Was voornemens om via de aanbieding afgelopen week over te stappen van KPN naar digitale telefonie van UPC icm. een opwaardering van mijn huidige classic abonnement naar extreem.
Van de helpdeskmedewerker kreeg ik te horen dat dit mogelijk was.
Vandaag was ik bij een collega waar een monteur van UPC aanwezig was voor werkzaamheen en deze vertelde mij dat er in Alkmaar geen mogelijkheid was om digitale telefonie aan te sluiten.
Als ik overstap dan zegt UPC mijn contract met de KPN op en blijkt dan achteraf dat er geen digitale telefonie mogelijk is dan heb ik niets meer.
Wie moet ik nu geloven ? Ik neig naar de monteur, want zo'n helpdesk probeert je te verkopen lijkt me.
Is er iemand met een aansluiting in Alkmaar of weet iemand of dat het mogelijk is binnen deze gemeente ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Digitale telefonie
Re: Digitale telefonie
Je kan bij KPN internetplusbellen nemen dan heb je ook digitale telefonie, en het abo kan uitgebreid worden met 24 uur per dag vrij bellen naar alle vaste nummers binnen nederland.
En waarom overstappen naar upc? KPN is nog goedkoper ook.
Kijk voor meer info www.kpn.com en dan internetplusbellen.
En waarom overstappen naar upc? KPN is nog goedkoper ook.
Kijk voor meer info www.kpn.com en dan internetplusbellen.
-
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47
Re: Digitale telefonie
Je hoeft helemaal niets op te zeggen. Als jij je nummer wilt houden dan zegt UPC je KPN lijn op. En pas wanneer je installatei is gereed gemeld en alles dus werkt.
Luister maar niet naar die Agro, hij is al sinds 2 jaar een forum vervuiler en een zielige UPC hater.
Bij KPN kun je voor 10 euro per maand meer dag en nacht gratis bellen. Bij UPC kan dit alleen het hele weekend, elke avond en elke nacht.\
KPN heeft een acceptatiestop op InternetPlusBellen gezet om dat er een te grote belangstelling voor is ontstaan (hoofdzakelijk uit gebieden waar geen UPC leverbaar is).
Houd er rekening mee, dat de geluidskwaliteit bij UPC vele malen beter is dan bij InternetPlusBellen van KPN. Ook voor de door jou gewenste internetsnelheid zal je bij KPN aanmerkijlk meer betalen.
Succes met je beslissing!
Luister maar niet naar die Agro, hij is al sinds 2 jaar een forum vervuiler en een zielige UPC hater.
Bij KPN kun je voor 10 euro per maand meer dag en nacht gratis bellen. Bij UPC kan dit alleen het hele weekend, elke avond en elke nacht.\
KPN heeft een acceptatiestop op InternetPlusBellen gezet om dat er een te grote belangstelling voor is ontstaan (hoofdzakelijk uit gebieden waar geen UPC leverbaar is).
Houd er rekening mee, dat de geluidskwaliteit bij UPC vele malen beter is dan bij InternetPlusBellen van KPN. Ook voor de door jou gewenste internetsnelheid zal je bij KPN aanmerkijlk meer betalen.
Succes met je beslissing!
-
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 08 jun 2005 19:47
Re: Digitale telefonie
O ja voor ik het vergeet. UPC heeft grats wachtgesprek of wisselgesprek hoe je het wil noemen.
Bij KPN InternetPlusBellen is vooralsnog GEEN wachtgesprek of wisselgesprek mogelijk. Dit vind ik echt een gebrek!
Bij KPN InternetPlusBellen is vooralsnog GEEN wachtgesprek of wisselgesprek mogelijk. Dit vind ik echt een gebrek!
Re: Digitale telefonie
Juist ja, zie je wel dat bij KPN meer mogelijk is.Bij KPN kun je voor 10 euro per maand meer dag en nacht gratis bellen. Bij UPC kan dit alleen het hele weekend, elke avond en elke nacht.\
Luister vooral naar mischa en de anderen die betaald worden door upc, om hier hun positieve berichtjes te posten, en binnen de korste tijd hoor je ook tot degenen die upc de nek wel kunnen omdraaien.Luister maar niet naar die Agro, hij is al sinds 2 jaar een forum vervuiler en een zielige UPC hater.
Laatst gewijzigd door agro op 16 mar 2006 10:40, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Digitale telefonie
ik zal het niet doen als ik jou was heb een jaar telefoon gehad van upc
en heb er spijt van dat ik dat heb gedaan
het werkt voor geen meter en naar 3 min word de lijn verbroken
en dan bel je 09001580 en dan sta je zeker een half uur in de wacht
en dan krijg je zo een harry die denkt dat ie er verstand van heeft en zegt gewoon ef de modem de stekker er uit en naar 30 sec weer er in en ja hoor doet het nog niet en dan gaan ze kijken wat er aan de hand is en zu kunnen het niet vinden en zegt men het zal wel aan je telefoon
ligen mooi he
ze snapen het nog steets niet daar
bij upc dat stront bedrijf
en heb er spijt van dat ik dat heb gedaan
het werkt voor geen meter en naar 3 min word de lijn verbroken
en dan bel je 09001580 en dan sta je zeker een half uur in de wacht
en dan krijg je zo een harry die denkt dat ie er verstand van heeft en zegt gewoon ef de modem de stekker er uit en naar 30 sec weer er in en ja hoor doet het nog niet en dan gaan ze kijken wat er aan de hand is en zu kunnen het niet vinden en zegt men het zal wel aan je telefoon
ligen mooi he
ze snapen het nog steets niet daar
bij upc dat stront bedrijf
Re: Digitale telefonie
Zo te zien inderdaad geen VoIP capaciteit in Alkmaar, je kunt met de postcodecheck op http://www.upc.nl controleren welke diensten in jouw gebied beschikbaar zijn.