Scarlet "verlengt" mijn jaar met 3 maanden
Geplaatst: 15 mar 2006 11:36
In mei 2005 meldde ik me aan voor Scarlet One. Dat leek mij op dat moment een gunstige keuze in het nog prille alles-in-één land. Zelf ben ik werkzaam voor KPN, maar die wilden nog even niet de markt op voor men een deugdelijk produkt kon aanbieden, dus even opletten en 3 maanden vantevoren opzeggen was het devies.
Op 3 juni ontving ik de aanvraagbevestiging.
Mobiel werkte al een tijdje, maar op 8 juli kwam de monteur ook internet aansluiten en de telefoon. Wanneer ik dus 3 maanden voor 8 juli 2006 zou opzeggen zou het contract zonder problemen ontbonden kunnen worden en ik dus naar een andere aanbieder kunnen overstappen.
Op 8 februari j.l. deed ik de aangetekende brief de deur uit. Dat zijn 5 maanden voor de monteur het produkt kwam installeren. Scarlet wil mij echter pas m.i.v. 3 oktober 2006 "laten gaan". De reden? Men is pas vanaf oktober 2005 "internet" gaan incasseren! Jammer voor hun, daar heb ik toch niet om gevraagd? Ik moest tijdens het inspreken in mei 2005 accoord gaan met het afschrijven van verschuldigde bedragen en het is toch hun eigen schuld dat dat niet op tijd gebeurd is? Bovendien, de actuele aanbieding van KPN - 3Mbit/s - is vergeleken bij die van Scarlet - 512Kbit/s - vele malen beter. Ik voel me in mijn hemd gezet door Scarlet. Wat kan ik doen? Jos
Op 3 juni ontving ik de aanvraagbevestiging.
Mobiel werkte al een tijdje, maar op 8 juli kwam de monteur ook internet aansluiten en de telefoon. Wanneer ik dus 3 maanden voor 8 juli 2006 zou opzeggen zou het contract zonder problemen ontbonden kunnen worden en ik dus naar een andere aanbieder kunnen overstappen.
Op 8 februari j.l. deed ik de aangetekende brief de deur uit. Dat zijn 5 maanden voor de monteur het produkt kwam installeren. Scarlet wil mij echter pas m.i.v. 3 oktober 2006 "laten gaan". De reden? Men is pas vanaf oktober 2005 "internet" gaan incasseren! Jammer voor hun, daar heb ik toch niet om gevraagd? Ik moest tijdens het inspreken in mei 2005 accoord gaan met het afschrijven van verschuldigde bedragen en het is toch hun eigen schuld dat dat niet op tijd gebeurd is? Bovendien, de actuele aanbieding van KPN - 3Mbit/s - is vergeleken bij die van Scarlet - 512Kbit/s - vele malen beter. Ik voel me in mijn hemd gezet door Scarlet. Wat kan ik doen? Jos