari 2007...nog erger misschien een dubbel rekeing betalen.
ik ben zo kwaad ik weet niet meer wat ik moet doen!~
ik wil niet bij Agis blijven dat geld moet ik toch uit eigen zak betalen!de collectieve is bij ons heel laat binnen gekomen 17.02.2006 daardoor heeft er zo veel tijd genomen.
ik heb er hier meer dan genoeg van.ik heb hulp nodig
ik vind dit niet terecht en niet verdient
ik heb zorgen nodig en als ik dit dit jaar niet kan krijgen dan wordt het alleen maar erg maar dat maakt niet uit want de wet is de wet en zelf 1 dag is te laat!~
probeerde ik uit te leggen en dan krijg ik het fax nummer van de klacht bij Agis.