Tiscali internet abonnement switch, nieuwe modem in rekening
Geplaatst: 14 mar 2006 19:37
Ben onlangs telefonisch van internetabonnement geswitched, wel bijdezelfde internetprovider Tiscali gebleven. Desondanks kreeg ik een bevestiging voor een een nieuwe modem a Euro 99,95 en administratie + verzendkosten. Dit is niet besproken in het telefoongesprek, dan had ik tenminste nee kunnen zeggen. Ik heb toch al een modem en allang internet via Tiscali. Je gaat toch niet iedereen die al een abonnement bij je heeft en overgaat naar een ander abonnement een niewe modem opsturen en die in rekening brengen? Die verkoop je aan nieuwe klanten en ik was al klant. Heb schriftelijk gereageerd binnen de gestelde 7 dagen maar niets vernomen. Tot mijn schrik is wel het bedrag van mijn rekening afgehaald. Navraag bij 0900 nummers haalt niets uit moet allemaal schriftelijk. Nu beweerd Tiscali dat ik niet op tijd gereageerd heb en is er niets aan te doen.
Weet iemand waar ik met mijn klacht naartoe kan en hoe ik dit kan oplossen?
Weet iemand waar ik met mijn klacht naartoe kan en hoe ik dit kan oplossen?